بستن

جنگ با زامبی‌ها بر «لبه ترس» موبایل

هفت‌برکه گریشنا: افشین انصاری، فرزند راشد انصاری (خالو راشد) شاعر و طنزپرداز دیده‌بانی مقیم بندرعباس، بازی موبایلی خود را با عنوان «لبه ترس» برای سیستم عامل اندروید رونمایی کرد. این بازی از کافه بازار (این لینک) قابل دانلود است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر تیم بازی‌سازی مجتمع فرهنگی دیجیتال خلیج فارس، در مراسم رونمایی از بازی «لبه ترس» اظهار داشت: «این بازی سه بعدی موبایلی، اولین بازی از هرمزگان است که می‌توان گفت از بسیاری نمونه‌های خارجی حرفه‌ای‌تر است.» افشین انصاری در مورد تولید این بازی نیز گفت: «کار تولید این بازی موبایلی توسط یک تیم سه‌نفره و در مدت ده ماه انجام شد. پیشنهاد می‌کنم کسانی که دوست دارند لذت ترسیدن را در محیطی امن تجربه کنند، حتما لبه ترس را امتحان کنند. این بازی در عین حال که گرافیک جذاب و متفاوتی را ارائه می‌دهد، طوری بهینه‌سازی شده است که روی گوشی‌های با توانایی متوسط نیز قابل استفاده باشد.»

انصاری در خصوص ماجرای بازی گفت: «در این بازی با وضعیتی مواجه هستیم که کل زمین از زامبی پر شده است و عده‌ای در کمپ نجات‌یافتگان ایران در پی کشف علت تبدیل شدن انسان‌ها به زامبی هستند. آنها فردی به نام فرید را به دانشگاهی در انگلستان می‌فرستند تا پرونده‌هایی را در این خصوص پیدا کند.»

افشین انصاری در ادامه گفت: «این بازی موبایلی در ژانر وحشت و به سبک شوتینگ طراحی شده و در بعضی قسمت‌ها توانایی حل مسئله بازی‌کننده به چالش کشیده می‌شود.» به گفته این برنامه‌نویس جوان، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای رده سنی ۱۵+ را برای این بازی در نظر گرفته است.

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top