بستن

«همراه‌سرا» خدمت تازه خیرین گراش به بیماران

هفت‌برکه (گریشنا): حاج رضا فدایی، خیر گراشی، همراه‌سرای بیمارستان گراش را در خیابان دکتر شیبانی خواهد ساخت.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، دکتر سیدجواد محقق، معاون توسعه مدیریت و منابع علوم پزشکی گراش، در این باره گفت: «با توجه به مراجعه بیماران از مناطق مختلف، حتی استان‌های همجوار، به بیمارستان گراش، ساخت همراه‌سرا ضروری به نظر می‌رسد که با در اختیار قرار دادن زمین از طرف شورای اسلامی شهر و تقبل هزینه توسط خیّر نیک‌اندیش جناب آقای حاج رضا فدایی، ان شالله کار ساخت این همراه‌سرا به زودی آغاز خواهد شد.»

دکتر محقق ضمن تشکر از حمایت شورای اسلامی شهر و همچنین حاج رضا فدایی، درباره‌ی مکان احداث و مشخصات این همراه‌سرا گفت: «با توجه به اینکه محل احداث ساختمان باید نزدیک به بیمارستان باشد، در انتهای خیابان دکتر داریوش شیبانی (پشت بازارچه مرکزی) محلی در نظر گرفته شده است. این همراه‌سرا در زمینی به مساحت هزار متر مربع و در دو طبقه ساخته خواهد شد که با احداث آن مشکل بسیاری از بیماران و همراهان آنها رفع خواهد شد.»

۱۲ آذرماه ۱۳۹۶ دکتر احمد عبدالهی، رییس دانشکده علوم پزشکی؛ دکتر سیدجواد محقق، معاون توسعه این دانشکده؛ دکتر علیرضا گلستان، رییس بیمارستان؛ به همراه دکتر مرتضی فتحی، نماینده شورای اسلامی شهر، از محل احداث همراه‌سرا بازدید کردند.

دکتر احمد عبداللهی، رییس دانشکده علوم پزشکی گراش، در سخنرانی کنگره سرطان‌شناسی اعلام کرد حدود ۸۰ درصد از بیماران بیمارستان گراش، غیر گراشی هستند. به جز همراه‌سرا که به تازگی زمین آن مشخص شده است، یک هتل نیز از حدود ۲۰ سال پیش روبه‌روی بیمارستان گراش در دست ساخت است که تاریخی برای اتمام آن اعلام نشده است.

مدیر رسانه‌های هفت‌برکه و مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

6 نظر

  1. بنظر من بجای اینکه خرج دوباره کنند با همکاری هم همان هتل نیمه تمام را تمومش کنند،به نفع طرفین هست،به بیمارستان هم نزدیکتره،

  2. سلام خدمت مسعولین محترم لطفا فکری به فلکه شهردارى کنید که باعث تصادف می شود چرا مسعولین در فکر نیستن ، چرا راهکاری نمیشود ، لطفا پیگیری شود

  3. بت تشکر از خیر حاج رضا فدایی و دیگر مسولین و خدمت گزاران شهر
    انشاالله موفق و موید باشید
    فقط خواستم بدانم ادرس خیابان شیبانی کجاست ؟

  4. لطفا شهرداری به پارک مخروبه مسکن مهر رسیدگی کتد.قرار بود اسفند پارسال بازسازی بشه.پس چی شد.روابط عمومی شهرداری جواب دهد لطفا .

  5. جناب محمد علی فکر کنم شما در گراش زندگی نمی کنید یا سرتون خیلی شلوغه که متوجه نمیشین که این بلوار چه وضیعت داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top