بستن

هشت مهندس، مشاور افتخاری شهردار شدند

هفت‌برکه (گریشنا): هشت نفر از مهندسان عضو نظام مهندسی گراش به عنوان مشاوران افتخاری شهردار انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گراش، دیروز شنبه ۲۸ بهمن‌ماه، در جلسه‌ای با حضور مهندس فقیهی‌کیا، شهردار گراش؛ مهندس اکبر باقرزاده، عضو و نماینده شورای اسلامی شهر؛ و پنج نفر از مهندسان انتخاب‌شده، ابلاغیه مشاور افتخاری از طرف شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر گراش به هشت مهندس گراشی اعطا شد. مهندس مرتضی وقارفرد در حوزه عمران، مهندس احمد فرجی در حوزه محاسبه، مهندس سعید فرهادی در حوزه عمران و نظارت، مهندس حمید اسدی در حوزه معماری شهرسازی، مهندس برهان ثابت در حوزه معماری شهرسازی، مهندس محبوبه نوروزی در حوزه معماری، مهندس محمد درخشنده در حوزه معماری شهرسازی، و مهندس ابراهیم وقارفرد در حوزه تأسیسات وظیفه‌ی مشاوره به شهردار گراش را به عهده خواهند داشت.

مهندس فقیهی‌کیا ضمن خوش‌آمدگویی و تبریک به مهندسان، هدف از انتخاب را اینگونه عنوان کرد: «‌در شهر گراش نیروهای متخصص، فنی و بالاتر از همه دلسوز زیادی وجود دارد که بایستی از این پتانسیل‌ها به نفع شهر استفاده کرد. در قدم اول که تاکنون تاثیر مثبتی بر روند حل مشکلات محلات داشتیم، بحث شورایاران بود که این خصلت خوب مشارکت مردم گراش در امور اجرایی شهر را باید به نفع خود مردم شهر استفاده کرد که حرکت بجا و خوبی است. هرچند پیگیری مداوم و آموزش شورایاران مورد نیاز است. با این حال دلسوزی و پشتکار شورایاران برای رفع مشکلات شهر جای بسی امیدواری است تا به جامعه ای ایده‌آل برسیم. هدف نهایی ما از انجام چنین برنامه‌هایی که با حضور و همکاری مردم اجرا می شود، اداره شهر با مشارکت عمومی است که امیدواریم در آینده نه چندان دور محقق شود.» فقیهی‌کیا در ادامه افزود: «انتظاری که از مشاورین شهردار می‌رود راهنمایی، رایزنی و ایده‌پردازی در امور کلان شهرسازی و معماری به صورت تخصصی است. همچنین سرکشی و نظارت بر کار پیمانکاران از جمله مواردی است که می‌تواند در بهبود روند امور کمک شایانی باشد.»

مهندس سعید فرهادی، از مشاوران حوزه عمران و نظارت، و مهندس احمد فرجی نیز در این جلسه طرح‌ها و دغدغه‌های خود و جامعه مهندسان را ارائه کردند و در مورد موفقیت این همکاری اظهار امیدواری نمودند.

در پایان جلسه، ابلاغیه مشاوران شهردار با امضای علی‌اصغر حسنی، رئیس شورای اسلامی شهر گراش و احمد فقیهی‌کیا، شهردار گراش به این هشت مهندس اعطا گردید. در بخشی از متن ابلاغیه آمده است: «با عنایت به وظایف و نقش شهرداری‌ها در گسترش مشارکت و حضور شهروندان و متخصصین در عرصه‌های مختلف و دانش و پشتکار جنابعالی به موجب این ابلاغ، به عنوان مشاور افتخاری شهردار در حوزه … سازمان نظام مهندسی منصوب می‌گردید.»

 

 

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

1 نظر

  1. یجوری مهندس مهندس راه انداختید خوبه دانشگاه ازاد لار هم تاسیس شد وچهارتا مهندسی عمران و معماری به کلیاتی از این بندگان خدا داد ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top