بستن

نوجوانان هلال احمر با ۶ گل به جمع مدعیان بازگشت

هفت برکه (گریشنا): تیم فوتبال نوجوانان هلال احمر در روزی که جشنواره‌ای از گل به راه انداخت رقیب شیرازی خود را با نتیجه ۶ بر صفر شکست داد.

به گزارش عبدالرضا حسین‌پور:از هفته هفتم و دومین بازی از دور برگشت مسابقات فوتبال نوجوانان استان فارس تیم فوتبال هلال احمر میزبان المپیک اسپورت شیراز بود. گراشی‌ها که قهرمانی نیم فصل گروه یک مسابقات را به خود اختصاص داده بودند در دور برگشت در اولین بازی غافلگیر شدند و در حالی که تا لحظات پایانی یک برصفر از پیام شیراز پیش بودند در نهایت ۲ بر یک بازنده زمین بازی را ترک کردند تا ضمن از دست دادن صدر جدول، شرایط را برای ادامه کار سخت‌تر کنند.


هلال احمر در هفته دوم نیز میزبان دیگر تیم شیرازی یعنی المپیک اسپورت بود که این بازی نیز از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بود. گراشی‌ها که نمی‌خواستند از کورس قهرمانی عقب بمانند از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار گرفتند و سراپا حمله بودند تا این که در اواخر نیمه اول حسین شیرشمسی مهاجم آماده و با انگیزه این روزهای هلال احمر به زیبایی گل اول تیمش را به ثمر رساند تا نیمه اول با همان تک گل به پایان رسد.

مهدی ابراهیمی، سرمربی جوان تیم هلال احمر با تغییراتی که در تیم خود به وجود آورد به دنبال گل‌های بیشتر در این مسابقه بود که این امر محقق شد و تیمش در دقیقه ۵۴ با شوت عمران حسن‌زاده به گل دوم دست یافت.

پس از آن شیرشمسی مهاجم ششدانگ و تیزپای هلال احمر با فرار از مدافعان حریف دو گل زیبا به فاصله ۵ دقیقه برای تیمش به ثمر رساند تا در این بازی ۴بر ۰ از حریف پیش بیافتند.

و اما این پایان کار نبود و با دو گلی که محمدرضا اسماعیلی تعویض طلایی هلال احمری‌ها به ثمر رساند حریف شیرازی را متحمل شکست سنگین ۶بر صفر نمود.

هلال احمر با این برد ۱۴ امتیازی شد و دریک قدمی سرباز کازرون در مکان دوم قرار گرفت. هلال احمر‌ی‌ها در هفته بعد باید به شیراز عزیمت کنند تا در مقابل پاسارگاد شیراز صف آرایی کنند.

ابراهیمی، سرمربی هلال‌احمر پس از پایان بازی گفت:«خدا رو شکر که پیروز این دیدار شدیم و امیدوارم در ادامه نیز با توجه به توانایی‌هایی که در تک تک بازیکنانم سراغ دارم بتوانیم با اقتدار به عنوان سرگروه به دور بعد صعود کنیم.»

ابراهیمی در ادامه ضمن تشکر از مدیریت باشگاه و نیز رییس جمعیت هلال احمر و کارکنان زحمتکش،اذعان داشت:«امیدواریم جواب زحمات و حمایت‌های این عزیزان را باقهرمانی در این مسابقات،بدهیم و به عنوان نماینده استان در مسابقات کشوری حاضر شویم.»

وی در پایان این برد پرگل را به مناسبت هفته تربیت بدنی به خانواده شهدای ورزشکار اهدا نمود و قهرمان واقعی را شهدای اسلام دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top