بستن

عصر گراش از هفته دولت می‌گوید

عکسی از مجتمع مسکن مهر در صفحه اول شماره دوم دوره جدید عصر گراش دیده می‌شود. عصر گراش در شماره ۲۸ حود به خبرهای هفته دولت پرداخته که در قسمت‌هایی با دید انتقادی به برنامه‌های کم این هفته پرداخته است و در کنار آن یکی از علت‌های این اتفاق را نیروی‌های جدید در پست مدیریتی شهر عنوان کرده است. دکتر مهرابی مقاله‌ای در خصوص وضعیت استقلال شهرستان گراش نوشته است که یک صفحه کامل را در بر می‌گیرد. مهدی وفایی فرد دو یادداشت در این شماره دارد که در یکی از این نوشته‌ها به تحلیل خبر نارضایتی جعفرپور از انتصاب فرماندار گراش پرداخته. این خبر در گفتگوی کوتاه عصر گراش با نماینده مردم هم دیده می‌شود. جعفرپور گفته است اعتراضش به نحوه انتصاب بوده و نه شخص انتخاب شده.

انتصاب بخشدار مرکزی، جلسه اعضای کداگ و افتتاح چند پروژه عمرانی از خبرهای صفحه اول است. یادداشت‌های علی سپهر و حبیب‌اله فروزش درباره مسایل اجتماعی با چاشنی طنز، در صفحه سوم خواندنی است. عصر گراش با نفیسه مهیایی و عاطفه دلاور از قبولی‌های کنکور امسال مصاحبه‌ای انجام داده است و در کنار دو یادداشت کوتاه به کنکور پرداخته است. مصطفی کارگر گفتگویی با مهدی محسن‌زاده، رئیس دانشکده پیراپزشکی داشته که در آن به تحقیقات مورد مطالعه در این دنشکده در خصوص سلول‌های بنیادی اشاره شده است.

خبرهای پینگ‌پنگ و فوتبال بیشترین سهم را در صفحه ورزش دارند و صفحه آخر هم با چند نوشته مختلف درباره سینما تا علم غیب تکمیل شده است.

عصر گراش در این شماره از لحاظ صفحه آرایی گامی به جلو برداشته و شکل صفحات این شماره بهتر از شماره گذشته شده است.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top