بستن

۱۴۴ قاب از محرم بر دیوار نگارخانه آبشار اندیشه

هفت‌برکه (گریشنا): نمایشگاه پنجمین سوگواره‌ی عکس عاشورایی شهرستان گراش با همت انجمن فیلم و عکس و اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی روز شنبه ششم آبان‌ماه در نگارخانه آبشار اندیشه گراش افتتاح شد. این نمایشگاه تا چهارشنبه، دهم آبان، از ساعت ۱۷ الی ۲۲ جهت بازدید علاقه‌مندان باز است.

به گزارش محمد هنرپیشه، روابط عمومی اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش، آیین افتتاحیه نمایشگاه عکس پنجمین سوگواره عکس عاشورایی با حضور فرودی، فرماندار شهرستان؛ و مسئولین محلی در نگارخانه‌ی آبشار اندیشه برگزار گردید. در این مراسم آیینه افروز، رییس اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، ضمن عرض خوش‌آمد به مسئولین و هنرمندان، هدف از برگزاری این سوگواره و نمایشگاه را تعظیم شعایر اسلامی، ماندگار نمودن آیین‌های عاشورایی شهرستان گراش و کسب تجربه و تبادل اطلاعات تخصصی هنرمندان در رشته‌ی عکاسی دانست.

حمید بهرامی، دبیر سوگواره‌ی عکس عاشورایی گراش نیز در حاشیه‌ی نمایشگاه گفت: «۴۴ عکس در بخش اصلی و ۱۰۰ عکس در سایز ۱۸×۱۳ در نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شده است. داوری آثار ارسالی توسط سه تن از داوران از شهرستان‌های لامرد و گراش انجام شده است و پس از اتمام مهلت نمایشگاه، طی ویژه‌برنامه‌‌ای جوایز عکاسان برتر به آنان اهدا خواهد شد.» این سوگواره برای پنجمین سال در دو بخش عکاسی با دوربین (آنالوگ، دیجیتال) و اینستاگرام (موبایل) برگزار گردید، که در مهلت قانونی ارسال آثار، یعنی ۱۸ مهرماه، ۵۴۶ عکس در بخش اینستاگرام و ۱۹۶ عکس در بخش اصلی به دبیرخانه سوگواره ارسال شد.

بهرامی ضمن تشکر از حضور خوب عکاسان گراشی در این آیین عاشورایی، اظهار امیدواری کرد در مراسمات اربعین نیز شاهد حضور بالنده و پویای عکاسان باشیم.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

1 نظر

  1. با تشکر از عکاسان ودست اندرکاران نگارخانه ویه تشکر ویژه دارم از خانم قزلی جهرمی که با خوش رفتاری وحوصله پذیراى بازدید کنندگان بودن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top