بستن

دو خودرو در کام آتش

هفت‌برکه (گریشنا): دو خودرو سواری پارک شده در کوچه خانه فرهنگ طعمه آتش شد. گمان زده می‌شود این آتش‌سوزی عمدی باشد.

به گزارش هفت‌برکه سید جواد معصومی از آتش‌نشانی گراش در مورد این حادثه گفت: «ساعت ۱۰:۴۵ با آتش‌نشانی تماس گرفته شد و بعد از چهار دقیقه در محل حاضر بودیم. عملیات اطفای حریق حدود یک ساعت طول کشید و ساعت ۱۱:۴۷ دقیقه به آتش‌نشانی برگشتیم. در این حادثه دو خودرو آسیب دیده بودند عقب خودرو پژو ۴۰۵ و بخش موتور و جاوی خودرو پژو پارس در این حادثه دچار آتش‌سوزی شده بود. البته با تلاش همکاران از سرایت آتش به باک بنزین جلوگیری شد.»

علیرضا محمدیان آنش‌نشان تازه وارد آتش‌نشانی گراش  در نخستین شب ماموریت خود در این عملیات با معصومی همکاری داشت و حسن‌زاده دیگر عضو آتش‌نشانی بود که در محل حادثه حاضر شد. معصومی از حضور مردم در محل آتش‌سوزی گلایه می‌کند: «همکاری مردم با نیروهای آتش‌نشانی ضعیف بود. به جز بعضی افراد آشنا مانند آقای علی مقتدری بقیه افراد بیشتر مشغول تماشا و فیلمبرداری بودند. از مردم خواهش داریم که از تجمع خودداری کنند و اجازه بدهند ما به وظیفه خودمان عمل کنیم.»

علت آتش‌سوزی بعد از بررسی کارشناسی مشخص می‌شود اما صاحب یکی از خودروها به پلیس اعلام کرد که شب گذشته نیز لاستیک خودرو او پاره شده و روی آن با چاقو خط کشیده‌اند.

این آتش‌سوزی در کوچه خانه فرهنگ گراش در ابتدای خیابان بسیج رخ داده است. در سال‌های پیش نیز مواردی از این گونه آتش‌سوزی‌ها در گراش مشاهده شده بود. آخرین مورد مربوط به دی‌ماه ۱۳۹۵ در محله پاقلعه بود. مجموعه خبرهای قبلی آتش‌سوزی خودرو را در گریشنا بخوانید. (+)

 

 

 

مدیر رسانه‌های هفت‌برکه و مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top