بستن

با وجود کمبود نیرو، وضعیت امنیتی خوبی داریم

هفت برکه(گریشنا): اختصاص ۵۰ میلیون تومان بودجه به ساخت ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی گراش قول اصلی سردار احمدعلی گودرزی، فرماندهی انتظامی فارس در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان گراش بود.

به گزارش هفت برکه، عصر امروز بیست و چهارم آبان‌ماه ۹۷ ساعت جلسه بررسی مسائل و مشکلات انتظامی شهرستان گراش با حضور سردار احمدعلی گودرزی، فرماندهی انتظامی فارس، اصغر فرودی، اعضای شورای تامین، اعضای شورای اداری و روسای ادارات شهرستان گراش  با یک ساعت تاخیر ساعت ۱۶ در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. این جلسه بدون حضور اصغر فرودی، فرماندار شهرستان گراش برگزار شد.

اختصاص نیروی زن برای ستاد فرماندهی انتظامی گراش، تخصیص بودجه برای ادامه و تسریع در ساخت ساختمان جدید ستاد فرماندهی، ارتقا پاسگاه ارد به فرماندهی از مهمترین درخواست‌های مطرح شده در این جلسه بود.

گودرزی: برای ادامه ساخت ساختمان جدید ستاد ۵۰ میلیون تومان قول می‌دهم

سردار احمدعلی گودرزی، فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه استان فارس از امنیت مطلوبی در کشور برخوردار است گفت: «شاهد این هستیم که استان فارس از نظر امنیت بالاترین رتبه را دارد و این شامل گراش هم می‌شود. درست است که در گراش مشکلات و به خصوص کمبود نیرو داریم ولی امنیت هم داریم که این مشکلات هم به زودی برطرف خواهد شد.»

سردار گودرزی در خصوص استخدام نیروی زن در فرماندهی انتظامی گراش اظهار داشت: «این موضوع که نیرو کم داریم کاملا درست است جامعه ما شده است حقوق بگیر دولت که کمی هم سخت است در پرداختن حقوق، اگر دولت این را بپذیرد که اگر نیرویی اضافه می‌شود باید حقوقش را هم به موقع پرداخت کند استخدام نیروی هم حل می‌شود. استخدام نیروی زن خیلی سخت است، در یکی دو سال اول خوب پیش می‌رود ولی بعدها به دلایل زن بودن و بلاخره مشکلات زندگی پیش رو کمی کار کردن را سخت می‌کند. اگر همین بخش ارد را به فرماندهی ارتقا دهیم خیلی هزینه بر هست پس باید همه موارد را در نظر بگیریم. برای ارد هم پیشنهاد می‌کنم موضوع را در جلسه شورای تامین مطرح کنید و نامه را برای ما ارسال کنید تا مورد بررسی قرار گیرد. ماشین را برای ارد پیگیری می‌کنم. برای ساختمان جدید ستاد فرماندهی انتظامی هم قول مساعدت می‌دهم.»

فرمانده انتظامی فارس در پایان افزود: «۵۰ میلیون تومان به پروژه ساخت ساختمان فرماندهی انتظامی گراش ار محل اعتبارات نیروی انتظامی فارس کمک می‌کنم.»

اسلامی‌مهر: ۲۵۰ واحد انتظامی در استان فارس بازسازی شده است

سرهنگ محمدجواد اسلامی‌مهر، فرمانده انتظامی شهرستان گراش ضمن خوشآمدگویی به مهمانان حاضر در جلسه بررسی و مشکلات شهرستان گراش افزود: «انصافا سردار گودرزی را باید سردار سازندگی نامید در استان فارس که با همت و تلاش ایشان امروز شاهد بازسازی و نوسازی ۲۵۰ واحد انتظامی در سطح استان فارس هستیم. در شهرستان گراش هم زمینی به مساحت ۶ هزار متر برای فرماندهی شهرستان گراش در نظر گرفته شده است که تا به امروز ۳۰ درصد از کار پیش رفته است که برای ادامه مسیر نیازمند کمک شما هم هستیم. در رویکرد ما امنیت یک امر مشارکتی است هرچه این مشارکت بیشتر باشد امنیت هم بیشتر است که به حمدالله خیرین در این امر ما را یاری می‌دهند.»

فرسوده: کمبود نیرو مهمترین مشکل شهرستان در حوزه امنیت است

قاسم فرسوده، معاون فرمانداری شهرستان گراش  گله‌ای که همیشه مردم و مسئولین دارند این است که همیشه مسئولین و مدیران رده بالا در سفرهای خود وقت مرده را به گراش اختصاص می‌دهند امیدوارم با توجه به اینکه عصر پنجشنبه است و بیشتر مسئولین گراش هم خارج از گراش هستند یکبار دیگر در فرصتی مناسب‌تر در خدمت شما باشیم. از روزی که جناب سرهنگ اسلامی‌مهر به گراش آمده‌اند ما شاهد تحول ویژه در گراش هستیم. مردم هم به این موارد توجه ویژه‌ای دارند. در بحث ساخت و ساز خیرین تا جایی که توانسته‌اند به ما کمک کرده‌اند مثل ساختمان اطلاعات، اداره گذرنامه، ساختمان پلیس راه و ساختمان ستاد فرماندهی که تا ۳۰ درصد کار هم پیش رفته است و برای ادامه ما نیازمند کمک شما هستیم تا زودتر تکمیل و راه‌اندازی شود.»

فرسوده در ادامه اظهار داشت: «کمبود نیرو یکی از مشکلاتی است که در شهرستان گراش با ان مواجه هستیم که کمبود نیرو در ارائه خدمات هم تاثیر دارد که برای خود مجموعه فرمانداری هم نیرو کادر در اختیار ما نگذاشتند. در سفر قبلی هم مطرح شد نیاز به نیروی خانم است که هنوز محقق نشده است. راه اندازی و صدور گواهینامه موتور سیکلت و صدور گواهینامه ب۲ که چند هفته قبل هم صحبتش شد، ساختمان این مرکز آماده است و امیدواریم به زودی راه‌اندازی شود.»

معاون فرماندار در پایان به مشکلات ارد و فداغ پرداخت و افزود: «پاسگاه ارد و فداغ هم چندین مرتبه مکاتبه شده است که واقعا نیازمند خودرو هستند این دو منطقه با مشکل مواجه هستند. درخواست چارت و ارتقا پاسگاه ارد به فرماندهی انتظامی بخش است که این را هم درخواستش داده شده ولی هنوز اقدامی صورت نگرفته است.»

حجت الاسلام سید باقر بخشایش‌پور امام جمعه گراش از دیگر سخنرانان این جلسه بود که دقایقی را در خصوص امنیت و آرامش به سخنرانی پرداخت. بخشایش‌پور اساس آرامش را امنیت دانست.

مهروری، نماینده خیرین امنیت ساز در پایان جلسه به مهمترین درخواست خیرین امنیت ساز پرداخت و افزود: «در جلسه تودیع و معارفه سرهنگ اسلامی‌مهر فرمودند وقتی میایم گراش بوی بهشت می‌شنویم و من هم وقتی می‌شنوم مسئولی به گراش می‌آید بوی امید می‌شنوم. همانطور که ما هم از نیروی انتظامی انتقاد می‌کنیم این تبریک را بگویم که با آمدن سرهنگ اسلامی‌مهر روند خوبی پیش می‌رود. نمی‌دانم به محل جدید در حال ساخت فرماندهی انتظامی سرزده‌اید یا نه من دیگر رویم نمی‌شود بروم به خیرین رو بزنم، همه اینجا حضور دارند اول باید از طرف شما کمکی داشته باشیم تا خیرین هم به این کمک‌ها ادامه دهند. این قول را بدهید که برای دهه فجر هم کمبود نیرو و هم مشکلات مطرح شده از طرف معاونت فرمانداری انجام شود و ما هم خوشحال شویم.»

 

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

9 نظر

  1. سردار خسته نباشید و خدا قوت…..همش مردم همش خیرین…خدایش این بار نوبت دولت هست…این همه خدمت و همکاری کم نظیره از طرف مردم ب دولت…ولی دولت …….

  2. به نظرتون کار درستیه که کمبود نیرو نیرو انتظامی رو جار می زنید و اعلام عمومی و رسمی می کنید؟
    فکر نمی کنید این شکست اطلاعاتی محسوب می شه؟

  3. به نظرم جای ساخت مدرسه میشه اینا را ساخت و اسم خیرش هم کنارش بزنند تا کمی مسئولان خجالت بکشند و به خودشان بیایند و ۵۰میلیون تومان بسیار رقم کمی هست و کمی بی ادبی هست .

  4. وقتی امام جمعه کوبنده صحبت نمی کند همینه .یاد آقای حلاجی بخیر کوبنده بود .یادمه برای ارتقا گراش کوبنده صحبت میکرد ولی الان امام جمعه ها آروم هستند .اینها بودجه دارند چون مثلا گراش خیر داره از اونا بردارین هزینش بزارین

  5. پلیس راه گراش مثلا کجاست.پلیس راه به سمت لار بخاطر داشتن دوتا پلیس راه باید اون به نام گراش بشه .الان مثلا کجا میخاییل پلیس راه ایجاد کنین

  6. اخه پنجاه میلیون با این ابر تورم با سی درصدر پیشرفت کار اخه چه میشه بسازیم…تا ساخته بشه با این بودجه قطره چکانی خدا بخیر کنه…این همه جریمه رانندگی وصول میشه +بودجه دولتی…….واقعا نمیشه امکانات اولیه جور کنن…..بیشتر از بنویسم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 نظر
scroll to top