بستن

گزارش تصویری: جشن میلاد امام حسن عسکری (ع)

هفت‌برکه (گریشنا): جشن میلاد امام حسن عسکری (علیه السلام) به مدت دو شب در حسینیه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) برگزار شد. مهمان این برنامه، حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابراهیم عبدالهی، یک دوره کارگاه آموزشی تربیت مربی مهدوی با گرایش کودک نیز در گراش برگزار کرد.

به گزارش مجید افشار، در جشن حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابراهیم عبدالهی از مرکز تخصصی مهدویت قم، با موضوع مهدویت به ایراد سخن پرداخت. مولودی‌خوانی محمدحسن عباسپور و اجرای گروه سرود دانش‌آموزان مدرسه شاهد دیگر برنامه‌های این جشن بود. در پایان مراسم از میان شرکت‌کنندگان در مسابقه زیارت جامعه کبیره، به چهار نفر کمک‌هزینه‌ی سفر مشهد مقدس و به هشت نفر کارت هدیه سی هزار تومانی اهدا شد.

هیات امنای حسینیه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود و هیات عاشقان مهدی برگزارکنندگان این مراسم بودند.

عکس‌های مجید افشار را از مراسم ببینید.

کارگاه آموزشی تربیت مربی مهدوی

در این سفر، حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابراهیم عبدالهی، یک دوره کارگاه آموزشی تربیت مربی مهدوی با گرایش کودک نیز در گراش برگزار کرد.

این کارگاه آموزشی در حسینیه حضرت ولی عصر (عج) گراش با حضور بیش از ۷۰ نفر ویژه‌ی مربیان مهد کودک و پیش‌دبستانی برگزار گردید. در این دوره، ضرورت نحوه آموزش مباحث مهدوی به کودکان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و روش‌های مختلف آموزشی و تربیتی آموزش داده شد. این کارگاه به همت مرکز مهدویت و هیات عاشقان مهدی (عج) برگزار گردید.

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top