- هفت‌برکه – گریشنا - https://7berkeh.ir -

کارگاهی با موضوع «چطور خجالتی نباشیم؟»

هفت‌برکه (گریشنا): چهل نفری که در کارگاه «فن بیان و گفتار، صداسازی و رفع خجالت» شرکت کرده بودند، از همه قشر بودند: از دانش‌آموز گرفته تا مدیر مدرسه؛ از کارمند گرفته تا رییس اداره؛ و از هنرمند گرفته تا شهروند هنرجو. آنها به تناسب علاقه‌مندی‌شان روز جمعه هشتم دی‌ماه ۱۳۹۶ به سالن سینما فرهنگ آمدند تا در این کارگاه یک‌روزه از میلاد نورانی، مدیر، گوینده و کارگردان برنامه‌های رادیو هشت مشهد، این فنون را بیاموزند.

آموزشگاه هنرهای نمایشی هفت‌برکه با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش برگزارکننده‌ی این کارگاه بود. این کارگاه در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد. در نوبت صبح، شرکت‌کنندگان با مجموعه فنون رفع خجالت آشنا شدند، و در نوبت عصر، با صداسازی و فن بیان.

محمدعلی شامحمدی، مدیر آموزشگاه هنرهای نمایشی هفت‌برکه، در مورد استقبال از این کارگاه می‌گوید: «خوشبختانه استقبال خوبی از این کارگاه شد، به نحوی که تقاضا برای برگزاری مجدد آن و همچنین برگزاری آن در شهر اوز نیز ارائه شد. سعی می‌کنیم در آینده نزدیک نیز اینگونه کارگاه‌ها را از طرف آموزشگاه برگزار کنیم.»

بعد از این کارگاه، تعدادی از شرکت‌کنندگان به یک تور گراشگردی نیز دعوت شدند، و از نقاطی همچون بام گراش، برگه کل و حاج اسدالله، و خانه‌ی فضل‌الله‌خان بازدید کردند.

[1]