بستن

پرسپولیس تهران به پرسپولیس گراش مجوز داد

گریشنا: سرخپوشان گراش از نیم فصل دوم رسماْ با نام پرسپولیس گراش به میدان خواهند رفت.

خبرگزاری فارس نوشته است: «تیم‌هایی که زیر نظر باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کنند و مجوز رسمی گرفته‌اند مشخص هستند و با سایر تیم‌هایی که بدون مجوز، با نام پرسپولیس فعالیت می‌کنند اقدام قانونی خواهد شد. تیم‌های بزرگسالان، پایه و تیم «ب» پرسپولیس که در دسته سوم حضور دارد و شموشک نوشهر را این هفته برده، پرسپولیس ورامین، پرسپولیس قائمشهر، پرسپولیس گراش فارس از جمله تیم‌هایی هستند که در لیگ استانی، لیگ ۲ و ۳ شرکت کردند و دارای مجوز هستند و از حمایت مالی باشگاه بهره‌مند شده‌اند. این باشگاه‌ها زیر نظر باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کنند و در هفته‌های اخیر موفقیت‌های خوبی کسب کرده‌اند.»

تیم فوتبال پیروزی گراش سال ۱۳۶۷ توسط اصغر فخری و محمد جواد باقرزاده تاسیس شد. در سال‌های اخیر قاسم فرسوده مدیریت این تیم را بر عهده دارد. تیم پیروزی از سال ۱۳۸۵ برای حضور در لیگ برتر استان فارس تحت پوشش جمعیت هلال احمر قرار گرفت و با نام پیروزی هلال احمر گراش به فعالیت ادامه داد. از سال گذشته این تیم با توجه به مقررات با نام هلال‌احمر در بازی‌های لیگ برتر استان فارس و لیگ دسته ۳ کشور حضور دارد.

با کسب مجوز از تیم پرسپولیس تهران از نیم فصل قرمزپوشان گراشی با نام رسمی پرسپولیس گراش به رقابت در گروه هشتم لیگ دسته سوم ادامه خواهند داد تا یکی از انگشت‌شمار تیم‌های کشور باشند که رسماً با نام پرسپولیس فعالیت می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top