- هفت‌برکه – گریشنا - https://7berkeh.ir -

مردم و مسئولان گراش در راهپیمایی حمایت از نظام

هفت‌برکه (گریشنا): امروز صبح راهپیمایی مردم و مسئولان ولایتمدار گراش در حمایت از رهبر انقلاب و محکومیت اغتشاش‌گران برگزار شد.

به گزارش حجت عابدی، در این راهپیمایی که از مدرسه علمیه چهارده معصوم (ع) تا خیابان آبیاری و بعد به سمت حسینیه اعظم برگزار شد، مسئولین شهر و مردم حضور داشتند. امام جمعه شهر گراش، فرماندار شهرستان، معاون فرماندار، رییس شورای اسلامی شهر گراش، و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش در انتها و در حاشیه‌ی این مراسم به ایراد سخن پرداختند.

[1]

امام جمعه: با آگاهی در برابر دشمنان ایستادگی کنیم

حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا شاهچراغ، امام جمعه گراش، در مراسم راهپیمایی مردمی حمایت از نظام اسلامی گفت: دشمنی آمریکا با ما به دلیل ماهیت استکبارستیزی انقلاب اسلامی است و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز رفتار‌های خصمانه‌ای همراه با هم پیمانانش از خود نشان دادند.

امام جمعه با اشاره به اینکه دشمن همیشه بیدار و در حال توطئه‌چینی علیه انقلاب اسلامی و تخریب ملت ایران است، اظهار داشت: بصیرت مردم، توطئه دشمنان را برای ایجاد جنگ داخلی خنثی کرد. او ضمن تقدیر از حضور همیشه در صحنه مردم ولایت مدار گراش گفت: باید با آگاهی و بصیرت افزایی در برابر دشمنان ایستادگی کنیم و همیشه با هوشیاری پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به نظام و انقلاب آسیبی نرسد.

شاهچراغ با بیان اینکه وضعیت اقتصادی مردم باید سامان یابد گفت: دولتمران باید تلاش کنند تا مشکلات اقتصادی جامعه حل شود و به فکر معیشت جامعه باشند.

فرماندار: برای مردم و مسئولین حمایت از نظام اسلامی یک افتخار است

اصغر فرودی، فرماندار گراش، در حاشیه مراسم راهپیمایی خودجوش مردمی در اعتراض به اغتشاشات اخیر و حمایت مردمی از رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: اعتماد مردم مهمترین سرمایه نظام است و مردم و مسئولین پا به پای یکدیگر از آرمان‌های نظامی اسلامی و انقلاب تمام قد حمایت می‌کنند. اصغر فرودی گفت: حرکت  کسانی که به دنبال ایجاد نارضایتی در بین مردم در جهت تخریب جامعه هستند و به دنبال آسیب زدن به مردم، گروه ها، احزاب و جریانات سیاسی کشور هستند قابل پذیرش نیست.

او با اشاره به حضور همیشگی مردم در صحنه دفاع از نظام و انقلاب اسلامی گفت: برای مردم و مسئولین حمایت از نظام اسلامی یک افتخار است و  مردم همواره در برهه‌های مختلف و شرایط بسیار سخت به میدان آمده‌اند و از حکومت و نظام خودشان حمایت همه جانبه داشته‌اند.

معاون فرماندار: مردم اجازه سوء استفاده دشمن از مشکلات را نمی‌دهند

قاسم فرسوده، معاون فرماندار گراش، با بیان اینکه حرمت‌شکنی و اهانت به مقدسات و رهبری از هیچ کس پذیرفته شدنی نیست، افزود: دشمن همواره برنامه‌ریزی می‌کند تا مردم را نسبت به نظام و انقلاب اسلامی بدبین کند تا ناکار آمدی نظام اسلامی را نشان دهد و باعث تضعیف نظام و انقلاب شود. او با تاکید بر اینکه مطالبه گری حق مردم است، گفت: مطالبه گری حق مردم است اما باید از بستر قانون وارد شد و نباید کاری کرد که دل دشمنان قسم خورده را شاد و نظام را با چالش روبرو کرد.

فرسوده تاکید کرد: مردم اجازه سوء استفاده دشمن از مشکلات را نمی‌دهند و دولت همواره تلاش کرده است که رفع مشکلات مردم را در اولویت کار دستگاه‌های اجرایی کشور قرار دهد.

رییس شورای شهر: مردم ایران دوستدار نظام جمهوری اسلامی و انقلاب هستند

علی اصغر حسنی، رئیس شورای اسلامی شهر گراش، در حاشیه حماسه حضور مردم در راهپیمایی صبح امروز گفت: خروش ملت آگاه ایران اسلامی پاسخی دندان‌شکن به آمریکا و حماسه حضور مردم در سراسر کشور تجدید میثاق با ولایت و رهبری است. علی اصغر حسنی با اشاره به اینکه دشمنان از مطالبه‌گری مردم ایران برای ضربه زدن به کشور سوء استفاده می کنند افزود: مطالبه‌گری و اعتراض به معیشت و اوضاع  اقتصادی حق یک شهروند است، ولی یک عده هنجار شکن از این موضوع سوءاستفاده کردند و به مقدسات نظام و رهبری که همواره پشتیبان نظام و مردم هستند اهانت کردند که این امر قابل بخشش نیست.

رییس شورا تصریح کرد: مردم ایران دوستدار نظام جمهوری اسلامی و انقلاب هستند و همواره یک صدا و یک پارچه و متحد از آرمان‌های این نظام و انقلاب دفاع می‌کنند.

فرمانده سپاه: دشمن بداند تهدید علیه ملت ایران برایش پشیمانی به بار خواهد آورد.

سرگرد دهقان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش گفت: امروز در پی هنجارشکنی‌ها و بی‌حرمتی‌های عده‌ای کورددل به مقدسات نظام جمهوری اسلامی و تخریب اموال عمومی و بیت المال مردم همیشه در صحنه گراش بار دیگر نشان دادند که همواره از آرمان‌های نظام و انقلاب و رهبری دفاع و حمایت می‌کنند و اجازه خودنمایی به استکبار و ایادی آنها نخواهند داد.

سرگرد دهقان با تاکید بر اینکه مردم اجازه موج سواری به دشمن نمی دهند، افزود: حضور باشکوه مردم گراش در راهپیمایی امروز جواب دندان شکنی به بدخواهان و کسانی است که فکر کردند سوءاستفاده از مسائل و مشکلات داخلی می تواند زمینه ای برای حضور مجدد تفکرات ضدانقلابی و انحرافی باشد. او پشتیبانی مردم از ولایت فقیه را عامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست و خاطر نشان ساخت: دشمن بداند تهدید علیه ملت ایران برایش پشیمانی به بار خواهد آورد.

گزارش تصویری محمد رستم‌پور را از این مراسم ببینید.