بستن

کلینیک دندانپزشکی باب الحوائج: کامل، ارزان، باکیفیت

هفت‌برکه – گزارش آگهی: کلینیک دندانپزشکی باب الحوائج در کمتر از سه ماه از شروع فعالیتش، به بیش از ۸۰۰ نفر خدمات ارائه داده است. این کلینیک زیرمجموعه موسسه حمایت از بیماران خاص باب الحوائج است، اما خدماتش را برای همه‌ی افراد با کمترین قیمت ارائه می‌کند.

حاج رضا اسدی با تاکید بر این که مراجعه به کلینیک دندانپزشکی باب الحوائج برای عموم مردم امکان‌پذیر است، در مورد هزینه‌ی بسیار کمی که در این کلینیک از مراجعه‌کنندگان دریافت می‌شود، توضیح می‌دهد: «در این کلینیک، معاینه به صورت مجانی انجام می‌شود، و هزینه‌ی دیگر خدمات نیز بسیار پایین است. ما در این موسسه به دنبال کسب درآمد نیستیم، و فقط مبلغی را از مراجعه‌کنندگان دریافت می‌کنیم که هزینه‌های اداره‌ی کلینیک را تامین کند. هزینه‌ی راه‌اندازی اولیه این کلینیک نیز به کمک خیرین تامین شده است. در نتیجه، قیمتی که در کلینیک دندانپزشکی باب الحوائج از مراجعه‌کنندگان گرفته می‌شود، نسبت به بقیه کلینیک‌ها بسیار پایین‌تر است.»

اسدی درباره این خدمات کلینیک می‌گوید: «با داشتن چهار یونیت دندانپزشکی و چهار پزشک متخصص، با کادری مجرب و با بهره‌گیری از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد و دستگاه‌های روز اروپا، کلینیک دندانپزشکی باب الحوائج کلیه خدمات دندانپزشکی را ارائه می‌کند.» او خدمات را اینگونه برمی‌شمرد: ترمیم و زیبایی، طراحی لبخند، پروتزهای ثابت و متحرک، انواع لمینت‌های کامپوزیتی و سرامیکی، ایمپلنت (کاشت دندان)، عصب‌کشی و درمان ریشه، جراحی لثه و دندان‌های نهفته، ارتودنسی، جرم‌گیری و سفید کردن دندان‌ها، عکس (لابراتوار)، و دندانپزشکی کودکان.

کلینیک دندانپزشکی باب الحوائج در ساختمان هلال احمر گراش در بلوار شهدا، روبه‌روی گلزار شهدا قرار دارد. این کلینیک هر روز از ساعت ۸ تا ۱۲ و از ساعت ۱۶ تا ۲۰ (پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۸ تا ۱۱) به روی مراجعه‌کنندگان باز است. تلفن ۱۳-۵۲۴۵۱۳۱۱ نیز آماده پاسخ‌گویی به سوالات است.

10 نظر

  1. اگر با قیمت های کلنیک دندانپزشکی اوز مقایسه کنید می بیند که گرونه
    ضمنا چرا کشیدن یه دندان عقل تو گراش ۷۰هزار تومنه اما در درمانگاه صاحب الزمان. (عج)لار ۱۰هزار تومان

  2. بی انصاف ترین قشر تو گراش دندان پزشکها هستند ماه قبل برای عصب کشی و پرکردن یه دندون هفتصد تومن ازم گرفتن.

  3. یکی از عمده ترین دلایلی که سال به سال هم دندانپزشکی نمیریم همین قیمتاس…یه زن خونه دار چجوری میتونه از پس هزینه های دندانپزشکی بر بیاد بدون هیچ منبع درآمدی؟؟ یکم انصاف داشته باشین تورو خدا?

  4. به گفته آقاى اسدى،این موسسه به دنبال کسب درامد نیست و فقط مبلغى از مراجعه کنندگان مى گیرد که هزینه این کلینیک تامین شود!!!!
    من رفتم برا جرم گیرى ،جواب دادن ١٢٠ تومن.!!!!
    آخه جرم گیرى چه هزینه اى داره؟؟

  5. بزرگترین مشکل گراش،عدم نظارت بر همه ی ارگانهاست از آرایشگاه بگیر تا دندان پزشکی،نرخ انجام کلیه ی امور باید در معرض دید مراجعه کننده نصب بشه،چیزی که اصلاً جا نیفتاده و عامل اصلی این بی نظمی و ظلمی هست که به مردم میشه
    خود ما باید پیگیر باشیم گویا
    به هوش باشید همشهریان عزیز
    ما باید حق اعتراض به یک کار بی کیفیت رو داشته باشیم

  6. من رفتم همین کلینیک خانم دکتر رضائی دو تا عصب کشی دندان آسیابی شد ۶٨٠ در صورتی که هر جا میرفتم همین مبلغ برای یه دندان میگفتن

  7. باسلام نرخش اصلاو ابدا ارزان نیست حرف واقعی که اینها میزنن میدونید کجاست ـ درمانگاه خیریه زمانی شهرجدید بعنوان مثال عصب کشی …. توگراش و این مرکز اگه ۴۰۰تومنه تو درمانگاه خیریه زمانی لار ۶۰تومنه چهار دندون ۷۰تومن و جرم گیری ۲۶تومن شد توسط دکتر قاسمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 نظر
scroll to top