بستن

سه اطلاعیه‌ی دعوت به همکاری شهرداری

هفت برکه (گریشنا):شهرداری با انتشار سه اطلاعیه از تولید‌کنندگان بومی مصالح عمرانی و موزاییک و… و معماران و طراحان پروژه‌های شهری بومی گراش و همچنین فارغ‌التحصیلان و دانشجویان رشته‌های عمران، شهرسازی، معماری دعوت به همکاری کرد.

دعوت از تولیدکنندگان بومی

به گزارش روابط عمومی شهرداری؛ در اطلاعیه اول آمده است: بدین وسیله از کلیه تولیدکنندگان بومی مصالح عمرانی، موزاییک و.. جهت همکاری در پروژه‌های عمرانی شهرداری دعوت به عمل می‌آید تا جهت تولید مصالح مورد نیاز پروژه‌های عمرانی به شهرداری مراجعه کنند.

دعوت از معماران و طراحان

متن اطلاعیه دوم بدین شرح است: از کلیه معماران و طراحان پروژه‌های شهری بومی گراش (طراحان پروژه‌های پارک، میدان، آبنما، تفرجگاه شهری، نورپردازی، فضای سبز و کف‌پوش معابر شهری) جهت مشاوره و طراحی طرح‌های شهری گراش دعوت می‌شود تا به منظور هم‌فکری و مذاکره و تهیه طرح‌های مورد نیاز با شهرداری همکاری داشته باشند.

دعوت برای همکاری در ممیزی املاک

در اطلاعیه سوم بر تاکید شورا بر استخدام نیرو‌های بومی اشاره شده و آمده است:با توجه به اقدام شهرداری برای تهیه طرح ممیزی املاک و اراضی و مترکشی منازل و واحدهای تجاری و تکمیل پرونده املاک در شهرداری و بر حسب ابلاغ و تاکید شورای شهر گراش به استفاده از نیروهای بومی از کلیه جوانان (ترجیحا فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته‌های عمران، شهرسازی، معماری) دعوت می‌شود که برای همکاری با شهرداری با دریافت دستمزد سری به واحد درآمد و ساختمانی شهرداری بزنند.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top