بستن

دورافتاده‌ترین روستای گراش، برق‌دار می‌شود

هفت‌برکه (گریشنا): عملیات برق‌رسانی به روستای پشت‌پری از توابع دهستان خلیلی بخش مرکزی شهرستان گراش آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی گراش، عبدالله فضلی، بخشدار مرکزی گراش، برق‌رسانی به این روستا را پیرو خدمات دولت تدیبر و امید به روستاهای محروم اعلام کرد و گفت: «با توجه به سیاست نمایندگان دولت تدبیر و امید در شهرستان بر آبادسازی روستاهای کم‌سکنه و ایجاد آبادی‌های جدید و تشویق مردم به سکونت در این روستاها و انجام فعالیت‌های روستایی، مدت‌ها پیگیر این موضوع بودیم که در آمارگیری سال ۹۵ با ثبت دقیق آمار روستا و در انتخابات اخیر شوراهای شهر و روستا با اختصاص شورا به این روستا، مقدمات جهت بهبود شرایط سکونت بهتر و بیشتر در روستا فراهم شد. امروز هم الحمدالله پس از مکاتبات و پیگیری‌های متعدد، مجوز برق‌رسانی به این روستا صادر شد و با انعقاد قرارداد با پیمانکار، عملیات اجرایی آن اغاز گردید.»

فضلی در تشریح جزییات این طرح، عملیات برق‌رسانی به این روستا را شامل ایجاد هشت کیلومتر شبکه برق‌رسانی فشار متوسط و ترانس‌گذاری دانست که عملیات حفر گودال جهت نصب ١٣٧ پایه شروع شده است.

بخشدار مرکزی گراش با تشکر از مدیرعامل برق منطقه‌ای فارس، فرماندار و مسئولین اداره برق شهرستان برای اجرایی شدن عملیات برق‌رسانی، اظهار امیدواری کرد که در دهه فجر امسال شاهد افتتاح این پروژه و بهره‌مندی مردم این روستا از این امکان باشیم. فضلی با دعوت از مردم و شورای روستا به همکاری برای اجرای سریع‌تر و بهتر این پروژه، از اداره منابع طبیعی شهرستان خواهان همکاری بیشتر و سریع‌تر در صدور مجوزهای نصب پایه‌های برق شد.

بخشدار مرکزی راه دسترسی را مشکل دیگر این روستا اعلام کرد: «امیدواریم که به زودی اقداماتی هم برای بهبود راه دسترسی به این روستا با همکاری مهندس باقری‌فر، مدیرکل اداره کل راه و شهرسازی لارستان، و مدیر اداره راه و شهرسازی شهرستان گراش انجام شود.»

روستای پشت‌پری در دهستان خلیلی از توابع بخش مرکزی شهرستان گراش قرار دارد. این روستا بیشترین فاصله را از مرکز شهرستان گراش دارد و در ۱۲۰ کیلومتری غرب مرکز شهرستان قرار دارد.

13 نظر

  1. این پیگیری در حقیقت ضمینه سازی برای جدایی این روستا از گراش و الحاق ان به علامرودشت است .
    وگرنه روستاهای نزدیکتری هستند که نیاز به برق و اب دارند اما اقدامی نمیشود .

  2. اقای مطلع اگه واقعیت داشته باشه چراپس مسولیین گراش اقدامی نمیکنند فرماندار امام جمعه شورای شهر بیان پاسخگوباشند

  3. سلام قولامن رب رحیم
    چنان باولع درابتدای متن چندین مرتبه اسم دولت تدبیروامیدبرده اید کانّه شاهکارکرده اند؛حال آنکه نه تنهاجزء وظایف دولت می باشد بلکه مسئولین رابایدموردتخطئه قراردهیم که چراتاکنون چنین روستای بااین تعدادجمعیت برق نداشته اندکه قابل باورنیست درمملکتی که شعارحمایت ازمستضعفین جهان به دوش می کشدروستایِ کشورخودازابتدایی وضروری ترین امکانات محروم باشند؛این درحالی است که دردولت احمدی نژادبرای دویاچندخانواده انگشت شمارکه درنزدیکی کوه هازندگی میکردندازنزدیک دیدیم که اینهمه هزینه ووپایه گذاری کردندتا آن چندنفرازبرق برخوردارباشند.
    همیشه موید باشید.

  4. سلام…چرا راه دور ای بابا چند روستا نزدیکی شهر از روستا دره پلنگی بگیر در مسیر جاده چک چک که نه برق دارن نه اب هم خط برق هم خط انتقال اب سد سلمان از ان محدوده میگزه…ب اونجا برسین ب این اینجا هم رسیدگی کنن چرا پرش میکنن جناب فرماندار و بخشدار مرکزی جا بحث داره……

  5. سلام یکی روحیه تشکر نداریم ایکاش برقکشی نمی شد کسی هم خبر نداشت و این همه انتقاد هم نبود بعضی ها فی قلوبهم مرض هستند

  6. بعضی خبرها به ظاهر مثبتند ولی ذهنیت منفی در شنونده و بیننده ایجاد میکند.مثلا شوهری بگوید:من نفقه ی زنم را می دهم.پدری بگوید:من مایحتاج فرزندم را برایش فراهم کردم.یا کارمندی بگوید:من امروز به موقع سر کارم حاضر شدم و تمام ساعت اداری مشغول به کار بودم. یا بگوید:من این هفته در وقت اداری برای پیشرفت تحصیلیم مشغول پایان نامه نوشتن در اداره نشدم. و یا امروز در وقت اداری و موظفی مشغول نوشتن مقاله و پژوهش شخصی نشدم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 نظر
scroll to top