بستن

کتابخوان‌های چهل سال پیش

هفت‌برکه (گریشنا): این هفت نفر بخشی از اعضای کتابخانه گراش در سال‌های ۱۳۵۴ و ۱۳۵۵ هستند. بین آن‌ها علی‌اصغر حسنی که تا نمایندگی مجلس شورای اسلامی پیش رفت شناخته شده‌تر از دیگر افراد است.

از راست یوسف ابراهیمی، محمد حسین‌زاده، اصغر حسنی، میر عبدل حسینی، سیف‌الله صالحی، محمد کریمیان و عزیر نوبهار حاضرین در این عکس هستند. متاسفانه کارت عضویت این افراد و خیلی دیگر از مدارک کتابخانه عمومی گراش مربوط به دهه ۵۰ و ۶۰ دور انداخته شده بود و یکی از شهروندان این کارت‌ها را جمع‌آوری کرد و از طریق عزیز نوبهار در اختیار هفت‌برکه قرار گرفت.

برای یادآوری خاطرات این افراد مسابقه‌ای با عنوان کدیم در کانال گراش برگزار شد. ۲۱ نفر پاسخ این مسابقه را برای تلگرام هفت‌برکه فرستاده بودند که از میان آنها پاسخ‌های خلیل، سعیده فرهادی، عبدالله، حمید آهن‌زاده، سارا حقیقی، فخریه ابراهیمی، حسین فولادی، حمید کشتکاران، لیلا ابراهیمی، حسین سعادت، مهدی سعادت، هانیه دانشور، شیما سعادت، ابراهیم رامیارپور کاملا درست بود.

در قرعه‌کشی انجام شده بین ۱۴ نفر، در نهایت با قرعه‌کشی خانم لیلا ابراهیمی برنده اولین مسابقه شد و جایزه خود را از هرمز کامپیوتر دریافت کرد.

 

مدیر رسانه‌های هفت‌برکه و مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

  1. پول زور گرفتن اموزش پرورش به روش مدرن. عکاسهای شهر رو مجبور کرده از دانش اموزان مدارس عکس بگیرند که در صورت عدم توافق عکاسهای بومی شهر گفتن عکاس غیر بومی میارند @ به ازای هر نفر ۱۵۰۰ تومن به اموزش پرو تعلق مگیردازکلیه پرسنل اموزش پرورش عکس مجانی بگیرند و اینکه قراره برای پوشاک مدارس هم در اینده همین کار رو با خیاطها داشته باشن که سهمی از پوشاک متعلق به اموزش پرورش است به نظرم بعدش هم نوبت ارایشگاهها و سرویس مدارس یعنی کاری میخان بکنن که ادم اختیار چیزی نداشته باشه خدا رحم کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top