- هفت‌برکه – گریشنا - https://7berkeh.ir -

بازگشت آب به شبکه شهر

هفت برکه (گریشنا): تعمیر لوله انتقال آب سد سلمان تمام شد و دیشب آب به لوله‌ها برگشت. دو مورد ترکیدگی لوله شبکه نیز که دیروز باعث قطعی آب در شهرک شهید دستغیب و محله بندوشیخ شده بود، با تلاش پرسنل اتفاقات امور آبفا ترمیم شد.

به گزارش روابط عمومی امور آبفا گراش، مهندس خرسند، مدیر امور آبفا گراش، اطلاع داد با تلاش بی‌وقفه مهندس معین، مدیر خط سلمان، و پرسنل، در طول مدت قطعی آب، نشتی خط در ورودی جاده روستای کسرالدشت، در ساعات اولیه دیشب ترمیم شد و آب به خط تزریق شد، اما تا آب به گراش و اوز رسید و فشار آب نرمال شد، دو یا سه ساعت طول کشید. مدیر آبفا توضیح داد: «در مدتی که آب سد قطع بود. آب چاه‌های گراش با مدیریت مسئول بهره‌برداری و اتفاقات امور آبفا، مهندس ترحمی، با زمان‌های معین در شبکه محله‌های شهر جریان داشت.»

دیروز، جمعه، دو مورد ترکیدگی شبکه نیز در شهر باعث تشدید وضعیت قطعی آب در دو محله شده بود. مورد اول در پشت مسجد الزهرا (س) و مورد دوم در کنار پادگان بسیج، به ترتیب باعث قطع آب قسمتی از شهرک شهید دستغیب و محله بندوشیخ شده بود. این دو مورد نیز با تلاش مهندس ترحمی، مسئول بهره‌برداری، و پرسنل اتفاقات امور آبفا ترمیم شد.

[1]