بستن

دست‌آورد گراشی‌ها در کنکور ۹۷ + به‌روز می‌شود

هفت‌برکه (گریشنا): نتایج اولیه کنکور سراسری امسال سه‌شنبه شب ۹ مرداد ۹۷ اعلام شد تا تکاپوی دانش‌آموزان برای ورود به دانشگاه در میانه‌ی تابستان آغاز شود. تیم خبری هفت‌برکه (گریشنا) ضمن آرزوی موفقیت برای همه دانش‌آموزان گراشی، در این خبر و همزمان در کانال «گریشنا گراش» رتبه‌های برتر شهر را بازتاب می‌دهد.

علی دارشی، دانش‌آموز مدرسه محبی، رتبه ۲۲۷ منطقه ۳ را در گروه آزمایشی ریاضی به دست آورد.

در رشته تجربی، علیرضا قاسمی موفق به کسب رتبه ۴۶۸ سهمیه منطقه ۳ شده است. قاسمی که در دبیرستان محبی گراش تحصیل کرده، سال پیش رتبه ۹۹۴ را به‌دست آورده بود.

پارسا رحمانیان، در گروه آزمایشی انسانی، رتبه ۵۵۰ منطقه ۱ را کسب کرده است. رحمانیان تحصیلات متوسطه خود را در دبیرستان فرهنگ ۲ تهران گذارنده است.

فاطمه نام‌آور در گروه آزمایشی تجربی، رتبه ۹۳۸ سهمیه ایثارگران را به دست آورده است. نام‌آور تحصیلات متوسطه خود را در مدرسه امام رضا (ع) گراش گذرانده است.

عارفه فردوسی در گروه آزمایشی تجربی، رتبه ۹۹۱ منطقه ۳ را به دست آورده است. فردوسی که در دبیرستان امام رضا (ع) گراش تحصیل کرده، سال گذشته رتبه ۲۲۵۷ سهمیه شاهد را به دست آورده بود.

فاطمه سیاح در رشته انسانی، موفق به کسب رتبه ۱۸۹۶ سهمیه ایثارگران شده است.

محمدامین قاسمی، در گروه آزمایشی ریاضی رتبه ۲۶۷۱ منطقه ۳ را کسب کرده است. قاسمی در دبیرستان محبی گراش تحصیل کرده است.

محمدامین نورانی، دانش‌آموز دبیرستان محبی گراش، رتبه ۳۶۳۱ منطقه ۳ را در گروه آزمایشی ریاضی به دست آورده است.

حمید خواجه‌زاده، در گروه آزمایشی تجربی رتبه ۳۹۰۰ سهمیه ایثارگران را به دست آورده است. خواجه‌زاده در دبیرستان شهید بهشتی لار تحصیل کرده است.

پوریا غلامی، در گروه آزمایشی ریاضی رتبه ۴۰۱۰ منطقه ۳ را کسب کرده است. غلامی در دبیرستان محبی گراش تحصیل کرده است.

مریم نوبهار در گروه آزمایشی تجربی، رتبه ۴۱۰۰ سهمیه ایثارگران را کسب کرده است. نوبهار تحصیلات متوسطه خود را در دبیرستان فرزانگان لار گذرانده است.

در رشته انسانی، زهرا افشار از دبیرستان نمونه دولتی نرجس خاتون لار، رتبه ۴۲۰۷ منطقه ۲ را به دست آورده است.

حامد پورشمسی در گروه آزمایشی ریاضی، رتبه ۴۹۳۳ منطقه ۳ را به دست آورده است.

در گروه آزمایشی تجربی، علیرضا نوشادی از دبیرستان علی بن ابیطالب فداغ، رتبه ۵۶۱۶ منطقه ۳ را به دست آورده است.

علی جعفری از دبیرستان محبی گراش، در گروه آزمایشی ریاضی رتبه ۵۶۱۸ منطقه ۳ را کسب کرده است.

محمد باختر، دانش‌آموز دبیرستان محبی گراش، رتبه ۶۰۸۱ منطقه ۳ را در گروه آزمایشی ریاضی به دست آورده است.

زهره بلندگرامی در گروه آزمایشی انسانی، رتبه ۶۱۱۷ منطقه ۳ را به دست آورده است. بلندگرامی تحصیلات متوسطه خود را در مدرسه امام رضا (ع) گراش گذرانده است.

سمیه قربانیان دانش‌آموز دبیرستان ام‌البنین(س) در گروه آزمایشی انسانی، رتبه ۶۵۸۰ سهیمه ایثارگران را به دست آورده است.

فرزانه فتاحی دانش‌آموز دبیرستان امام رضا(ع) در گروه آزمایشی انسانی رتبه ۶۷۵۹ منطقه سه و در گروه آزمایشی زبان رتبه ۲۹۹۶ منطقه سه را به دست آورده است.

(+ این خبر به‌روز می‌شود.)

 

شما هم اگر از رتبه‌های برتر باخبر شدید، برای درج در خبر می‌توانید از بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید. در روزهای آینده منتظر تحلیل و بررسی نتایج اولیه کنکور در گراش با همکاری گروه «نردبان» باشید.

کارنامه اولیه کنکور سراسری چیست؟

به گزارش مهر، کنکور سراسری ۹۷ در گروه های آزمایشی علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی، هنر، علوم تجربی و زبان‌های خارجی به ترتیب در صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیرماه ۹۷ در ۳۷۵ شهرستان و ۴۷۹ حوزه امتحانی و ۲۲ کشور خارجی و ۲۵ حوزه امتحانی خارج از کشور با حضور یک میلیون و ۱۱ هزار و ۸۲۵ نفر برگزار شد.

نتیجه اولیه کنکور سراسری، شامل رتبه و تراز دانش‌آموزان در زیرگروه‌های مختلف است که دانش‌آموزان می‌بایست طی ۱۵ تا ۲۰ مردادماه ۹۷ رشته‌ها و دانشگاه‌های مورد نظر خود را انتخاب کنند. طبق گفته رییس سازمان سنجش نتایج نهایی کنکور امسال، نیمه دوم شهریورماه ۹۷ اعلام می‌شود.

سهمیه‌های موثر در کنکور ۹۷

طبق دفترچه ثبت‌نام کنکور ۹۷، سهمیه‌های کنکور سراسری عبارتند از: سهمیه مناطق، سهمیه ایثارگران ۲۵ درصد، سهمیه ایثارگران ۵ درصد، سهمیه رزمندگان، سهمیه خانواده شهدا و سهمیه بهیاران و سهمیه مناطق زلزله‌زده؛ که هریک متقاضیان هنگام ثبت‌نام با توجه به شرایط استفاده از هریک از سهمیه‌ها، خود را داوطلب استفاده از یکی از سهمیه‌های عنوان شده اعلام کرده‌اند.

45 نظر

  1. به امید بهترین خا برای آینده سازان شهرم…
    تبریک و هزاران تبریک
    خداقوت
    به امید ادامه این خبرهای خوب

    1. سوال بنده هم همینه آیا خانم فردوسی رتبه ۹۹۱ در سهمیه ایثارگران شدن یا منطقه ۳؟؟؟ در هر صورت به همه بچه ها بخصوص ایشون تبریک میگم

      1. خانم عارفه فردوسی که سال گذشته ابتدا در آبادان و سپس در شیراز به تحصیل در رشته پزشکی مشغول بوده‌اند، امسال بدون استفاده از سهمیه ایثارگران مجدداً در کنکور سراسری شرکت کرده‌اند. رتبه‌ی درج شده مربوط به سهمیه منطقه ۳ بوده و صحیح است.
        ممنون از دقت نظرتان.

    1. شما حاضرید پدرتون جانباز باشه مثلا بخاطر جانبازی بخشی از بدنشون ناقص باشه(پای مصنوعی ، چشم نابینا ، ویلچر نشین ، شیمیایی و …) و سهمیه بگیرید ؟
      وقتی نقص عضو در بدن باشه سهمیه کوچکترین لطفیه که به فرزندانشون میشه .
      لطفا لحن و نوع بیانتان را تصحیح بفرمایید.

  2. خیلی خوب میشد اگه خانم فردوسی درصدهای کنکورشونو و کارنامشونو هم ارسال میکردن تا هم رفع ابهام بشه واسه همشهریان و هم الگویی باشه برای کنکوریا اینده شهرمون که اینقد پیشرفت تو یکسال چطور اتفاق می افته
    به امید موفقیت همه عزیزان…

  3. متاسفانه بعضی از همشهریان چشم دیدن موفقیت بقیه رو ندارن.
    من از طرف همه گراشیا به خانم فردوسی تبریک میگم و براشون ارزوی موفقیت دارم.
    بقیه هم لطفا به جای حسادت یه مقدار سعی و تلاششون رو بیشتر کنن تا اونا هم باعث افتخار شهر بشن

  4. منم نمیتونم رتبه ی خانم فردوسی رو بپذیرم
    اصلا چطور ایشون ابادان قبول میشن و تو شیراز ادامه میدن؟!!!
    واقعا چه میکنه این سهمیه!!!!
    در ضمن اصلا هیچکسی نیست که از سهمیه بگذره!!!
    اصلا ایشون چطور پارسال قبول شدن و باز امسال تونستن امتحان بدن؟!!
    مگه محروم نباید بشن؟!!!
    هرکی خبر رو تهیه کرده،یه تجدید مصاحبه بفرمایند لطفا

    1. سلام.
      اول اینکه ایشون انتقالی گرفتن که هرکس دیگه ای هم که باشه میتونه برا انتقالی گرفتن اقدام کنه و این اصلا ربطی به سهمیه نداره.
      دوم هم فقط کسایی که دانشگاه های روزانه قبول شن و نرن از کنکور سال بعد محروم میشن که ایشون این شرایط واسشون پیش نیومده و میتونستن امسال کنکور بدن و حتی دانشگاه های دولتی رو انتخاب کنن
      سومم اینکه برای هر دانشجویی فقط یکبار فرصت استفاده از سهمیه هستش و ایشون که امسال سال دومشون هستش سهمیه ای بهشون تعلق نگرفته.

    2. سلام علیکم
      من سید حسین سعادت هستم
      رتبه ۳۸۹ ریاضی ۹۴
      خیلی عذر می خوام علی جان ولی لازمه چنتا نکته رو بهت بفهمونم.
      اول اینکه شما کی باشی که بپذیری یا نه؟!
      دوم اینقدر شما و امثال شما با این حرف ها خانم فردوسی رو آزار دادین که برای اثبات سطح علمی و حقش دوباره کنکور دادن و بدون استفاده از اون سهمیه( که شاید منم تاییدش نمی کنم) کنکور داد. ولی شعور دارم که تخریب نکنم.
      و سوم با اینکه ایشون درس های دانشگاه رو هم داشتن ۹۹۱ منطقه ۳ شدن و کاملا سطح علمی و هوش خودشون رو ثابت کردن بازم شما میگی نمی پذیرم؟!؟!!؟
      کی باشی تو؟!؟!؟
      پارسال یه ۹۰۰ منطقه ۳ داشتیم روی سرتون میزاشتین…
      حالا با ایشون مشکلی ندارین!؟!؟!
      خانواده شهدا که برای خودشون سهمیه قرار ندادن این چیزیه که از بالا براشون گذاشتن. شما مرد باش راستش رو بگو خودت بودی و سهمیه داشتی استفاده نمی کردی!؟؟!؟
      این بحث ها باید با اون بالایی ها بشه نه این بنده های خدا…
      اینجا می خوای چی رو ثابت کنی!؟!؟!؟

      1. انشالله ایشون با این رتبه امسال روزانه پزشکی یه جایی رو بیارن که احتمال خیلی زیاد هم بیارن حالا انشالله انتقالی بگیرن بعدش.و همه بدونن که ایشون واقعا علاوه بر سهمیه استعداد این رشته رو دارن و زبان حسودان کوتاه بشه. امیدوارم….

  5. تبریک و احسنت خدمت یکایک شما عزیزان.
    ولی موضعی که واقعاً نیازه توی کنکور اصلاح بشه این است که سهمیه باید برداشته بشه.
    کنکور یه رقابت علمی است.همه قرار است با علم خودشون از یک دیگر پیشی بگیرند توی این رقابت کاملا علمی سهمیه بی معنی است.بله تمام ملت ایران مدیون خون شهدا و ایثارگران هستیم اما در یک رقابت علمی به نظر من کار اشتباهی است.

  6. بنظرم اگه الان این سهمیه ها برداشته بشه حق بچه های سالهای آینده ضایع میشه و این کار تنها یک راه کوچک برای قدردانی از آنها است ، آنها ممکن است کمبود هایی را داشته باشند که ما حتی به آن فکر هم نکنیم پس کمی سنجیده تر صحبت کنیم. ممنون

  7. درجواب بعضی اقایون که میان کامنت میزارین که سهمیه تنها کار کوچیکیه که برا خانواده شهدا میتونن بکنن باید بگم برادر من شما نمیدونید به خاطر این سهمیه ها چند نفر ایندشون که براش دوزاده سال زحمت کشیدن تباه شده حالا این درسته .ما همیشه جونمون وامنیتمون رو مدیون شهدا هستیم وباید برای خانوادشون جبران بشه مثلا کمک مالی بشن ، نه اینکه تو کنکور که اینده بچه ها به اون وابسته است چند هزار نفر تباه بشن .والا خود شهیدان هم راضی نیستن

  8. حرف شما کاملا متین اما اگه الان این سهمیه ها برداشته شه بین بچه های سالهای قبل و سالهای بعد تبعیض قائل میشه که به ضرر سالهای بعد میشه

  9. برادر من کنکور برای خیلی از سازمانسازمان ها پول اوره و مطمئمنم حالا حالاها برداشته نمیشه بالاخره باید از یکجا شروع کنن تا همه چیز با عدالت باشه نه اینکه عده ای دانش اموز که معلوم نیست سواد کافی دارن یانه صرفا به خاطر سهمیه هاشون برن دانشگاه به نظر شما اینجور نسلی میتونه به اینده کشور کمک کنه؟!!

  10. با عرض تبریک خدمت تمام عزیزان
    خداقوت
    باید بدونیم که عزیزانی که از سهمیه استفاده میکنن خدایی نکرده جایی کسی رو نگرفتن و هر کسی در گروه خودش سنجیده میشه و رتبه متناسب با دیگر اعضای گروهش اعلام میشه از مناطق سه گانه گرفته تاایثارگران پذیرش در دانشگاه ها هم به همین منواله
    حق جو و حق طلب باشیم

  11. درسته این افراد سهمیه دارن ولی تا تلاش خودشون نباشه نمیکشن و کم میارن مطمئن باشید بین این افراد هم زرنگاشون قبول میشن برای رشته های تاپ

  12. باتبریک خدمت همه عزیزان
    خداقوت
    بیایید بدونیم که عزیزانی که از سهمیه استفاده میکنن خدایی نکرده جای کسی رو نگرفتن هرکس هررتبه ایی میاره متناسب با همون سهمیه ایی که ازش استفاده کرده و بچه های همون گروه از سهمیه مناطق سه گانه گرفته تا ایثارگران
    حق جو و حق طلب باشیم

  13. شهیدان سرورند و احترامشان واجب
    ولی باید بپذیریم با اسم شهدا داره حق کشی اتفاق میفته،شهدا عزیزترین چیزشون،جانشون رو،دادند که حق برپا بشه،نه اینکه….
    این درست که هرکی رتبه ی سهمیه ی خودشو داره وکاری به بقیه سهمیه ها نداره،ولی ظرفیت پذیرش هر دانشگاه محدوده،مثلا اگه فرزندان شهید و ایثارگر اون ظرفیتها رو پر نمیکردند،به کسانی میرسید که از نظر علمی بالاترند وآن جایگاه حق مسلمشان بوده
    بیاییم و حق نگر باشیم و نه سطحی نگر

  14. جنابa.z
    اصلا کسی که بهترین رشته داره میخونه
    اونم بقول شما با انتقالیی که گرفته،در بهترین دانشگاه مشغول تحصیل بودن
    چه دلیلی داره بخوان باز کنکور بدن؟!!!!
    ما که میخواستیم انتقالی بگیریم،پدرمونو در آوردن آخرشم ندادن
    کلی شرایط داره
    خوبه والا با سهمیه قبول شی!اونم رشته خوب!به وزر یه شهری رو بیاری،بعد بری با انتقالی تو بهترین شهر درس بخونی!!!
    عالیه والا

    1. .دلیل های متفاوتی میشه اورد که ایشون باز امسال خواستن کنکور بدن.و بهتره تو زندگی شخصی کسی دخالت نکنیم

      شما از کجا میدونین که ایشون شرایط انتقالی گرفتن رو نداشتن؟

      بهتره کمی بیشتر روحرفاتون فکر کنین

  15. با سلام و خداقوت خدمت کنکوری های عزیز

    اولا انقد ایراد گرفتن ها برای چیست؟؟؟
    دوما انتقال که برای همه فراهمه
    سوما در رابطه با اینکه میگویید سهمیه ایثارگران حذف شود، اگر سهمیه ایثارگران حذف شود باید سهمیه سه گانه مناطق هم حذف شود
    و اگر تمام سهمیه ها حذف شود تمام داوطلبان باید با رتبه کشوری سنجیده شوند که این اصلا به نفع کل داوطلبان نیس
    و اگر فقط سهمیه ایثارگران حذف شود عادلانه نیس چون مناطق ۱ و ۲ و ۳ هم سهمیه دارند و از بابت سهمیه داشتن تمام داوطلبان سهمیه دارند با این تفاوت تعداد نفرات هر سهمیه فرق میکند
    چهارما زمانی سهمیه ایثارگران برای داوطلب حذف میشود و نمیتوان از آن استفاده کرد که داوطلب روزانه قبول شود و اگر داوطلب روزانه قبول نشود این سهمیه حفظ میشود

  16. بهa.z
    ایشون پارسال ظرفیت مازاد قبول شده بودن نه روزانه به همین دلیل ایشون امسال حق استفاده مجدد از سهمیه رو داشتند.

  17. سلام قولامن رب رحیم
    گیرم که پدرت بوده فاضل/از فضل پدرتوراچه حاصل؟
    اگرتمام ملت ایران برای یک شهید خدمت کنندتا ایثارش جبران شود،بازهم درخدمت ،کم گذاشته اند ولی سهمیه درنظرگرفتن برای فرزندان شهدا در میدان علمی ،بی عدالتی است ؛آیا همه فرزندان شهدادقیقا درمنش واخلاق انقلابی پدرشان مانده اند؟
    بله سهمیه مناطق کاملاً عادلانه است چراکه همه مناظق ازامکانات آموزشی مشترکی برخوردارنیستند کمااینکه درکنکورارشد نیزبراساس محل تحصیل دانشگاه کارشناسی تون سهمیه بندی می شویدچونکه دانشگاه تهران قابل مقایسه با نمایندگی دانشگاه شیرازدرگراش نیست.
    همیشه موید باشید

  18. در جواب دوستانی که از سهمیه دفاع کردن؛
    اول اینکه به هیچ احد الناسی بدون سهمیه و پارتی از آبادان به قطب پزشکی کشور انتقالی نمیدن
    و دوم اینکه حتی اگه داوطلب روزانه قبول شه و بره دانشگاه بازم سال بعد محروم میشه از کنکور مگه اینکه سهمیه تو اینم تأثیر داشته باشه…
    و در آخر فکر نکنم هیچ دلیلی ،قبولی تو رشته پزشکی رو با رتبه ۸۰۰۰۰کشور توجیه کنه…
    التماس تفکر

  19. آقا من یه سوال میپرسم و به این قائله خاتمه میدم
    آهای شماهایی که از سهمیه و سهمیه دارها دفاع میکنی
    همین خود شما
    فردا روزی خدایی نکرده،عزیزترینهات شدیدا مریض بشن و بخوای ببریش دکتر،میبری پیشه کسی که باسهمیه شده دکتر یا اونی که باهوش وتلاش خودش شده دکتر؟(االبته منظور بنده به همه سهمیه دارهاییه که تو این سالها خوشحالن که از قبلش دارن میشن دکتررررر!!!!کسی که اگه سهمیه نداشت،مدیریت دارغوزآباد هم قبول نمیشد نه دیگه با حق خوری بشه دکترررر)

  20. فرزندشهیدی نوشته بود پدرم را پس بدهید..تمام سهمیه ها برای خودتان..فک کنم جای کمی تامل داره این جمله

  21. همه ملت میدونن که شهدا وجانبازان برای کشور ما خیلی زحمت کشیدن وما مدیونشون هستیم واینم میدونن که کنکور تنها ازمون سنجش دانش اموزانه که توش کمتر تقلب میشه وتا حدودی سطح بچه ها مشخص میشه حالا این درسته که یک بچه با تلاش خودش مثلا بشه رتبه دوهزار منطقه سه نتونه تو رشته ای که ارزوش رو داشته تحصیل کنه ولی یک دانش اموز دارای سهمیه با دانش کم و رتبه ۸۰۰۰۰بره رشته پزشکی به نطر شما چنین دکتر میتونه برای جامعه مفید باشه. برای این دانش اموزا امتیاز دیگه ای قئل بشید بهشون پول بدید ، خونه بدید نه اینکه اینده یک باسواد حراب بشه
    یاحق

  22. جناب دانشجو
    روزانه درسته، کسی که روزانه قبول شه سال بعد نمیتونه روزانه قبول شه نه اینکه نتونه کنکور بده
    اما اگه کسی به جز روزانه قبول شه سال بعد هم میتونه کنکور بده هم اگه روزانه بیاره میتونه بره

  23. آقای رضا شما از کجا میدونی همه اونایی که با سهمیه قبول میشن باهوش نیستن و لیاقتش رو ندارن؟؟؟؟
    هیچ کس بدون تلاش نمیتونه پزشکی بیاره و هیچ وقت سهمیه معجزه نمیکنه

  24. چرا این قدر سهمیه سهمیه میکنید والله اگر منصفانه برخورد کنید میفهمید که درنظر گرفتن این سهمیه ناچیز، لازمه
    آخر انها با جان خود بازی کرده اند
    این همه جنگ و جدال برای چه؟؟؟
    این همه پشت سر دیگران سخن گفتن برای چه؟؟؟
    آیا شما معنای غواصی در آبهای سرد نیمه شب های زمستان را میدانید؟؟؟
    آیا یک عمر نابینابودن را حس کرده اید؟؟؟
    آیا یک عمر با نقص عضو زندگی کردن را میدانید؟؟؟
    آیا یک عمر خس خس نفس هایی که به زحمت بالا می آید را تجربه کرده اید؟؟؟
    چرا بجای تقویت همدیگر و تلاش هرچه بیشتر در جهت ارتقا سطح علمی، فرهنگی، دینی شهرمان ، افراد را له میکنید؟؟؟ آیا این دستور دین است؟؟؟؟
    و باید اضافه کنم صندلی های دیگران در دانشگاه ها محفوظ است.
    این سهمیه، صندلی هایی است که در کنار بقیه چیدمان میشود مانند دیگر سهمیه ها؛ سهمیه مناطق و… ”
    و در آخر این آیه شریفه را همواره مدنظر داشته باشید
    ” ان السمع و البصر و الفواد کل اولئک کان عنه مسئولا”

  25. خدمت اون دوست عزیز باید که گفتن چطور میشه دوبار کنکور داد. باید چند نکته رو عرض کنم
    نکته اول اینکه از سهمیه یک بار میشه استفاده کرد نه دوبار
    نکته دوم اینکه دانشجویان غیر روزانه قادر به کنکور دادن دوباره و حتی انتخاب رشته هستن و این ربطی به سهمیه نداره
    نکته سوم اینکه دانشجویان روزانه هم میتونن هر چندبار که میخوان کنکور بدن و فقط قادر به انتخاب رشته نیستن

  26. در پاسخ (به روز) :باید عرض کنم برادر یا خواهر محترم مطمئنم که شما طعم بی عدالتی رو نکشیدین و باعرض پوزش احتمال میدم که خانواده شما سهمیه دارند چون اگر کسی دراین ماراتون علمی شرکت کرده باشه یا حداقل کمی اشنایی داشته باشه با عقل وفهم خودش به این نتیجه میرسه که این یک امتیاز کاملا غیر عادلانه هستش و ممکنه یک دانش اموز بدون سهمیه باهوش حقش خورده بشه ومسیر زندگیش کج بشه .به نظر شما ایا شهیدان برا چیزی غیر ازاین موارد بی عدالتی،ظلم…جون خودشون روفداکردند واگر یکم دقت کرده باشید ما نمیگیم که خانواده شهدا نباید پاداشی داشته باشند بلکه میگیم دریک جایی دیگر که اینده بقیه افراد خراب نشه .
    به نظر من اینجور بحث ها هیچ فایده جز تخریب کسایی که سهمیه دارن وبی انگیزه کردن کسایی که سهمیه ندارن نداره چون به هر حال تا کنکور هست این سهمیه ها هم وجود دارد وباید باهاش کنار بیاییم تا ببینیم در سال های بعد تدبیر عدالتمندی اتخاذ خواهد شدیا خیر .یاحق

  27. با سلام
    دوست عزیزمون خانوم فردوسی با وجود دو‌سال کنکور دادن هنوز رتبشون به حد نصاب پزشکی نرسیده و این نشون میده اگه ایشون سهمیه نداشتن کنکور سومی هم‌ در کار بود واس رسیدن به موقعیتی ک الان دارن. ک این یعنی حداقل و در بهترین حالت هدر دادن ۲ سال از بهترین سالای عمر ک بهای کمی نیست و دوستان با وضعیت و استعداد ایشون ک سهمیه ندارن باااایییید بپردازن

نظرات غیر فعال

45 نظر
scroll to top