بستن

شهدا باز هم خود را به صدر رساند

گریشنا: شهدا و جوشن در هفته آخر برای قهرمانی می‌جنگند.

شهدا با برد دو بر صفر مقابل اتحاد سرنوشت قهرمانی را به دست گرفت. از آن طرف تیم جوشن در بازی مقابل پرسپولیس‌نوین با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف شد تا در انتظار نتیجه هفته آخر بماند. قهرمان این فصل یکی از این دو تیم نوزده امتیازی است.

گراش‌جوان، دیگر تیم سال گذشته نیست. هر چه از بازی‌ها گذشت، امید هواداران و اهالی فوتبال از این تیم کم‌رنگ‌تر شد. در بازی این هفته این تیم برابر ستاره‌آبی با نتیجه مساوی یک بر یک به کار خود پایان داد. اگر رای کمیته انضباطی بر کسر امتیاز از این تیم باشد باید گفت قهرمان سال گذشته ممکن است به دسته پایین‌تر سقوط کند.

انقلاب و استقلال دیگر بازی این هفته را انجام دادند. انقلاب، تیمی که در یک بازی ده گل خورده بود، در دو بازی هفته بعد خود دو برد را تجربه کرده است. انقلاب توانست استقلال را با نتیجه چهار بر دو شکست دهد.

شاهین تیم جان گرفته این چند هفته است. این تیم که در بازی‌های نخست از ته جدول جدا نشده بود حالا در صورت بر در بازی آخر خود شانس به دست آوردن مقام سوم را هم دارد. در این هفته شاهین توانست شهیدان حسن‌زاده را ۵ بر ۱ شکست دهد تا داغ این برد، تحریکی برای بازیکن شهیدان حسن‌زاده باشد که با مشت به صورت داور این بازی، حمید عبدالی کوبید.

در هفته پایانی شهدا بازی‌ای حیثیتی مقابل گراش‌جوان برگزار می‌کند و جوشن با اتحادی بازی دارد که دغدغه سقوط ندارد. انقلاب با شهیدان حسن‌زاده، ستاره‌آبی با استقلال و پرسپولیس‌نوین با شاهین دیگر بازی‌های آخرین هفته است.

برگزار نشدن بازی‌ها به صورت رفت و برگشت یکی از دلایل امتیازهای نزدیک تیم‌ها در پایان بازی‌ها است. با نگاهی به جدول از عجایب این بازی‌ها مطلع خواهید شد، تیم‌ها با اختلاف سه امتیازی برای کسب مقام و یا سقوط در هفته آخر به میدان می‌روند. اگر تماشاگری، هر هفته نیم‌ساعتی را به تماشای این بازی‌ها رفته باشد از سر و صدای بازیکنان و فریادهای اعتراض‌آمیزشان بر سر داوران حتما سرسام گرفته است. بازی‌هایی که بیشتر از اینکه دیدنی باشد، شنیدنی است. آخرین دسته‌گل این رقابت‌ها مشتی است که به صورت حمید عبدالی، توسط بازیکن شهیدان‌حسن‌زاده وارد شد. به نظر می‌رسد کار برگزار کنندگان این بازی‌ها برای انتخاب تیم اخلاق کمی سخت شده است. از دیگر حواشی این بازی‌ها معمای کسر امتیاز از استقلال و گراش‌جوان است که هنوز مشخص نیست و به گفته یکی از اهالی فوتبال گراش ممکن است رای کمیته انضباطی در اوایل فصل آینده صادر شود.

ردیف

نام تیم

تعداد بازی

برد

باخت

مساوی

گل زده

گل خورده

تفاضل

امتیاز

۱

شهدا

۸

۶

۱

۱

۲۰

۷

+۱۳

۱۹

۲

جوشن

۸

۶

۱

۱

۱۷

۷

+۱۰

۱۹

۳

اتحاد

۸

۴

۳

۱

۱۲

۱۲

۰

۱۳

۴

شاهین

۸

۳

۴

۱

۲۱

۱۰

+۱۱

۱۰

۵

گراش‌جوان

۸

۳

۴

۱

۱۳

۱۳

۰

۱۰

۶

ستاره‌آبی

۸

۳

۴

۱

۱۵

۱۸

۱۰

۷

انقلاب

۸

۳

۴

۱

۱۰

۲۵

-۱۵

۱۰

۸

پرسپولیس‌نوین

۸

۲

۳

۳

۱۰

۱۱

۹

۹

استقلال

۸

۲

۵

۱

۱۱

۱۴

۷

۱۰

شهیدان حسن‌زاده

۸

۲

۵

۱

۸

۱۹

-۱۱

۷

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top