بستن

دعوت برای راهیپمایی علیه اغتشاش

هفت‌برکه (گریشنا): جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی حمایت از ولایت و اعتراض به اغتشاش در فرمانداری گراش برگزار شد.

به گزارش هفت‌برکه شنبه ۱۶ دی‌ماه با حضور قاسم فرسوده معاون فرماندار گراش، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گراش، روسای ادارات و برخی از گروه‌های فعال اجتماعی جلسه‌ای در فرماندار گراش تشکیل شد. با توجه به درخواست‌های مردمی برای برگزاری یک راهپیمایی در این جلسه زمان و مکان این برنامه مشخص شد.

راهپیمایی مردم گراش در اعتراض به اغتشاشات اخیر و حمایت از رهبری یکشنبه ۱۷ دی‌ماه ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد. باغ ملی روبروی مدرسه علمیه چهارده‌معصوم محل تجمع اولیه راهپیمایان است و مردم پس از طی مسیر خیابان امام به سمت خیابان سمت تا حسینیه ابوالفضل (ع) حرکت می‌کردند. با برگشت از همین مسیر مراسم پایانی در حسینیه اعظم برگزار خواهد شد.

قاسم فرسوده معاون فرماندار گراش در گفتگو با رخداد گراش با دعوت مردم ولایی برای حضور در این راهپیمایی گفت: «مردم هیچ گاه در حمایت از نظام اسلامی و دولت کوتاهی نخواهند کرد.»

 

حوزه مقاومت بسیج سردار شهید قاسم بهادری و اتاق اصناف از جمله نهادهایی هستند که در اطلاعیه‌هایی جداگانه از مردم برای حضور در این راهپیمایی دعوت کرده‌اند.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

3 نظر

  1. کاش همینجور که مردم رو به تجمع دعوت میکردین خودتون هم دعوت میکردین به کار کردن نه اینکه به هر دلیلی ادارها رو بدون کارمند رئیس کنید مردم رو توی اداره دربه در کنید

  2. تا چیزی شد میخان راهپیمایی کنن برو کار مردم راه بنداز یه فکری به حال این همه بدخت بیچاره ها کن …. راه پیمایی ههههه
    از دنیا عقبیم و جلو هم نمی افتیم تو یه دنیا ی دویست سال پیش گیر کردیم بزرگ نشدیم …

  3. خب راهپیمایی کنن بعدش چی میشه؟!
    این‌همه جوون بیکار میرن سرکار ؟!
    گرونی‌ها کمتر می‌شه؟!
    وضع اقتصادی مملکت بهتر می‌شه؟!

    یه پیشنهاد؛حالا مردم ک بلایی به سرشون بیاد میان راهپیمایی ،حداقل تو این فصل شربت ندین بهشون .بجای شربت شیر و کیک و آش بدین
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top