بستن

جشنی برای روز فرشتگان سپیدپوش

هفت‌برکه (گریشنا): به مناسبت روز میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، جشنی به پاس زحمات پرستاران دانشکده علوم پزشکی برگزار شد.

به گزارش هفت‌برکه، چهارشنبه چهارم بهمن‌ماه ۹۶ جشنی به مناسبت ولادت حضرت زیتب (س) و روز پرستار در سالن دانشکده علوم پزشکی گراش با حضور دکتر عبدالهی، رییس دانشکده علوم پزشکی؛ دکتر گلستان، رییس بیمارستان امیرالمومنین علی (ع)؛ و دیگر مسئولین بیمارستان و دانشکده و با حضور کم‌رنگ پرستاران برگزار شد. در این مراسم سالن آمفی‌تئاتر دانشکده علوم پزشکی به «سالن اجتماعات شیخ احمد انصاری» تغییر نام پیدا کرد. (خبر در گریشنا)

دکتر گستان: جشن را باید پرستاران برگزار کنند

دکتر گلستان، رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) گراش، ضمن خوش‌آمدگویی به همه حاضرین گفت: «این برنامه با یک ساعت تاخیر شروع شد و پیشنهاد می‌کنم برای اینکه اینگونه ناهماهنگی‌ها پیش نیاید، شما پرستاران مجری برنامه باشید. به انتظار اینکه مسئولین کاری انجام دهند نباشید. شما برنامه را اجرا کنید و ما را هم دعوت کنید تا شرکت کنیم. مطمئنا وقتی اینگونه باشد، تاخیری هم پیش نخواهد آمد.»

دکتر حیدری، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی گراش، نیز با اشاره به اینکه بدون پرستاری هیچ قسمتی از درمان تکمیل نیست افزود: «باید تبریک ویژه گفت به پرستاران. البته ماماها را هم جا نیندازیم و به این عزیزان هم تبریک می‌گویم، در واقع میلاد با سعادت حضرت زینب(س) را به شما راست‌قامتان سفیدپوش تبریک می‌گویم. بدون پرستاری هیچ قسمتی تکمیل نیست. شروع و پایان درمان با پرستار است.»

اجرای گروه موسیقی آوین با خوانندگی امیر فانی، از خوانندگان جوان گراش، به همراه کاخن‌نوازی مرتضی فانی و حسین فعلی، از دیگر برنامه‌هایی بود که در این مراسم اجرا شد.

در پایان مراسم از هوشنگ آزادی‌فکر، پرستار نمونه کشوری؛ فاطمه بصیری، عاطفه جاوید، رضا جلیل‌منش، معصومه دلاوران، علیرضا زارعی، فاطمه فقیهی، سمیه کریمی و اطهر مینایی، پرستاران نمونه شهرستان گراش، در بخش‌های مختلف بیمارستان امیرالمومنین(ع) تقدیر شد.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

6 نظر

  1. اگر تمام شرکت گنندگان در این مراسم روی سن حضور پیدا کرده باشند حداکثر ۳۰ نفر از پرستاران در این جشن شرکت کرده اند! این درحالی است که چندین سال قبل این سالن جوابگوی حضور پرستاران و مدعوین نبود و بالاجبار در انتهای سالن صندلی اضافه میذاشتیم. و باز با این وجود تعداد زیادی ایستاده مراسم را ملاحظه می کردند.
    بی زحمت اطلاع رسانی شود علت عدم استقبال پرستاران از این جشن چی بود.
    البته جواب این سوال را حتماً بایستی از مسئول پرستاری بیمارستان جویا شد.

  2. جشن روز پرستار!
    جشنن روز پزشک!
    جشن روز نامه!
    جشن روز بهورز!
    جشن روز ….
    انواع و اقسام جشنها که در اجرا هیچ محتوایی ندارند به جز خرج تراشی وهزینه تراشی از بودجه عمومی دولت
    هریک از مشاغل موجود در کشور داری ارزش و احترام خاص خود می باشند وبی شک هیچ کس از ارزشهای هر شغلی از رفتگران زحمت کش شهرداری گرفته تا سایر مشاغل حساس وغیر حساس دیگر

    و مسلما معرفی افراد نمونه هر شغل در ادارات و نهادهای مختلف و و تقدیر از آنان کار بسیار شایسته ای است.
    اما بر گزاری جشن و هزینه های بعضا چند ده میلیونی بیت المال چندان زیبنده نیست اونهم جشنهایی که واقعا بی محتوا هستند چون به سخنرانی و تبریک چند نفر مسوول و معرفی نمونه های همان شغل و نواختن موسیقی و نهایتا پذیرایی خلاصه می شود و این یعنی اتلاف وقت و هزینه.
    حالا چرا اتلاف ؟
    چون :
    ۱- مسولیت مربوطه که هر کدام جدا گانه پیام های تبریک خود را در سایتها و فضای مجازی منتشر کرده اند

    ۲ – افراد نمونه هم قبلا در بیل بورد های های شهری و چاپ بنر های مختلف و سایتها و فضای مجازی معرفی شده اند .
    و…
    آیا اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل یعنی این ؟
    آیا اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال یعنی این ؟
    وخیلی آیاهای دیگر …‌
    در وضعیت فعلی اقتصاد کشور که خیلی از ادارات بدهکار هستن این جور جشنها به صلاح است ؟
    پیشنهاد :
    منبعد افراد نمونه در حیطه هر شغل در ادارات مختلف فقط در بیل بورد های شهری به مردم معرفی شوند و پاداش این عزیزان هم به حسابشان واریز شود

    بجای هزینه های آنچنانی جشن و پذیرایی که جز اتلاف و اسراف چیز دیگری به دنبال ندارد ، در صورت صلاحدید قسمتی از آن را به مبلغ پاداش کارکنان نمونه اضافه نمایند
    موید باشید

  3. روز پرستار بر این فرشته های زحمتکش مبارک باشد. لطفا گریشنا از این عزیزان گزارشی تهیه کنند با أنان مصاحبه ای داشته باشید که علت ناراحتی و عدم شرکت در جشنی که متعلق بخودشون بوده است چه بوده است.

  4. تبریک به همه پرستاران؛علت عدم شرکت زمان نامناسب ان می باشد و عدم پرداخت حق وحقوق پرسنل،دیدگاه بدی که پرسنل به مدیریت و روسای بیمارستان بیداکرده اند،عدم آگاه بودن پرسنل به اینکه نباید نسبت به نمونه شدن همکارخود حسادت کنند زیرا نمونه شدن نوبتی است و نوبت همه می شود و خیلی ها هم سابق نمونه شده اند ولی حال یادشان رفته است؛امسال افرادی که نمونه شهرستان شده اند حق و الانصاف واقعا نمونه بوده اند و نسبت به سال گذشته نود درصد شایسته سالاری بود؛

    1. احمد جان
      این موضوعات کم و بیش در ادوار گذشته هم وجود داشته ولی نه با این شدت و حدتی که الان شاهد آن هستیم.
      متاسفانه باند بازی ها ی که در سطح مدیریت دانشکده نیز دیده می شود این قضیه (همان دیدگاه بدی که شما از آن نام می برید) را عمیق تر کرده است. یکی از نیازهای ضروری در شرایط فعلی بازنگری اساسی در نحوه رفتار مسئولین (چه در سطح دانشکده و یا در بیمارستان) است. یادمان باشد که این پست و مقام برای هیچ کس ماندنی نیست و همانطور که قبلی ها رفتند و شماها جایگزین آنها شدید، قطع به یقین شما ها هم روزی خواهید رفت، پس به گونه ای رفتار کنیم که نام نیکی از خود به یادگار گذاریم.
      این نکته را حتماً باید به عنوان یک اصل اولیه در کار مدیریت در نظر داشته باشیم که کارایی یک سیستم زمانی بالا خواهد رفت که نیروی انسانی احساس رضایت نسبی نسبت به شرایط خود داشته باشند.
      و نکته آخر واسپاری امور به افراد شایسته است و تاکید بر شایسته گزینی در مناسب کلیدی، راه برون رفت از شرایط فعلی بیمارستان و دانشکده است.

  5. عزیزانم دربخش اتاق عمل خانم ها:کریمی،بصیری،عوض پور،خلخال زر-آقایان:جناب آقای ازادی فکر و جلیل منش،همکاران اتاق عمل قلب و گازهای خونی:خانم منوچهری و آقای دائمی؛کسب عنوان پرستار نمونه سال ۹۶را صمیمانه تبریک عرض می نمایم؛دست تک تک شما را میبوسم اجرتان با پروردگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top