بستن

سارقین طلافروشی گراش و اوز در بندر خمیر به دام افتادند

هفت برکه (گریشنا): در حالی که سه زن و کودک سارق طلافروشی‌های گراش و اوز هنوز متواری‌اند دو مرد همدست آن‌ها در بندر خمیر دستگیر شدند و به سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرنگار هفت برکه: ۲۶ روز از سرقت از طلافروشی‌ها گراش در پاساژ زارعی می‌گذرد. (خبر در هفت برکه) با ردیابی پلاک ماشین دو مرد در خصوص این پرونده در بندر خمیر دستگیر و به دادگستری لار تحویل داده شدند.

پولادسنج، یکی از مالکین طلافروشی گراش می‌گوید:«هفته گذشته از فرماندهی انتظامی لارستان دو نفری را که به سرقت اعتراف کرده بودند را برای شناسایی آوردند. از طریق مرور تصاویر دوربین‌های مدار بسته یکی از آن‌ها که در آن روز در حال خروج از پاساژ بود را شناسایی کردیم. اما راننده ماشین برای ما ناشناس بود. این دو نفر مدعی پرداخت خسارت نیز شده‌اند.»

در تماسی که با عزیز نجم‌الدینی مالک طلافروشی اوز داشتیم او نیز با تایید خبر دستگیری سارقین، گفت:«چه فایده ما هنوز به مال خودمان نرسیدیم. این دو مرد و راننده ماشین از طریق پلاک ماشین‌شان که دوربین‌های مدار بسته ما آن را ثبت کرده بود دستگیر شدند. چند روز پیش نیز آن‌ها را برای شناسایی به این‌جا آوردند پیگیر جزییات دستگیری در بندر خمیر که شدم نیروی انتظامی با من همکاری زیادی نداشت. من پرونده قضایی تشکیل دادم و شکایتم را از طریق قانونی دنبال می‌کنم یک جلسه دادگاه نیز با حضور دو مرد دستگیر شده، برگزار شد. ولی فکر کنم همکارانم در گراش شکایت خود را از طریق قانونی دنبال نمی‌کنند و به انتشار آن در فضای مجازی اکتفا کرده‌اند چرا که آن‌ها در جلسه دادگاه نیز حضور نداشتند. این دو مرد جوان سرقت را خودشان برعهده گرفتند و با ادعای پرداخت خسارت در پی این بودند پیگیری دستگیری سه زن و کودک متوقف شود.»

سرهنگ مزارعی جانشین فرماندهی انتظامی گراش با اشاره به این که این پرونده در لار بررسی می‌شود، گفت:«از جزییات پرونده مطلع نیستیم و نیروی انتظامی لارستان مسئولیت رسیدگی به این پرونده را برعهده دارد.»

البته روز بعد خبر دستگیری این سارقین از طریق پلیس منتشر شد. (خبر در ایسنا)

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top