بستن

دختران پینگ‌پنگ‌باز ۵ شهر در گراش رقابت کردند

هفت‌برکه (گریشنا): بازیکنانی از گراش، بندرعباس و لار مقام‌های قهرمانی مسابقات آزاد تنیس‌روی میز گراش را به دست آوردند.

مسابقات پینگ‌پنگ آزاد دختران در گراش

به گزارش روابط عمومی هیات تنیس روی میز شهرستان گراش، مسابقات بانوان تنیس روی میز گراش یادواره زنده‌یاد بانو حاجیه رضوی در دو رده سنی آزاد و نونهالان برگزار شد. خانه تنیس‌روی میز گراش جمعه ۲۴ آذرماه میزبان تیم‌هایی از شهرهای بندرعباس، گراش، رودان، لار و اوز بود.

در رده سنی نونهالان ۲۰ بازیکن به صورت دوحذفی رقابت کردند. در این رده سارینا مرادی از بندرعباس مقام قهرمانی را کسب کرد، حدیث خازنی پور از رودان در جای دوم قرار گرفت و یلدا قنادپور از لار به مقام سوم رسید.

در رده سنی آزاد ۲۲ بازیکن به صورت دو حذفی به مصاف هم رفتند که آیدا اسماعیلی و فضیلت امینیان هردو از لار به ترتیب مقام اول و دوم را به دست اوردند و سارینا مرادی از بندرعباس مقام سوم را به خود اختصاص داد.

در قسمت دوبل بزرگسالان نیز معصومه پایمرد و زهرا افشار از گراش مقام قهرمانی را بدست آوردند، سارینا مرادی و رقیه کبیری از بندرعباس دوم شدند و سکینه اکبری و صدف سرخی از گراش مقام سوم دوبل را به خود اختصاص دادند.

در پایان از سوی خانواده زنده‌یاد بانو حاجیه رضوی و حاج احمد رهنورد به نفرات برتر رقابت‌ها جوایز نقدی و غیرنقدی به ارزش هفتصد هزار تومان اهدا شد.

فوزیه ناصری عضو شورای اسلامی شهر گراش، احمد حسن نژاد رییس اداره ورزش و جوانان گراش، رباب پالایش معاونت ورزش بانوان گراش، اعضای هیات تنیس روی میز شهرهای گراش، لار و اوز و آقای فرزانه فرزند زنده‌یاد بانو حاجیه رضوی از تماشاگران این مسابقات بودند.

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top