بستن

رضایت معاون وزیر از اجرای طرح شهر بدون پوسیدگی دندان

هفت‌برکه (گریشنا): وزیر بهداشت در بازدید از گراش با بخش‌های مختلف دانشکده علوم پزشکی گراش به ویژه کلینک آماده افتتاح دندانپزشکی بیمارستان آشنا شد. این کلینک بخشی اصلی از طرح «شهر بدون پوسیدگی دندان» در گراش است.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش (+)، دکتر علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی، با حضور در شهرستان گراش از دانشکده علوم پزشکی گراش و مراکز بهداشتی این شهرستان بازدید کرد.

دکتر رییسی ابتدا از قسمت‌های مختلف آموزشی دانشکده گراش بازدید و از نزدیک با خدمات آموزشی به دانشجویان به ویزه دانشجویان رشته بهداشت کار دهان و دندان آشنا شد.

معاون وزیر سپس از کلینیک دندانپزشکی بیمارستان گراش بازدید کرد. وی ضمن ابراز خرسندی از ساخت چنین کلینک مجهزی در گراش گفت: «با توجه به این که تمامی زیرساخت های لازم در دانشکده علوم پزشکی گراش وجود دارد و اجرای طرح عاری از پوسیدگی در گراش که برای گروه‌های هدف مختلف در حال انجام است، این موارد باعث می شود که با پرداخت هزینه پایین و دریافت خدمات دندانپزشکی با کیفیت در سطح اول، تا ۵ سال آینده دانش آموزانی با دندان‌هایی سالم داشته باشید و این امر محقق نخواهد شد مگر با برنامه‌ریزی درست و دقیق.»

خدمات‌رسانی در کلینک‌ دندانپزشکی بیمارستان گراش آغاز شده است و در این دیدار معاون وزیر با نحوه کار خدمات‌رسانی به دانش‌آموزان آشنا شد. افتتاح رسمی این کلینک در ماه‌های آینده و با حضور وزیر بهداشت و درمان برگزار خواهد شد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه از مرکز خدمات جامع سلامت محمد رسول الله (ص) بازدید کرد و بر نحوه‌ی ارائه خدمات ماما و کارشناس تغذیه نظارت کرد. دکتر رییسی وضعیت این مرکز را رضایت بخش و در سطح عالی عنوان کرد. وی طی این بازدید گفت: «هدف از به کارگیری کارشناس تغذیه باید کاملا شناخته شده و مشخص باشد چرا که امروزه در تمامی بیماری‌هایی مثل دیابت و فشار خون بالا که منجر به مرگ می‌شود، عامل تغذیه دخیل است.»

در جلسه پایانی که پس از بازدید دکتر رییسی از مرکز پیشگیری از سرطان برگزار شد، فرودی فرماندار گراش ضمن خوش آمدگویی به معاون وزیر بهداشت در خصوص کمبودها و مشکلات بهداشتی شهرستان مطالبی بیان کرد. در ادامه دکتر احمد عبدالهی رییس دانشکده علوم پزشکی، دکتر محمد نبی محمدی معاون بهداشت و دکتر مهدی محسن‌زاده معاون آموزشی دانشکده سخن گفتند. شیوا دهقان خلیلی مدیر داخلی کلینیک دندانپزشکی گراش نیز گزارشی از عملکرد کلینیک ارائه داد.

در این جلسه که تعدادی از معتمدین و خیرین شهرستان نیز حضور داشتند از دکتر قیصری مسوول راه‌اندازی رشته بهداشت کار دهان و دندان و مسوول راه‌اندازی کلینیک، شیوا دهقان خلیلی مدیر داخلی کلینیک و مهندس هادی‌پور به پاس راه‌اندازی این مرکز قدردانی شد.

 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

2 نظر

  1. این همه ریخت وپاش کردین ایا چیزی هم عاید گراش شد از سفر جناب معاون؟؟؟یا شهرستان های اطراف سودشو بردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top