بستن

مشت‌ها و لبخندها در شب پایانی عمار هشتم

هفت‌برکه (گریشنا): آیین پایانی هشتمین دوره جشنواره عمار گراش، شنبه ۲۱ بهمن‌ماه ساعت ۲۰:۱۵ در سالن شیخ احمد انصاری دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار شد.

کنار هم قرار گرفتن استندآپ کمدی علی ذکریایی با شعار الله‌اکبر ساعت ۹ شب و البته دیدن سه فیلم کوتاه و تقدیر از شهدای غیر بومی گراش، برنامه متنوع این شب بود.

خبر این جشنواره و عکس‌های مجید افشار از مراسم، پیش از این در گریشنا منتشر شد. (+) همچنین می‌توانید یادداشت عبدالله فضلی از حضور در این مراسم را در کانال شخصی او عین فا بخوانید. (+) 

در این مجموعه عکس‌های هادی افشار، دیگر عکاس گراش، از شب پایانی عمار را مرور می‌کنیم.

 

عکاس عضو هیات مدیره انجمن فیلم و عکس گراش

1 نظر

  1. خدا قوت خدمت دست اندرکاران جشنواره فیلم عمار.
    وجود چنین برنامه های فرهنگی در گراش اتفاق بسیار خوبی است و امیدواریم هر سال کیفیت ان بیش از سالهای قبل باشد.جشنواره فیلم عمار باید به هدف اصلی خود بپردازد و کمتر وارد درگیری های سیاسی شود. صحبت های مجری و انتقاد و تمسخرهای ایشان از دولت هیچ ارتباطی به فیلم و جشنواره عمار نداشت .در جاییکه باید به اهداف و کیفیت فیلم های جشنواره پرداخته شود مجری برنامه سعی در تسویه حساب های شخصی ناشی از شکست پیاپی جناح مطبوعشان را داشتند.این جناح که خود را اتفاقا انقلابی میدانند انواع و اقسام تریبون ها را در اختیار دارد و میتوانند هر جا که خواستند به تبیین مواضع سیاسی بپردازند و بهتر است جشنواره عمار بصورت تخصصی به اثار انقلابی و دینی بپردازد و درگیر حواشی نشود اگر قصد دارد مردمی بماند.با صحبت های مجری که هیچ ارتباطی به عرصه ی فرهنگ نداشت نمی توان نام مردمی را بر این جشنواره نهاد.برگزارکنندگان جشنواره عمار که انصافا از جوانان مومن و تلاشگر عرصه ی فرهنگ هستند باید به این اسیب ها واقف و در صدد حل ان برایند.به امید موفقیت روز افزون نیروهای خدوم فرهنگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top