بستن

قهرمانی مقتدرانه نوجوانان هلال‌احمر در گراش

هفت‌برکه (گریشنا) – خبر تکمیل‌شده: مسابقات فوتبال نوجوانان گراش با قهرمانی تیم هلال احمر به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال گراش، این مسابقات قرار بود با حضور ۷ تیم برگزار شود که در نهایت چهار تیم ستاره آبی، هلال احمر، شهدا و اتحاد به صورت دوره‌ای در ورزشگاه شهدا با هم رقابت کردند. هلال احمر با شکست دادن هر سه حریف خود به مقام قهرمانی رسید. اتحاد در جای دوم ایستاد و ستاره آبی مقام سوم را کسب کرد. کاپ اخلاق نیز به تیم اتحاد رسید.

مراسم پایانی این مسابقات با حضور مسئولین برگزار و از برگزیدگان تقدیر شد. صادق صداقت از هلال احمر به عنوان بازیکن برتر مسابقات انتخاب شد.  علی بیگلری از شهدا جایزه بازیکن اخلاق را دریافت کرد. عنوان آقای گل مسابقات مشترکا با هفت گل زده به محمدرضا اسماعیلی از هلال احمر و اسداله عالی پور از اتحاد رسید. همچنین کمیته داوران از سه داور جوان حمید گایانی، یاسر پورشمسی و حسین جوشن تقدیر کرد.

از سوی هیات فوتبال به بازیکنان برتر فنی و اخلاقی هر کدام از تیم‌ها لوح یادبود اهدا شد. رضا پاغر از تیم شهدا، حمیدرضا جعفری و علی رایگان از تیم ستاره آبی، حمیدرضا حسن‌نژاد و حسین یحیایی از تیم هلال احمر، علی شیرشمسی و حسین شیخی از تیم اتحاد به عنوان بازیکنان برتر انتخاب شدند.

 

هلال احمر با ۲۴ گل زده بهترین خط حمله و با یک گل خورده بهترین خط دفاع مسابقات را هم به دست آورد.

نتایج کامل مسابقات

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال گراش، هفته اول مسابقات نوجوانان شهرستان گراش بین دو تیم شهدا و هلال احمر با قضاوت اسماعیل بلبلی به همراه محمدکاظم عابد و هادی افشار و یاسر پورشمسی  برگزار شد. در این دیدار، محمدرضا اسماعیلی پنج گل، علی ریسیان دو گل، و صادق صداقت دو گل برای هلال احمر به ثمر رساندند تا هلال احمر این دیدار را نه بر صفر پیروز شود.

دومین دیدار بین ستاره آبی و اتحاد برگزار شد. داوران این دیدار علیرضا ساکنی، حمید واحدی، احمدرضا محمودی و حمید گایانی بودند. اتحاد نه بر دو پیروز این دیدار بود. اسدالله عالی‌پور سه گل، حامد آشفته سه گل، و علی شیرشمسی، علی بلبلی و علیرضا لطافت دیگر گل‌های اتحاد را به ثمر رساندند. علیرضا جعفری نیز دو گل ستاره آبی را به ثمر رساند.

در هفته دوم مسابقات، هلال احمر به مصاف ستاره آبی رفت. هلال احمر در این دیدار جشنواره گل به راه انداخت: حسین شیرشمسی سه گل، احمدرضا بهجتی دو گل، صادق صداقت دو گل، محمدرسول صدیقی دو گل و احمدرضا اسماعیلی و حسین یحیایی هر کدام یک گل برای هلال احمر به ثمر رساندند. محمدکاظم عابد، داور؛ حمیدگایانی و یاسر پورشمسی کمک داور، و هادی افشار داور چهارم این دیدار بودند.

دومین دیدار بین اتحاد و شهدا برگزار شد. در این دیدار، برای تیم اتحاد، اسدالله عالی‌پور چهار گل، علیرضا لطافت دو گل، علیرضا عالی‌پور دو گل به ثمر رساندند. برای شهدا نیز رضا پاغر، محمدعلی صحراگرد و علی بیگلری گلزنی کردند. در نهایت، اتحاد هشت بر سه شهدا را شکست داد. اسماعیل بلبلی به همراه مرتضی آشفته و احمدرضا محمودی و داور چهارم یاسر پورشمسی، تیم داوری این دیدار بودند.

در هفته پایانی، هلال احمر و اتحاد، دو تیم شش امتیازی مسابقات، به مصاف هم رفتند. داور عبدالحمید عبدالی، کمک داوران محمدکاظم عابد و هادی افشار، و داور چهارم یاسر پورشمسی بود. علی شیرشمسی تک گل اتحاد را زد، و گل‌های هلال احمر را حسین فرجی (دو گل)، صادق صداقت (دو گل)، و محمدرضا اسماعیلی به ثمر رساندند تا هلال احمر با نتیجه پنج بر یک اتحاد را شکست دهد و با این پیروزی، قهرمان مسابقات شود. اتحاد در جایگاه دوم ایستاد.

آخرین بازی این دوره بین ستاره آبی و شهدا برگزار شد و با نتیجه پنج بر چهار به نفع ستاره آبی به پایان رسید و در نتیجه این تیم مقام سوم مسابقات را از آن خود کرد. علیرضا جعفری سه گل و امیرحسین شمسایی و ناصر رفیعی هر کدام یک گل برای ستاره آبی به ثمر رساندند؛ و برای شهدا نیز امید تیموری (دو گل) و مرتضی تیموری و رضا پاغر گلزنی کردند. احمدرضا محمودی، حمید واحدی و حمید گایانی و یاسر پورشمسی این دیدار را قضاوت کردند.

12 نظر

  1. ای کاش به جای سیاست های اشتباه مسئول ومربیان تیم هلال احمر در مسابقات داخلی حداقل از بازیکنان بومی استفاده می شد پسر من چن سال هستش که در این تیم وجود داره ولی بازی گیرش نمیاد

  2. هر چه دل تنگت می‌خواهد بگو
    بازیکن بیرون همه تیم‌ها در همه رده ها دارند ما هم در این دوره دو تن از بازیکنانمان از اوز بودند که یک فصل در لیگ برتر نوجوانان استان فارس با هم بودیم دلیلی ندارد از حضور بازیکنانمان استفاده نکنیم. هلال احمر با ۲۵ گل زده و تنها یک گل خورده توانسته است قهرمان شود
    در اینجا جا دارد از مسئولین برگزاری این دوره از مسابقات تقدیر و تلاش کنیم تا زمینه کشف استعداد نوجوانان هم در فوتبال فراهم کنیم

  3. جناب حسین
    خواهشمند است موردی که اشاره فرمودید را پیگیری کنید. بنده و همه همکارانم در هلال احمر تلاش میکنیم تا بازیکنی بی بهره از فوتبال نماند. در اینجا نیاز به همراهی شما خانواده محترم نیز داریم.
    ما در طول سال در چهار رده تیمی در مسابقات استانی و کشوری شرکت می‌کنیم با بوجود مشکلات فراوانی که داریم باز هم تلاش میکنیم تا قسمتی از فعالیت ورزشی شهرستان را به دوش بکشیم و الحمدالله تا اینجای کار با همت جوانانمان عزیز شهر، و تلاش مربیان و تشویق هوادارانمان و کمک مسئولین و متولیان و عنایت خداوند متعال به جای خوبی رسیدیم

  4. ⚽افتخارات فوتبال هلال احمر گراش

    ?حضور در لیگ دسته اول جوانان کشور بالاترین سطح حضور تیم‌های رده پایه گراش در مسابقات کشوری فوتبال است. تیم بزرگسالان سابقه حضور در مسابقات جام حذفی و لیگ دسته سوم کشور را نیز در کارنامه دارد.

    ?به بهانه حضور تیم جوانان در مسابقات کشوری مروری بر افتخارات باشگاه هلال‌احمر در ده سال گذشته خواهیم داشت:

    ⚽۱- سال ۸۶ نایب قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان استان فارس
    ⚽۲- سال ۸۷ حضور در جام حذفی کشور
    ⚽۳- سال ۸۷ نایب قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان استان فارس
    ⚽۴- سال ۸۸ حضور در لیگ دسته سه کشور
    ⚽۵- سال ۸۹ قهرمانی در لیگ دسته یک بزرگسالان و راهیابی به لیگ برتر استان فارس
    ⚽۶- سال ۹۰ نایب قهرمانی در لیگ برتر استان و راهیابی به لیگ دسته سه کشور
    ⚽۷- سال ۹۰ قهرمانی تیم جوانان در لیگ دسته یک استان و راهیابی به لیگ برتر استان فارس
    ⚽۸- سال ۹۱ حضور در لیگ دسته سه کشور و حفظ سهمیه
    ⚽۹- سال ۹۱ نایب قهرمانی تیم جوانان در لیگ برتر استان فارس
    ⚽۱۰- سال ۹۲ کسب مقام سوم تیم نوجوانان در لیگ برتر استان فارس
    ⚽۱۱- سال ۹۲ حضور تیم جوانان در مسابقات کشوری و صعود به مرحله بعد
    ⚽۱۲- سال ۹۲ حضور در لیگ دسته سه کشور
    ⚽۱۳- سال ۹۲ قهرمانی تیم امید در لیگ برتر استان فارس و راهیابی به مسابقات کشوری
    ⚽۱۴- سال ۹۳ قهرمانی تیم نوجوانان در لیگ برتر استان فارس
    ⚽۱۵- سال ۹۳ کسب مقام سوم تیم جوانان در لیگ برتر استان فارس
    ⚽۱۶- سال ۹۴ قهرمانی تیم جوانان در مسابقات لیگ برتر استان فارس
    ⚽۱۷- سال۹۴ قهرمانی تیم نوجوانان در لیگ برتر استان فارس(قهرمانی به طور دو سال متوالی ) و راهیابی به مسابقات کشوری
    ⚽۱۸- ۹۴ حضور در لیگ برتر امید استان فارس و صعود به مرحله بعد
    ⚽۱۹- حضور تیم نوجوانان در مسابقات زیر گروه کشوری مناطق
    ⚽۲۰- سال ۹۵ قهرمانی جوانان در لیگ برتر استان فارس و راهیابی به مسابقات کشوری
    ⚽۲۱- سال ۹۵ نایب قهرمانی تیم نوجوانان در لیگ برتر استان فارس
    ⚽۲۲- سال ۹۶ قهرمانی جوانان در لیگ مناطق کشور و راه یابی به مسابقات لیگ دسته یک کشور

    ?روی خط خبر گراش:
    https://t.me/joinchat/AAAAAEL4iKSV3eLUi-8oGg

  5. آفرین برتیم های ستاره آبی اتحاد وشهدا که با بازیکنان کاملا بومی در این مسابقات شرکت کردند نه مثل بعضی از تیم ها منتخب استان رو بیارن تو گراش برای سه بازی

  6. سیاست های کثیف در فوتبال گراش و در راس آن تیم هلال احمر تا کی باید باشد؟
    استفاده کردن از بازیکنان غیر گراشی به بالاترین حد خود رسیده….
    زیر پا نشینی بازیکنان دیگر تیم های گراش باعث شده بقیه تیم ها تضعیف بشن و فقط یک تیم قطب فوتبال گراش بشه، وقت به عکس ها نگاه میکنم هر بازیکن هلال احمر مال یک تیم گراش بوده که یا با زیر پا نشینی و یا با وعده و وعید و یا به زور بازیکنان رو مال خود کردن……..
    فوتبال و ورزشمون اینجوریه ولی خدا به داد مردم شهرمون برسه

  7. قهرمانی تیم هلال احمر رو به مجموعه این تیم تبریک می گویم”بنده مربی تیم اتحاد بودم ودر جواب دوستمون باید بگم تیم اتحاد کاملا بومی بوده و از هیچ بازیکن افغانی و غیر گراشی استفاده نکرده
    از آقایان حسن نژاد ریاست محترم اداره ورزش و جوانان و مجید افشار و عبدالرضا حسین پور برای برگزاری چنین مسابقاتی کمال تشکر وقدردانی را داریم.

  8. هر بازیکنى رفت هلال احمر ،اگه بازى بهش رسید مى مونه و اگر بهش بازى نرسید خداحافظى مى کنه چون بهش رضایت نامه نمیدن و …
    کمتر بازیکنى دیدم بعد از هلال احمر جاى دیگه اى بازى کنه.
    حرف همیشگى من،همه تیم ها فداى تیم هلال احمر میشن.وسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 نظر
scroll to top