بستن

سبزواری روی سکوی سومی پینگ پنگ کشور ایستاد

هفت برکه (گریشنا): محمدحسن سبزواری، پینگ‌پنگ‌باز گراشی، مقام سوم تنیس روی میز کشور را به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی هیات تنیس روی میز شهرستان گراش؛ ۱۸ تا ۱۹ مهر ماه، مسابقات تور ایرانی نوجوانان تنیس روی میز کشور(دور دوم) با حضور ۱۳۶ بازیکن از سراسر کشور در قایمشهر استان مازندران برگزار شد. محمدحسن سبزواری رنک ۱۲ ایران توانست در این مسابقات با شکست دادن هیزم‌شکن از مازندران و دانش سهی از توابع تهران در مرحله گروهی رقابت‌ها به مرحله حذفی راه یابد.

سبزواری در مرحله حذفی نمایندگان قم، البرز و خوزستان را از پیش رو برداشت و حریف پارسا نوروزی از مازندران (دارنده برنز کشور) در مرحله یک چهارم نهایی شد که در یک بازی سخت و نفسگیر و پرهیجان که نگاه تنیس روی میز کشور را به خود جلب کرده بود در گیم نتیجه و امتیازهای ۲۵-۲۳ سبزواری پیروز میدان شد و به جمع ۴ بازیکن برتر ایران راه یافت.

محمدامین صمدی و آریا نصیری از تهران به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند و امیرمحمد زرین کلاه از تهران و محمدحسن سبزواری از گراش استان فارس به مقام سوم مشترک رسیدند.

سبزواری با کسب مقام سوم دور دوم و پنجم دور اول رقابت‌ها شانس بالایی را جهت حضور در انتخابی تیم ملی نوجوانان خواهد شد. هیات گراش در چند سال اخیر بازیکنان متعددی در سطح کشور در رده‌های استعدادیابی، نونهالان، نوجوانان، جوانان و لیگ برتر باشگاه‌های نوجوانان و جوانان مطرح نموده است.

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top