بستن

افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۵ پروژه در شهرستان گراش

هفت‌برکه (گریشنا): در ایام دهه فجر امسال ۳۵ پروژه با اعتبار بالغ بر ۹۶ میلیارد تومان در شهرستان گراش افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش حجت عابدی، اصغر فرودی فرماندار گراش ضمن تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: خوشبختانه در ۳۹ سال گذشته اتفاقات و پیشرفت‌های خوبی در کشور رقم خورده است و در دهه فجر امسال ۳۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۵ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف عمرانی، آموزشی، بهداشتی، مخابراتی، ورزشی، خدماتی و رفاهی افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

فرودی در مورد پروژه‌های دهه فجر امسال گفت: کل پروژه‌های قابل افتتاح ۲۴ مورد با اعتباری بالغ بر ۴۸ میلیارد تومان است که ۶۴ درصد اعتبارات آن از محل بودجه‌های دولتی و ۳۶ درصد آن از محل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، خیرین و کمک‌های مردمی است.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان گراش گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد دولت و خدمات نظام است و همه مسئولان باید در این بخش با تمام توان برای ارائه گزارش به مردم برنامه ریزی کنند. تمامی دستاوردها و موفقیت‌ها در سایه وحدت و همدلی محقق شده است.

اصغر فرودی بر نصب پرچم ایران بر سر درب منازل و مغازه‌ها و سطح خیابان و کوچه‌های سطح شهرستان تاکید و برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران خواستار شد و گفت: هرچه این راهپیمایی با شکوه تر برگزار شود، توطئه های دشمن خنثی و دشمنان انقلاب اسلامی مایوس تر خواهند شد و مردم شهرستان گراش با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال برگ زرین دیگری را در تاریخ این انقلاب ثبت خواهند کرد.

برنامه‌ها در انتظار وزیر ورزش و جوانان

تنظیم برنامه امسال بستگی به سفر احتمالی وزیر ورزش و جوانان به گراش دارد. مدیرکل ورزش و جوانان فارس در هفته تربیت‌بدنی امسال وعده سفر وزیر را داد که انجام نشد. اما طبق آخرین برنامه قرار است وزیر ورزش و جوانان چهارشنبه ۱۸ بهمن‌ماه به استان فارس و شهرستان گراش سفر کند و فاز یک ورزشگاه محبی را افتتاح کند.

فرماندار گراش در مورد دیگر برنامه‌های دهه فجر گفت: «افتتاح پنج کیلومتر از جاده چک چک، افتتاح باند دوم محور گراش- اوز، افتتاح شش واحد مسکونی مدد جویی روستایی، تسطیح لیزری اراضی کشاورزی دهستان فداغ و بخش ارد، مرمت و بهسازی قنات حسن آباد فداغ و میلویه ارد، افتتاح مسکن ۱۴۴ واحدی مهر بسیجیان، برق‌رسانی به روستای‌های میلویه و پشت‌پری، افتتاح واحد صنعتی مرغ گوشتی ۳۰۰۰۰ قطعه‌ای حسینی، افتتاح سالن اجتماعات مدرسه شهید رامیارپور، سرایداری دبستان شهید عالمی، بهسازی دهستان فداغ، توسعه شبکه مخابراتی، افزایش ظرفیت پست ۲۰۶۶ کیلو وات فداغ، بهره‌برداری از خط انتقال آب فداغ و خلیلی، اجرای طرح‌های رفع افت ولتاژ در سطح شهرستان، کلنگ‌زنی احداث بخش‌های دیالیز، اورژانس۱۱۵‌، انتقال خون، داروخانه فداغ، کلنیک دندان‌پزشکی فداغ، کلنگ‌زنی شبکه آب فاز ۳ شهرک ارد، کلنگ زنی نیروگاه خورشیدی ۵ کیلو وات، کلنگ‌زنی احداث جاده خلیلی-لامرد از جمله پروژه‌های است که طی دهه فجر با حضور مسئولین استانی و کشوری افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.»

 

?مهمترین پروژه‌های دهه فجر ۱۳۹۶ در شهرستان گراش?

? پروژه‌های بهداشت و درمان
⛏ کلنگ‌زنی بخش دیالیز بیمارستان
⛏ کلنگ‌زنی اورژانس ۱۱۵
⛏ کلنگ‌زنی پایگاه انتقال خون
⛏ کلنگ‌زنی مرکز داندانپزشکی فداغ

⚽️ پروژه‌های ورزشی
? افتتاح فاز یک و سالن ورزشی مجموعه ورزشی محبی
? افتتاح زمین چمن مصنوعی فداغ
? افتتاح زمین چمن مصنوعی خلیلی

?پروژه‌های عمرانی
⛏ کلنگ‌زنی ساختمان جهاد کشاورزی
? بهره‌برداری ۵ کیلومتر جاده چک‌چک
? بهره‌برداری ۶ کیلومتر باند دوم جاده گراش – اوز
? افتتاح سالن اجتماعات شهید رامیارپور

? خدمات روستایی
?برق‌رسانی به روستای میلویه
?برق‌رسانی به روستای پشت‌پری
?افتتاح ساختمان دهیاری آغصه
?افتتاح ساختمان دهیاری کنگ‌ و ریشه
?افتتاح ساختمان دهیاری روستای حسین‌آباد
?افتتاح ساختمان دهیاری روستای لب‌اشکن
⛏ کلنگ‌زنی مسجد دوراهی ارد و فداغ

⛑ پروژه‌های شهرداری گراش
⛏ کلنگ‌زنی باغ گل‌ها و باغ سنتی ایرانی
⛏ کلنگ‌زنی پیاده‌رو بلوار سرداران

? بخش خصوصی
? افتتاح مرکز مرغ گوشتی سی هزار قطعه‌ای حسینی

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

6 نظر

  1. سرایداری دبستان شهید عالمی

    وای بر ما که اینم فرماندار میخواهد بره افتتاح کنه

    باباجان برو یه کارخانه ای یه تولیدی یه چیزی مجوز احداث بگیرید و افتتاح کن

    کلنگ زنی پروژه ۵ کیلوواتی خورشیدی

    اون کلنگ بخوره توی اقتصاد گراش بلکه بهتر بشه

  2. سلام باید خدمت علیرضا گراشی عرض کنم مسئله نصف شب مریض شدن نیست مسئله اینه که مجوز شبانه روزی شدن درمانگاه ارد از وزارت بهداشت اخذ شده و باید این امر حیاتی هر چه سریعتر عملی بشه فکر کنم هنوز کسی از شما نصف شب مریض نشده که راه به جایی نبری دو سال جلوتر یکی از اقوام ما به دلیل مشکل قلبی و نبود دکتر جان سپرد جوان ۲۵که اگه دکتر بود شاید با ابتدایی ترین امکانات الان زنده بود پس بهتره که واقع بینانه عمل کنیم و مسولیین مربوطه کمی از خدا بترسن و جلو این امر حیاتی رو نگیرند که در غیر اینصورت باید فردای قیامت جوابگوی مردم شریف ارد باشند

    1. بعنوان یک گراشى بهتان حق میدهم
      این کمترین حق شماست
      باید این مرزها برداشته بشه
      گراش … لار … ارد …. اوز
      همه ما اول باید انسان باشیم و رسم انسانیت را پاس بداریم
      دوره حساسیت تعصب بازى ها گذشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top