بستن

پرچم جوانان هلال احمر بالای جدول لیگ دسته اول کشور

هفت برکه (گریشنا):جوانان هلال احمر گراش قهرمان نیم فصل گروه دو لیگ دسته اول فوتبال کشور شدند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه هلال‌احمر گراش: پرونده دور رفت مسابقات لیگ دسته اول جوانان کشور در حالی بسته شد که تیم فوتبال جوانان هلال احمرگراش بالاتر از سایر رقبا عنوان قهرمانی نیم فصل مسابقات را به خود اختصاص داد.

تیم‌های حاضر در گروه دو نیم فصل اول رقابت نزدیکی داشتند به گونه‌اس که بین صدرنشین و قهرنشین تنها ۶ امتیاز فاصله وجود و با کوچکترین لغزش جایگاه تیم‌ها چند پله تغییر می‌کند.

هلال احمر گراش که از تیم‌های ریشه‌دار فارس به شمار می‌رود و حضور بیست ساله این تیم در لیگ برتر استان در رده‌های مختلف باعث شده همه نگاه‌ها را به سوی این شهرستان فوتبال‌خیز معطوف کند، دومین حضور خود را در لیگ دسته اول کشور تجربه می‌کند. این تیم امسال نیز با حضور رقیبان نامدار خود کاری بس دشوار در پیش رو داشت.

حضور بزرگسالان و نوجوانان در لیگ برتر استان و هم‌زمانی مسابقات و نبرد در سه جبهه مشکلات را دو چندان می‌کرد ولی مدیریت باشگاه با برنامه‌ریزی مدّون و دقیق،استفاده از مربیان جوان بادانش و بومی در کنار بازیکنان مستعد به دنبال کسب نتایج ایده‌آل و صعود به لیگ برتر بودند.

هلال احمر در اولین بازی در رفسنجان به مصاف مس رفت و در حالی که تا دقیقه ۹۰ یک بر ۰ جلو بود در نهایت یک بر یک متوقف شد. استقلال کاشان دومین حریف هلال احمر بود که اسیر تاکتیک و تکنیک بازیکنان گراش شد و ۳بر یک نتیجه را به تیم هلال احمر واگذار کرد.

گراشی‌ها در هفته سوم به اصفهان رفتند و مقابل پدیده اولین شکست خود را در این مسابقات تجربه نمودند.

در هفته چهارم هلال احمر در گراش میزبان تیم مدعی و صدرنشین بهمن بود و توانست دو بر یک حریف شیرازی خود را شکست دهد هلال احمر با این برد خود را به جمع مدعیان رساند.

در هفته پنجم باز هم هلال احمر در شیراز به مصاف دیگر تیم فارسی خود یعنی فجر شهید سپاسی رفت و در حالی که تا دقایق پایانی ۳ بر ۲ از حریف پیش بود با نتیجه تساوی ۳ بر ۳ به کار خود پایان داد.

در هفته ششم هلال احمر باز هم خارج از خانه به مصاف پارس جنوبی جم رفت و علی رغم ارائه بازی زیبا و تماشایی دو بر صفر مغلوب حریف شد.
هفته هفتم گراشی‌ها میزبان تیم خوب ایران جوان بوشهر بودند و در حالی که یک بر ۰ از حریف عقب بودند در نهایت دو بر یک به برتری رسیدند تا خود را به صدر جدول نزدیکتر کنند.
در هفته هشتم هلال احمر می‌بایست در ممسنی به مصاف تیم صدر‌نشین شریف بتون نورآباد می‌رفت.گراشی‌ها در این روز بازی خوبی از خود نشان دادند و حاضرین در ورزشگاه شاهد فوتبالی زیبا از بازیکنان با استعداد هلال احمر بودند ۳ گل تماشایی حاصل بازی جذاب و حساب شده هلال احمری‌ها بود که تا دقیقه ۸۰ پیش بودند در نهایت فشار نورآبادی‌ها باعث شد دو گل را پاسخ دهند و در نهایت هلال احمر ۳ بر ۲ برنده شود و به صدر جدول صعود کند.

هلال احمر در آخرین بازی نیم فصل میزبان تیم شهید وفایی بود که با غافل‌گیری یک بر صفر بازنده شد تا منتظر نتایج سایر رقبا باشند.
نتیجه بازی‌های هفته پایانی طوری رقم خورد که هلال‌احمر باز هم صدر‌نشین باقی ماند تا قهرمانی نیم فصل خود را جشن بگیرند.

غلامی، سرمربی هلال احمر ضمن تشکر از مدیریت باشگاه و عواملی که در موفقیت هلال احمر نقش داشته‌اند مخصوصا مدیریت جمعیت هلال‌احمر شهرستان گراش و دیگر همکارانشان،اظهار داشت: «از این که توانستیم در نیم فصل بالاتر از سایر حریفان قرار بگیریم خوشحالیم ولی از عملکرد شاگردانم رضایت چندانی ندارم هر چند در چندین مسابقه شانس با ما یار نبود ودر لحظات پایانی برد را با تساوی عوض می‌کردیم.
ان‌شاالله در نیم فصل دوم با برطرف نمودن ضعف‌ها تیم را برای صعود به دور بعد روانه بازی‌ها کنیم و در تمامی مسابقات به دنبال کسب نتیجه باشیم.هر چند با حریفان قَدری هم‌گروه هستیم ولی صدرنشینی ما نشان می‌دهد که تیمی یک‌دست و با انگیزه هستیم و برای صعود نیاز به تلاش بیشتری هست.»
غلامی در پایان از مدیریت باشگاه، کمک‌هایش،هواداران، همچنین بازیکنان و خانواده آن‌ها قدردانی کرد و قهرمانی نیم فصل را تبریک گفت و آرزوی ادامه داشتن موفقیت‌ها  و صعود به لیگ برتر را داشت.

در نخستین بازی دور برگشت هلال‌احمر در گراش میزبان مس رفسنجان خواهد بود.

تیم جوانان هلال‌احمر تنها نماینده فوتبال گراش در مسابقات کشوری است. نوجوانان و بزرگسالان هلال‌احمر در لیگ برتر استان، اتحاد در مسابقات دیته اول و شهدا در لیگ برتر فوتسال، نمایندگان گرش در مسابقات استانی هستند.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

6 نظر

  1. ضمن تبریک به تیم خوب هلال احمر و آرزوی تثبیت موفقیت‌ها، جا داره با توجه به حضور تیم‌های رده‌های مختلف باشگاه در مسابقات استانی و کشوری و بیشتر مطرح شدن باشگاه، دستی به سر و روی لوگوی هلال احمر کشیده بشه که دیگه شاهد لوگوی فدراسیون فوتبال ترکیه نباشیم.
    مطمئنا طراحی یک لوگوی اختصاصی و زیبا و امروزی کار چندان سخت و پرهزینه‌ای نیست. برای مثال می‌شه از کار مشابهی که تیم البدر بندکنگ انجام داده الگو گرفت.

  2. جا داره حالا که سرایدار اداره ورزش به صورت مجانی و بدون پرداخت آب و برق سرایداری در اختیار داره در استادیوم را هرشب ببنده تا ما اسکیت بازها خیالمان از بابت وسایل زمین اسکیت راحت باشد خدا را خوش نمی آید امکانات در اختیار کارمندان اداره ورزش باشه ولی هیچ همکاری با هیت مون نداشته باشند

  3. آقای اسکیت باز اینها حق آب و گل دارند همه چیز مال خودشونه معمولا کادرهای اداری تا سی سال موندگارن و با خیال راحت رئیسی می کنند این روسا ادارات هستند که تغییر می کنند در اداره ما هم اینگونه افراد خدایی می کنند اداره ورزش که جای خودش داره تو فسا هم که بودم رییس تصمیم نمی گرفت این افراد همه کاره بودند حتی تغییر رییس ادارمون هم با صلاحدید اینها بود گراش که جای خودش داره

  4. واقعا که استفاده از ماشین دولتی اداره ورزش و جوانان برای جا به جای دانش آموز امروز ساعت یک بعد از ظهر روز شنبه مسکن مهر توسط یکی از کارکنان همون اداره لطفا پیگیری کنید

  5. لطفا هر چه سریع تر تکلیف مجموعه ورزشی محبی را روشن کنید. که لزومی دارد رئیس سابق اداره ورزش هنوز خود را رای امور ورزش گراش بداند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top