بستن

حضور مردان و زنان گراش در رقابت‌های نجات غریق فارس

هفت برکه (گریشنا):تیم منجیان غریق زنان شهرستان گراش که در بخش اوز فعالیت می‌کنند نائب قهرمان مسابقات منجیان غریق استان فارس شد.

به گزارش هفت برکه مسابقات استانی نجات غریق با هدف انتخاب تیم استان جهت شرکت در مسابقات کشوری روز چهارشنبه، ۲۴ آبان ماه ویژه مردان و روز پنج‌شنبه، ۲۵ آبان ماه ویژه زنان در چهار بخش ۱۰۰ متر با مانع، ۵۰ متر حمل با آدمک، ۱۰۰ متر شنا با پای فین، ۲۵*۴ متر حمل آدمک تیمی برگزار شد.

به گفته طیبه جعفریان در تیم زنان گراش نورالهدی بیگدلی، آیگین کاظمی‌زاد،سعیده کشوری، نازنین بیگدلی، مریم علائی‌نصب، از منجیان گراشی فعال در استخر اوز حضور داشتند.صدیقه شیردم، افسانه محسنی مربیان و سرپرست این تیم بودند.

در بخش گروهی، تیم شیراز با امتیاز کل ١٠۶ اول شد،تیم گراش با ٨۴ امتیاز بر سکوی دوم مسابقات ایستاد و تیم لار با ۷۲ امتیاز سوم شد.

در بخش انفرادی زنان، سعیده کشوری مدال نقره حمل آدمک را به دست آورد، آیگین کاظمی‌زاد در ماده١٠٠متر با پای فین مدال برنز را از آن خود کرد و مریم علائی‌نصب نیز در ماده ١٠٠متر موفق به کسب مدال برنز شد.

طیبه جعفریان که به عنوان اولین داور از شهرستان‌های استان فارس برای داوری این رقابت‌ها انتخاب شده بود نیز در این مسابقات حضور داشت.

محمد خوشبخت، حسن حقارت، محمد صادق پورشمسی، یعقوب وفایی‌فرد در تیم آقایان در این مسابقه حضور داشتند که با کسب ۵۰ امتیاز در جایگاه ششم ایستادند. مربی و سرپرستی این تیم را مجتبی فرهادی برعهده داشت.

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top