بستن

ارائه‌ی دو مقاله از محققان علوم پزشکی گراش در مجامع علمی

هفت‌برکه (گریشنا): دو مقاله از اساتید و محققان دانشکده علوم پزشکی گراش در کنگره‌های علمی ملی و بین‌المللی ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده، مقاله دکتر احمد عبدالهی، محسن ایزدی و فاطمه کیانپور در سیزدهمین کنگره بین‌المللی سرطان پستان در تهران پذیرفته و ارائه شد. این مقاله با موضوع بررسی اپیدمیولوژی بروز سرطان پستان از سال ٩٠-٩۵ در شهرستان گراش، به عنوان مقاله منتخب در روز دوم کنگره توسط دکتر احمد عبداللهی ارائه شد. این مقاله توسط محسن ایزدی، مسئول بیماری‌های غیر واگیر، و فاطمه کیان‌پور، مدیرگروه ستاد گسترش، و با همکاری دکتر عبداللهی به این کنگره ارسال شده بود. در این کنگره که ۲۵ لغایت ۲۷ بهمن در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد، متخصصین و کارشناسان در عرصه سرطان از کشورهای امریکایی و اروپایی حضور داشتند.

مقاله‌ی دکتر محمد رادفر و مریم اکبرزاده نیز در سیزدهمین کنگره انجمن علمی تغذیه کودکان ایران که ۲۵ لغایت ۲۷ بهمن‌ماه در تهران برگزار می‌شود پذیرفته و ارائه شد. این مقاله عنوان جالبی دارد: «بررسی رابطه افسردگی اضطراب فشار روانی بر نگرش و رفتارهای بیمارگونه خوردن در دختران نوجوان دبیرستان‌های شهرستان گراش در سال ۹۶». اکبرزاده این مقاله را روز جمعه در انستیتو تحقیقات تغذیه و مواد غذایی کشور تهران ارائه کرد.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

4 نظر

  1. از روابط عمومی دانشکده علوم پرشکی سوالی داشتم!!!
    این مقالاتی که با این همه آب و تاپ پذیرفته شدن و ارائه آن را در بوق و کرنا کردید با دهها مقاله ای که توسط دانشحویان دانشکده گراش در مقطع کارشناسی ارائه می شود و اتفاقاً هر ساله در همایش های بین المللی در تهران پذبرفته می شود جه تفاوتی دارد؟
    لزوماٌ یک مقاله باید اسم رئیس و قائم مقام به عنوان نویسنده باشد که ارزش خبری پیدا کند؟ یا نه خدای ناکرده از مطرح نمودن نام بعضی از اساتید دانشکده که در این زمینه فعالیت دارند، واهمه ای دارید؟
    امیدوارم پاسخ روشنی بر این مطلب داشته باشید؟

  2. از اونجایی که روابط عمومی دانشکده فقط مدیران و روسا رو میبینه باید به روابط خصوصی مدیران تغییر نام بده چون فقط کارش انعکاس رفتار رییس هاست…. دانشجو کیلو چند!؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top