بستن

نمایش «باگ» در تالار وحدت لار

هفت‌برکه (گریشنا): «باگ» به همراه دو فیلم پیشین کیوان محسنی، «کایه» و «بیرون از این» در لار به نمایش در می‌آید. چهارشنبه و پنجشنبه این هفته، ۲۳ و ۲۴ اسفندماه، ساعت ۸:۳۰ شب، علاقه‌مندان به دیدن این فیلم می‌توانند آن را در تالار وحدت لار تماشا کنند.

به گزارش هفت‌برکه، فیلم کوتاه «باگ» که پیش از این نیز در گراش و خنج به نمایش عمومی گذاشته شده است، این بار مهمان پرده‌ی تالار وحدت لار شده است. کیوان محسنی، کارگردان فیلم که اکنون برای نمایش این فیلم در جشنواره فیلم کوتاه کهکیلویه در دهدشت حضور دارد، درباره‌ی تصمیمش برای این اکران می‌گوید: «بعد از پخش تیزر فیلم در چندماه گذشته، بخصوص در زمان نظرسنجی کانال فیدان و انتخاب «باگ» به عنوان بهترین فیلم کوتاه سال ایران، ما خیلی تقاضا داشتیم که باگ را در لار نیز پخش کنیم. از آنجایی که سه تا از بازیگران اصلی و چند تن از عوامل پشت صحنه فیلم باگ لاری هستند، تصمیم گرفتیم این فیلم را در برای مخاطبان این شهر هم اکران کنیم.»

احسان فرنام، دستیاری فیلم‌بردار و کارگردان فیلم، و عدنان دلخسته، از عوامل پشت صحنه فیلم، همکاران لاری کیوان محسنی در این فیلم و پروژه‌های دیگرش هستند. صالح شهبازی، مهدی صادقی و بهنام بابایی نیز بازیگران لاری این فیلم هستند که در کنار علی گراشی، محمود علیپور، عاطفه امین‌زاده و دانیال حسینی نقش‌آفرینی کردند.

محسنی از چند سال پیش یک شرکت تولید فیلم های کوتاه غیرسینمایی به نام ریتون فیلم در لار دایر کرده است. او این اکران را با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان برگزار می‌کند. فروش بلیت در ورودی تالار وحدت لار قبل از اجرا انجام می‌شود.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top