بستن

گراشگردی معلم‌های ورزش و میراث‌دوستان لار

هفت برکه(گریشنا): در ادامه برنامه‌های گراشگردی انجمن ایکوموس در دو برنامه معلمان ورزش مدارس گراش و جمعی از دوستداران میراث فرهنگی لار از آثار تاریخی گراش بازدید کردند.

به گزارش هفت برکه، دیروز یکشنبه، سی‌ام مهرماه ۹۶ جمعی از دبیران تربیت بدنی، ذبیح اله رضایی، رییس اداره آمورزش و پروروش و احمد حسن‌نژاد، رییس اداره ورزش و جوانان گراش با همکاری بخش کارشناسی تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهرستان گراش  و انجمن ایکوموس به مناسبت هفته تربیت بدنی در توری نیم‌روزه از اماکن تاریخی گراش بازدید کردند.

برکه حاج اسدالله، برکه کل، حمام دهپاشی، خانه تاریخی سعادت و  قلعه همایون دژ و زیارت قبور شهدا از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای بازدید کنندگان بود، در پایان مراسم بعد از ادای نماز مغرب و عشا در کنار قبور شهدای گمنام، رضایی، مدیر آموزش و پرورش نشت دوستانه‌ای با دبیران داشت تا از نزدیک مشکلات و خواسته‌های آن‌ها را بشنود. اهدای جوایزی از طرف موسسه خیریریه برکه الشاب به دبیران و صرف شام پایان بخش این برنامه بود.

همچنین روز جمعه، بیست و هشتم آبانماه نیز جمعی از دوستداران میراث فرهنگی لار به گراش آمدند تا از آثار تاریخی و فرهنگی گراش بازدید کنند. غلامرضا آرمان‌مهر، دبیر انجمن ایکوموس همراهی و معرفی آثار تاریخی هر دو گروه را بر عهده داشت.

عکس‌های ارسالی سعید رایگان از بازدید دبیران تربیت بدنی و عکس‌های مسلم پورشمسی از بازدید دو ستداران میراث فرهنگی لار را با هم می‌بینیم.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top