بستن

تاکید بر نوآوری در برگزاری جشن‌های دهه فجر

هفت‌برکه (گریشنا): در نخستین جلسه ستاد گرامی‌داشت دهه فجر ۱۳۹۶ شهرستان گراش بر تنوع و خلاقیت در برگزاری جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید شد.

به گزارش هفت‌برکه ۳۰ دی‌ماه ۱۳۹۶ ستاد گرامی‌داشت دهه فجر شهرستان گراش با ریاست معاون فرماندار و با حضور مدیران شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. در این جلسه ادارات در قالب هشت کمیته برای برگزاری جشن‌های دهه فجر ساماندهی شدند.

هشت کمیته برای برنامه‌ریزی برنامه‌های دهه فجر

قاسم فرسوده معاون فرماندار گراش بر برگزاری باشکوه‌تر جشن‌های امسال تاکید کرد: «با توجه به شرایط خاص منطقه لازم است که جشن‌های پیروزی انقلاب، باشکوه خاصی برگزار شود. دشمن به دنبال ضعیف نشان دادن کشور است و برای ۹ دی تا ۲۲ بهمن برنامه خاصی داشتند که با هوشیاری مردم این برنامه نقش بر آب شد.»

معاون فرماندار با اشاره به لزوم گزارش‌دهی مدیران به مردم گفت: «همه مدیران در طول سال زحمت می‌کشند و در دهه فجر این خدمات باید اطلاع‌رسانی شود تا طرح دشمن برای مایوس کردن مردم خنثی شود. تسهیل و سرعت خدمات باید در برنامه قرار گیرد، چون کوچکترین مساله اداری ممکن است باعث نارضایتی مردم شود و در نهایت به نظام ضربه بزند.»

بخشی از برنامه این جلسه تشکیل کمیته‌های برگزاری جشن‌های دهه فجر بود. امسال  هشت کمیته برای برگزاری بهتر دهه فجر تشکیل شد. کمیته فرهنگی و‌ هنری با مسئولیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی با مسئولیت شهرداری، کمیته روابط عمومی و خبرنگاران با مسئولیت شورای روابط عمومی شهرستان، کمیته بانوان با مسئولیت مشاور بانوان فرمانداری، کمیته روستایی یا مسئولیت جهاد کشاوزی، کمیته مالی و پشتیبانی با مسئولیت شورای اسلامی شهر، کمیته ورزش با مسئولیت اداره ورزش و جوانان، کمیته بسیج با مسئولیت ناحیه مقاومت برنامه‌های دهه فجر جلسات خود را در هفته پیش‌رو برگزار می‌کنند. جلسه بعد ستاد بزرگداشت روز چهارشنبه ساعتهشت صبح برگزار می‌شود و نتایج برنامه‌ریزی کمیته‌ها نهایی خواهد شد.

فرمانده ناحیه: همه تابلوهای شهرداری در اختیار معرفی انقلاب قرار گیرد

سرگرد دهقان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گراش در اشاره به عظمت انقلاب اسلامی گفت: پس از صدر اسلام پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مهمترین واقعه تاریخی است. جهت‌گیری دینی، حضور عمومی مردم و رهبری بی‌نظیر حضرت سه خصوصیت اصلی انقلاب اسلامی بود.

فرمانده ناحیه مقاومت گراش بر توجه به نسل چهارم تاکید کرد: «وظیفه ما در برابر نسل چهارم این است که دهه فجر امسال را خاص و جلوه‌دارتر برگزار کنیم و این را یک نوع انتقال فرهنگ به نسل بعد بدانیم. همه ادارات باید برنامه‌های جامع و کامل‌تر داشته باشیم. شهرداری می‌تواند خیلی موثر باشد و همه تابلوهای شهری در اختیار معرفی انقلاب اسلامی قرار دهد.»

جشن‌های نوستالژیک دهه فجر

عبدالله فضلی بخشدار  مرکزی گراش پیش‌نهاد داد که در برنامه‌های دهه فجر خلاقیت و نوآوری دیده شود: «در سال‌های گذشته و نوجوانی ما کارهایی در مدارس انجام می‌شد که خیلی موثر بود. این برنامه‌ها در سال‌های اخیر کمتر شده است.»

رضایی مدیر آموزش و پرورش گراش از برنامه‌ریزی این اداره برای جشن دهه فجر در روزهای آینده خبر داد: «قطعا ما با مدیران مدارس روی این موضوع خواهم داشت. یک جنگ انقلاب به صورت متمرکز برای دانش‌آموزان ابتدایی برگزار می‌شود. مجموعه مسابقات ورزشی برای همکاران فرهنگی و دیگر ادارات برگزار کنیم. نمایشگاه فجر انقلاب با همکاری بسیج دانش‌آموزی در اکوپارک برگزار می‌شود، ولی برنامه اصلی این است که خود مدارس متولی امر و محوریت برنامه‌های دهه فجر باشند.»

رضایی نقش ادارات خدمات رسان در جلب رضایت عمومی را مهم دانست و گفت: «بخشی از مشکلات ما به خاطر فعالیت‌های دشمن است و نمی‌توان آن را انکار کرد. اما باید خودمان را هم ببینم و مشکلات و نارضایتی‌ها را هم ببینیم که در نهایت این نارضایتی‌ها دامن انقلاب را می‌گیرد. در ادارات خدماتی مشکلات که به وجود آمده به خاطر عدم کارآمدی ماست.»

احمد حسن‌نژاد اعلام کرد برنامه‌های این اداره به مناسبت دهه فجر از این هفته آغاز می‌شود: «ما برنامه‌های دهه فجر را آغاز کرده‌ایم. از این‌ هفته مسابقات استانی موتور کراس برگزار می‌شود و امیدوارم ادارات دیگر سنگ‌اندازی نکنند. برای افتتاح سالن محبی هم پیگیر حضور وزیر ورزش و‌ جوانان هستیم.»

 عناوین روزهای دهه فجر سال ۱۳۹۶

?پنجشنبه ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
?انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، ولایت فقیه و رهبری

?جمعه ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
? انقلاب اسلامی؛ تربیت قرآنی، تحکیم بنیاد خانواده و منزلت زن مسلمان

? شنبه ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
?انقلاب اسلامی؛ جوانان، خودباوری و پیشرفت علمی

?یکشنبه ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
? انقلاب اسلامی؛ ارزشهای اسلامی، عدالت اجتماعی و مردم سالاری دینی

?دوشنبه ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
?انقلاب اسلامی؛ اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و اشتغال

?سه‌شنبه ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
?انقلاب اسلامی؛ گفتمان انقلابی، مجاهدت فرهنگی و تمدن نوین اسلامی

?چهارشنبه ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
?انقلاب اسلامی؛ اقتدار ملی، آمادگی دفاعی و امنیت پایدار

?پنجشنبه ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
?انقلاب اسلامی؛ ایمان، جهاد و شهادت

?جمعه ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
?انقلاب اسلامی؛ وحدت ملی، عزت امت اسلامی و حکومت جهانی حضرت مهدی (عج)

?شنبه ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
?انقلاب اسلامی؛ استکبارستیزی، حمایت از جبهه مقاومت و قدس شریف

?یکشنبه ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
?انقلاب اسلامی؛ استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top