بستن

غنچه‌ی یاس کبود به یاد حضرت رقیه(س)

هفت برکه (گریشنا): مراسم غنچه‌ی یاس کبود ویژه شهادت حضرت رقیه‌(س) برای هشتمین سال پیاپی در حسینیه‌ی ابوالفضل(ع) با استقبال مردم روبه رو شد.

به گزارش فاطمه فدایی: امشب، سوم آبان ماه به مناسب شهادت حضرت رقیه‌(س) ویژه برنامه‌ی غنچه‌ی یاس کبود با حضور ۳۰ بازیگر زیر نظر موسسه‌ی بیت‌النور و هیات امنا حسینیه‌ی حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد.

زبیده شاکری، یکی از اعضای گروه برگزاری این مراسم می‌گوید:«سه سال اول این برنامه با اجرای مرحوم فاطمه قنبری مختص کودکان بود و برنامه در سالن حسینیه برگزار می‌شد. سال پنجم تا سال هفتم نیز با روایتگری مریم یوسفی مراسم مختص زنان و کودکان اجرا شد. و امسال نیز حکیمه فدایی روایتگری برنامه را برعهده داشت. با توجه به استقبال زیاد مردم در سال‌های گذشته این‌بار مراسم را در حیاط حسینیه برگزار کردیم. به جز بازیگران بیست نفر نیز در گروه تدارکات و پشت صحنه برای اجرای این مراسم همکاری داشتند و خانم طلعت علی‌پور به عنوان مسئول هماهنگی این گروه را همراهی می‌کند. و دو سالی می‌شود که خواهران عضو بسیج نیز در این مراسم همکاری دارند.»

مرضیه محمودی یکی دیگر از اعضای این برنامه گفت:«از حواشی این برنامه می‌توان به اهدای مقنعه در این مراسم اشاره کرد که با هدف ترویج حجاب سه سال است که بین شرکت‌کنندگان توزیع می‌شود. هزینه‌ی اجرا نیز از طریق خیرین و کمک‌های مردمی تامین می‌شود.»

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top