بستن

فریاد «وامحمدا» همگام با مسلمانان جهان

گریشنا: جمعه ۲۴ شهریورماه مردم گراش همگام با دیگر مردم ایران و همه مسلمانان در سراسر جهان اسلامی توهین به پیامبر اعظم(ص) را محکوم کردند.

نمازگزاران پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به انتشار فیلم موهن «برائت از اسلام» که در آن نسبت به شخصیت پیامبر عظیم‌الشان اسلام توهین شده است، به خیابان آمده و انتشار این فیلم را محکوم کردند. مردم گراش با حرکت به سمت بقعه شیح عبدالله، شعارهایی هم‌چون «فریاد وا محمدا» و «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

مقام معظم رهبری نیز، دیروز عصر در پیامی پشت صحنه‌ی این حرکت شرارت‌بار را سیاست‌های خصمانه‌ی صهیونیسم، آمریکا و دیگر سران استکبار جهانی خواندند و افزودند: سیاستمداران آمریکا اگر در ادعای دخالت‌نداشتن خود صادقند، باید عاملان این جنایت شنیع و پشتیبانان مالی آن را که دل ملت‌های مسلمان را به درد آورده‌اند، به مجازات متناسب با این جرم بزرگ برسانند.

در پایان این تظاهرات در قطع‌نامه‌ای تنها راه پاسداری از اسلام ناب محمدی، اطلاعت از ولایت فقیه و مراجع عظام عنوان شد و از مجامع بین المللی، و به‌خصوص سازمان کنفرانس اسلامی خواسته شد تا با پیگیری‌های حقوقی، عاملان این اقدام نفرت‌انگیز را مجازات نمایند.

امواج خروشان مردم ایران و مسلمان امروز جاری شد تا به جهان ثابت کنند که این عشق ابدی است و در راه دفاع از عقیده و ایمان خود حاضر به هر ایثاری هستند. این اعتراضات در پی انتشار فیلمی موهن نسبت حضرت محمد (ص) در آمریکا آغاز شد و همچنان در نقاط مختلف دنیا ادامه دارد.

عکس‌های محمد جهاندیده و مجید افشار از راهپیمایی مردمی امروز در گراش را ببنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top