بستن

جشن آغاز امامت امام زمان(عج) در شب آخر گردهمایی به سوی ظهور

هفت‌برکه – گریشنا: جشن آغاز امامت امام زمان (عج) پایان‌بخش چهاردهمین گردهمایی به سوی ظهور در شهرستان گراش بود.

به گزارش خبرنگار گریشنا، جشن آغاز امامت امام زمان(عج) روز جمعه بیست و پنجم آبان و در شب پایانی گردهمایی به سوی ظهور با حضور حجت الاسلام ماندگاری، کارشناس مذهبی صدا و سیمای جمهوری اسلامی، و با موضوع «جایگاه ولایت فقیه قبل از ظهور» در حسینیه حضرت ولیعصر(عج) با حضور پرشور مردم برگزار شد.

چهاردهمین گردهمایی به سوی ظهور با مدیحه‌سرایی محمدحسن عباسپور، و اجرای سرود توسط گروه سرود رایه الهدی به کار خود پایان داد.

عبدالرسول افشار، مسئول هیات عاشقان مهدی و برگزاری این گرهمایی، با انتشار متنی از حضور گسترده مردم در این مراسم قدردانی کرد. او در بخشی از متن نوشته است: «حال که خداوند بر ما منت نهاد تا در ایام زیبای پوشاندن ردای امامت بر قامت مهدی فاطمه ارواحنا فداه میزبان عاشقان حضرت باشیم و  چهاردهمین گردهمایی به سوی ظهور را با همت و تلاش خستگی ناپذیر شما عزیزان و با حضور پرشور و منتظرانه آحاد مردم ولایی شهرستان گراش به پایان برسانیم و گامی هرچند کوچک را به عنایت حضرتش در راه زمینه سازی ظهور و آشنایی هرچه بیشتر مردم با فرهنگ مهدویت برداریم بر خود لازم می‌دانم به مصداق حدیث نورانی  ( مَن لَم یَشکُرِ المُنعِم مِنَ المَخلوقین لَم یَشکُرِ اللهُ عزَّوجَل)  و به رسم ادب از زحمات همه عزیزان و سرورانی که ما را در اجرای این مراسم یاری رساندند کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top