بستن

سرطان‌شناسان ایران برای کنگره آنکولوژی به گراش می‌آیند

هفت‌برکه (گریشنا): پدر پیوند کبد ایران و رییس پیشین دانشکده علوم پزشکی شیراز دو مهمان ویژه سومین کنگره علمی سرطان‌شناسی گراش هستند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، دکتر احمد عبدالهی درباره سومین کنگره سرطان‌شناسی گراش گفت: «کنگره سالیانه آنکولوژی در گراش برگزار می‌شود و امسال سومین سال برگزاری آن است. این کنگره معتبرترین کنگره علمی با موضوع آنکولوژی و سرطان‌شناسی در منطقه جنوب فارس است.»

رییس دانشکده علوم پزشکی گراش و فوق تخصص جراحی سرطان با اشاره به اینکه در این کنگره اساتید برجسته آنکولوژیست در مورد بهترین و جدیدترین شیوه‌های درمان سرطان، یافته‌های خود را ارائه می‌دهند گفت: «در سومین کنگره آنکولوژی که روزهای پنجشنبه و جمعه، نهم و دهم آذرماه، در دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار خواهد شد، دکتر سیدعلی ملک‌حسینی، پدر پیوند کبد ایران؛ و دکتر محمدهادی ایمانیه، رییس پیشین دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ و بسیاری از اساتید ماهر و باتجربه در حوزه سرطان‌شناسی حضور خواهند داشت و بر غنای علمی این کنگره خواهند افزود.»

دکتر ملک‌حسینی، چهره ماندگار علوم پزشکی و کسی است که در سال ۱۳۷۲نخستین پیوند کبد را در ایران و خاورمیانه انجام داده است. به همین دلیل دکتر ملک‌حسینی به عنوان پدر جراحی پیوند کبد در ایران شناخته می‌شود.

دکتر محمدهادی ایمانیه تا ماه گذشته ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز را بر عهده داشت. دکتر ایمانیه در حال حاضر همچنان عضو هیات امنای این دانشگاه است و به عنوان مشاور در امور دانشگاه‌ها نیز از وزیر بهداشت حکم گرفته است.

رییس دانشکده علوم پزشکی گراش در مورد روند برگزاری کنگره گفت: «تبلیغات و اطلاع‌رسانی این کنگره از ماه‌های قبل شروع و پوسترهای آن به کلیه دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و مراکر معتبر علمی ارسال شده است و مقالاتی به دبیرخانه این کنگره در گراش ارسال شده است که  تعدادی مقاله پذیرفته شد و به فضل خدا روز پنجشنبه و جمعه این مقالات ارائه خواهد شد.»

این فوق تخصص جراحی سرطان با اشاره به این که در گراش هر سال نسبت به سال قبل این کنگره علمی بهتر برگزار می شود افزود: «امیدواریم با برگزاری سالانه این کنگره علمی تخصصی و کنگره‌های دیگر بتوانیم گامی بزرگ در جهت ارتقای توانمندی‌های علمی متخصصین و شاغلین این رشته و ارتقای درمان بیماران برداریم. در آینده از گراش خبرهای بیشتری خواهید شنید، زیرا معتقدیم شهرستان گراش توانایی انجام کارهای بزرگ در کل کشور را دارد.»

مدیر رسانه‌های هفت‌برکه و مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

9 نظر

  1. امیدواریم این افراد سرشناس که به گراش میان جوری نباشد که از خیرین گراش به نفع شیراز بهره ببرند باید بالعکس و مثل لاری ها خوب عمل کرد و از آنها برای اقدامی در گراش استفاده بشه

  2. بجای این همایش های بی خاصیت و هزینه بردار که هیچ منفعتی برای گراش ندارد به بیمارستان یک سر وضعی بدهند مدیریت بیمارستان درست کنند نارضایتی‌ها را کاهش دهید.

  3. متاسفانه وقتی خبری از ارگانی در گریشنا گذاشته میشه بیشتر کامنت ها اعتراض آمیز هست. انتقاد به شرطی که به قصد تخریب نباشه و فقط با هدف اصلاح و رفع مشکلات موجود باشه خیلی خوب هست. ولی همه از مشکل حرف میزنن دریغ از ارائه یک راه حل! کاش به جای اینکه بگیم مشکل وجود داره، نحوه مدیریت سیستم مناسب نیست و این جور جملات کلی، مشکلات به تفکیک و واضح و شفاف به همراه راه حل های عملی بیان بشه تا مسئولین بتونند با بکار گیری نظرات سازنده ما در جهت رفع مشکل اقدام کنند

  4. اقای دقیق هر مجموعه ای هم نقاطی مثبت وهم نقاط منفی دارد بیمارستان نیز اینگونه است حرفی که شما نوشید اوج بی انصافی شما رانشان داده

  5. My Dear GERASHI youth have respect and be kind to the people who are trying to bring more knowledge and public awareness to our beloved hometown (GERASH CITY),specially such scientific information and I would like to let them know that when I saw the add about the article , I am thankful to all of them, Doctor Abdullahi, and other and lets be proud of them and KHODA GHOWVAT.
    Daryoush Hooshyar from USA

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 نظر
scroll to top