- هفت‌برکه | گریشنا - https://7berkeh.ir -

تغییرات در دامپزشکی: ایزدی به جای علی‌رضایی

هفت‌برکه (گریشنا): پس از ۵ سال حضور در گراش دکتر سیامک علیرضایی صندلی ریاست اداره دامپزشکی گراش را به دکتر کوروش ایزدی سپرد.

در جلسه ۱۰ آبان‌ماه شورای اداری گراش رییس جدید اداره دامپزشکی گراش معرفی شد. به گزارش رخداد گراش دکتر کوروش ایزدی متولد ۱۳۵۶ در شهر بنارویه است. ایزدی پس از فارغ‌التحصیلی ۹ سال سابقه کار در بخش خصوصی را دارد و  از ۵ سال پیش به عنوان کارشناس در اداره دامپزشکی لارستان حضور دارد.

نخستین جلسه معارفه رییس دامپزشکی ۹ آبان با حضور معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل دامپزشکی استان فارس برگزار شد. اصغر فرودی فرماندار گراش مسائل و مشکلات این حوزه را تشریح کرد، وی تکمیل ساخت ساختمان اداری، ایجاد نمایندگی دامپزشکی در بخش ارد، تشکیل چارت سازمانی اداره، تامین نیروی انسانی و تجهیزات خودرویی و امکانات اداری از مهمترین خواسته‌های خود عنوان کرد

به گزارش خبرنگار هفت‌برکه دکتر علی‌رضایی در جلسه شورای اداری گراش در گزارش عملکرد خود گفت:«گزارش اقدامات انجام شده این اداره در طول سنوات اخیر به صورت مستمر در اختیار مسئولین قرار گرفته است و مطمئنا اقدامات این اداره در حوزه بهداشت و سلامت دام و جامعه در راستای شعار و هدف دام سالم، غذای سالم، انسان سالم بر مردم عزیز شهرستان پوشیده نیست.»

او در گزارش عملکرد از اقدامات شاخص اداره دامپزشکی به این موارد اشاره کرد: «راه‌اندازی سیستم GIS ،تحت پوشش بردن گاوداری‌های شهرستان برای انجام تست سل و تشخیص بیماری سل، انجام آزمایشات بهداشتی بر روی شیر تولیدی از گاوداری‌های شهرستان قبل از ورود به بازار و به صورت ماهیانه و مستمر، نظارت بر مراکز تولید و عرضه فراورده‌های خام دامی و صدور کارت بازرسی و تشخیص هویت برای تمام مراکز تحت پوشش، جذب نیرو، واکسیناسیون مستمر و روزانه به صورت رایگان با هدف پیشگیری از بیماری‌ها بالاخص بیماری‌های آبله، تب مالت، سل، طاعون، تب برفکی و…، پیگیری اعتبارات جهت تکمیل و ساخت ساختمان اداری، نظارت مستمر و روزانه بر کشتارگاه دام گراش و پیگیری اقدانات سردخانه و تجهیز کشتارگاه، برگزاری کلاس‌های آموزشی.» مصاحبه سال گذشته گریشنا با دکتر علیرضایی را بخوانید (+)

دکتر کوروش ایزدی، رییس جدید اداره دامپزشکی گراش در سخنرانی چند دقیقه‌ای خود به چهارده سال سابقه کارش در بخش خصوصی و دولتی اشاره کرد و گفت: «خدا را شاکرم سعادت شد تا خدمتگزار مردم در شهرستان گراش باشم. هدف ارائه خدمت صادقانه و با کیفیت مطلوب به اقشار مختلف مردم است و تنوع و گسترده فعالیت‌های حساس دامپزشکی ایجاب می‌کند که با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و امکانات و نیروهای متعهد در ارتقا بهداشت دام و طیور و بهداشت عمومی مردم گام موثری برداریم با توجه به این که در هفته پدافند غیرعامل قرار داریم سازمان دامپزشکی در راستای شعار دام سالم، غذای سالم و انسان سالم، اهدافش را دنبال می‌کند.»

اداره دامپزشکی گراش از سال ۸۸ در گراش تاسیس شد. دکتر معماری نخستین رییس اداره دامپزشکی بود. از سال ۹۱ تا ۹۶ دکتر سیامک علی‌رضایی مسئولیت این اداره را بر عهده داشت و از ۹ آبان ۱۳۹۶ دکتر کورورش ایزدی این مسئولیت را برعهده گرفت.

[1]