بستن

شب‌های پرفروغ قرآنی با حضور جواد فروغی

هفت‌برکه (گریشنا): برای کسانی که در دهه ۶۰ و ۷۰ زندگی کرده‌اند، جواد فروغی چهره بسیار آشنایی دارد. کودکی که با قرائت‌های خود بسیاری از خانواده‌ها را ترغیب کرد تا فرزندان‌شان را در مسیر آموزش قرآن قرار دهند.

شبی با قرآن با حضور جواد فروغی

در سال‌های اخیر کمتر نام او شنیده می‌شد اما در این سال‌ها جوادفروغی با تحصیل علوم دینی به مدرک دکتر رسید و دکتر جواد فروغی سه روز مهمان مردم شهرستان گراش بود.

به گزارش هفت‌برکه برنامه‌های عمومی دکتر فروغی از جمعه ۲۷ بهمن‌ماه در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) آغاز شد. دکتر فروغی به سبک ویژه خود «شبی با قرآن، تدبر در قرآن» را برگزار کرد. در این برنامه فروغی ضمن سخنرانی بخش‌های مرتبط از آیات را با صوت زیبا تلاوت می‌کند.

صبح شنبه دانش‌آموزان گراش در سالن شوری پای صحبت و تلاوت دکتر فروغی نشستند و این قاری بین‌المللی شنبه شب را مهمان مردم فداغ بود.

آخرین برنامه دکتر فروغی «مراسم شبی با قرآن» یکشنبه ۲۹ بهمن‌ماه در دانشکده علوم پزشکی گراش بود. این برنامه به همت و همکاری فرهنگسرای نهاد رهبری، مدیریت فرهنگی، کانون قرآن و عترت، بسیج دانشجویی و مجمع القرآن برگزار شد.

این برنامه با قرائت زیبای عبدالمحسن محسن‌زاده، سپس خوش آمدگویی حاج آقا برفر مسول فرهنگسرای نهاد رهبری شروع شد. سپس دکتر فروغی درباره‌ی عصمت قرآن و تفکر و تدبر در ایات قرآن سخن گفت و آیاتی مرتبط از قرآن کریم را تلاوت کرد.

در پایان از پنج نفر برگزیدگان جشنواره قرآنی بشارت حفظ سوره فجر که در بین دانشجویان دانشکده علوم پزشکی برگزار شده تقدیر شد.

برخورد خوب و چهره خندان جواد فروغی خاطرات سال‌های دور را برای بسیاری از میانسالان حاضر در این برنامه‌ها زنده کرد و برای جوانان و نوجوانان فرصت مناسبی بود تا با یک الگوی مناسب رفتار قرآنی آشنا شوند.

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top