بستن

حسین علی حسین‌شیری: راه اجماع را بسته نمی‌بینم

هفت برکه – گریشنا: حسینعلی حسین‌شیری با همراهی جمعی هشتاد نفره برای دومین حضور در انتخاب مجلس نام‌نویسی کرد.

حسینعلی حسین‌شیری اهل گراش و ۴۴ ساله است. بیشتر سوابق کاری او در وزارت کشور است و بعد از بخشداری خنج به فرمانداری شهرستان‌های مهر و ارسنجان رسید. در سال‌های اخیر حسین‌شیری در تهران حضور داشت و مدیریت بازرگانی و سرمایه‌گذاری در صنایع پتروشیمی، مدیرعامل و عضو هیات مدیره مجموعه‌های نفت و گاز در داخل و خارج کشور و در نهایت مدیر حراست هواپیمایی کیش سمت‌های دیگر اوست.

   او در حال حاضر دانشجوی دکترای حقوق عمومی دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات تهران است و با مدرک کارشناسی ارشد حقوق عمومی برای انتخابات ثبت‌نام کرد. 

حسین‌شیری دوره دهم یکی از دو نامزد گراشی باقی‌مانده در انتخابات بود و در نهایت توانست ۱۱۷۰۸ رای کسب کند او برای دوره یازدهم در ششمین روز تبلیغات انتخاباتی با همراهی جمعی حدود ۸۰ نفره برای ثبت‌نام به فرمانداری لارستان مراجعه کرد. حسین‌شیری سعی داشت که از فرصت سوالات خبرنگاران برای بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود استفاده کند و حضور او به یک سخنرانی انتخاباتی شباهت داشت. 

راه اجماع را بسته نمی‌بینم

تقاضای کناره‌گیری بهمنی یا حسین‌شیری در دوره قبل، یکی از خواست‌های گراشی‌ها در دور قبل بود. حسین‌شیری دور قبل در نهایت کناره‌گیری نکرد آیا این مساله این دوره نیز وجود دارد. او در پاسخ به گریشنا گفت: «اینجا  انتخابات است نه انتصابات، کناره گیری و این که یک عده را بیاوریم و ببریم این می‌شود انتصابات و خیلی جالب نیست. باید قائل به دموکراسی و آزادی عقیده و آرا باشیم. این که باید در گراش اجماع شود راه را نه در دور قبل و نه در این دوره بسته نمی‌بینم، من آمده‌ام وقتم را گذاشتم اراده‌ام هم قوی و متریال‌های انتخاباتم را هم آماده کرده‌ام. اگر مردم منطقه و زادگاهم گراش نخواهند قطعا دلیلی برای ماندن نمی‌بینم ولی اگر بخواهند قطعا برای ملت نوکری خواهم کرد.»

حسین‌شیری در پاسخ به پرسش آفتاب لارستان در مورد این که عده‌ای شما را عامل شکست نامزد گراشی در دور قبل می‌دانند.گفت: «این نظر آن‌هاست، خودتان هم می‌گویید عده‌ای، نظرشان محترم است.»

چرا حسین‌شیری فقط در زمان های نزدیک به انتخابات در گراش حضور فعال دارد؟ او در پاسخ به گریشنا گفت: «وقتی فرد یک مسئولیتی خارج از گراش دارد بیاید هر روز در شهر چه کار کنند؟ قطعا محل کارش تهران است و قطعا مسائلی که پیش می‌آید به زادگاه بزرگم می‌آیم. خوب محل کارم و کارمند وزارت کشور هستم و محل کارم تهران است و خیلی جالب نیست که بگویند چرا کمتر می‌آیی، و در ایام انتخابات هم از چندماه پیش در خدمت مردم هستم و پیگیرم.»

حسین‌شیری در مورد نمایندگان پیشین حوزه انتخابیه گفت: «من در مقام داوری نیستم، یک نماینده از نظر زادگاه خودش قوی است ولی از نظر اقمار و شهرستان‌ها نه، من نماینده‌ها را داوری نمی‌کنم چون فنی و کارشناسی نیست. معتقدم هر نمیانده در حد توانش کار کرده اگر کار نکرده نتوانسته است.»

در سطح ملی، استانی و منطقه‌ای برنامه دارم

حسین‌شیری در مورد حضور خود در این دوره گفت: «علت حضورم در عرصه انتخابات این است که رشته تحصلیم متناسب با کار تقنینی است. من رشته حقوق هستم و دانشجوی دکترای تهران مرکز هستم و کار تقنینی مرتبط با کار حقوق است. علت دوم این که من کار اجرایی کرده‌ام و تله‌کابینی نیامده‌ام، نفس نفس زنان پله‌های مدیریتی را آمده‌ام و به پایتخت کشور رسیده‌ام. بخشدار و فرماندار یک شهرستان بزرگی بودم که ۱۷.۵ درصد گاز مصرفی کشور را تولید می‌کرد و من فرماندار بودم. شهری که نزدیک به صد حلقه چاه در آنجا استحصال می‌شد و بعد از منطقه عسلویه بزرگترین تولید کننده گاز کشور است. دور قبلی هم من کاندیدا بود و در خودم این توانایی را دیدم و آمدم که خدمت به نظام و مردم نجیب منطقه داشته باشم.»

حسین‌شیری بخش عمده‌ای از وقت را صرف توضیح برنامه‌های خود کرد: «من اهداف ملی، استانی و منطقه‌ای دارم. برنامه ملی ما این است که مجلسی که امروز ما داریم جوابگو و کفاف مطالبات مردم را نمی‌کند، شاید مجلس امروز از نظر مردم ضعیف‌ترین مجلس دوران بوده، ما یک لایحه مترقی خوب و یک طرح مترقی خوب ندیدیم که بخشی از مسائل و مشکلات مردم را رفع کند. امروز یکی از مشکلات مردم مشکلات معیشتی و اقتصادی است هیچ بسته اقتصادی برای رفع مشکل در این مجموعه ندیدیم، درست است مشکلات تحریم‌ها و انقباض بودجه و بودجه عمرانی داریم ولی بخشی خود تحریمی است. مشکلات مجموعه ما پیری دولت و مجلس است، سن بالای مجلس و دولت است، طبق فرمایش مقام معظم رهبری مجلس و دولت باید به سمت جوان گرایی برود. تا این وضعیت را داریم و بازنشسته‌ها را اعاده به کار می‌کنیم هیچ تغییری در مجموعه کشور ایجاد نخواهد شد، وزرا را وزرای بازنشسته می‌آوریم، نماینده را نماینده بازنسشته می‌آوریم، نماینده‌های ادوار برای بار سوم چهارم ثبت نام می‌کنند و هیچ تغییری در نظام اداری و فضای کسب و کار ایجاد نخواهد کرد. من معتقد هستم این‌هایی که رزومه می‌دهند  تفاخر می‌کنند که ما در دهه شصت ۱۹ و ۲۰ ساله وزیر و سفیر بودیم خوب بروند کنار تا ۱۹ و ۲۰ ساله‌ها بیایند سرکار، شما حتی به ۴۰ ساله‌ها هم اعتقاد ندارید.»

او با انتقاد وضعیت مدیریت در استان فارس گفت: «همه هم می‌گویم تکلیف ولی تکلیف تا کی؟ احساس تکلیف در کشور شده بازگشت به عقب که این‌ها از اهداف ملی است. در بحث استانی ما چهارمین استان جمعیتی کشور و ابر سازه تاریخی و باستانی در استان فارس داریم. بزرگترین قطب فرهنگی و پزشکی کشور قرار داریم. کجای دنیا ثروتی مثل سعدی و حافظ داشته باشند، کدام استان دنیا قطب پزشکی و بیشترین تحولات پزشکی از استان فارس منشا می‌گیرد. اما ببینید این استان چه وضعیتی از نظر راه و راه‌های مواصلاتی دارند، در راه جز عقب‌ترین استان‌هاست. در تولید محصولات جالیزی و کشاورزی جز استان‌های برتر و اول تولید گندم، کنجد و جالیزی هستیم ولی متاسفانه همیشه در بحث اشتغال جز اولین استان‌های بیکار هستیم، استان ما هم باید پوست اندازی کند مثل مرکز، استان ما هم باید به سمت جوان‌گرایی برود، ما استاندارهای اخیرمان که نصب شدند همه بازنشسته هستند. چرا باید از استان‌های اصفهان و تبریز عقب باشیم.»

حسین‌شیری در مورد وضعیت منطقه گفت:‌ «در حوزه منطقه‌ای باید بگویم نجیب‌ترین و پاک‌ترین و با اصالت‌ترین مردم هستیم. مردم ایران یک درخت تنومد هستند که مقدسند، ولی یک میوه در این درخت تنومند خوب به نام لارستان، خنج، گراش و اوز وجود دارد. میوه ما میوه متفاوتی است. مردم ما ۵۰ سال می‌روند در کشورهای حوزه خلیج فارس برای کارگری و اندوخته‌ای جمع می‌کنند می‌شود آقای هاشمی‌زاده لار، می‌شود اقای انصاری در گراش، بزرگترین قطب پزشکی بعد از شیراز را در کشور ایجاد می‌کند و به وابسته این خیرین است که تحولاتی عجیبی در منطقه ایجاد شده است. اگر رونق داریم در منطقه در فرودگاه به خاطر همین مردمی است که سفر می‌کنند. فارس ما که این همه مناطق فرهنگی و توریستی در منطقه و استان داریم ولی متاسفانه خالی از توریست هستیم. برنامه نداریم ولی من برای لارستان،خنج، گراش و اوز برنامه دارم ، که اگر مردم اعتماد کردند و مرا به عنوان وکیل انتخاب کردند اولین کاری که میکنم یک آمایش سرزمینی انجام می‌دهم از فضای اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و تاریخی منطقه به کمک جوانان نخبه عزیز ایجاد کنم، شعار من مبتنی بر بیانیه دوم گام مقام معظم رهبری است. اول اتحاد و همبستگی در کشور و دوم جوانان و سوم پیشرفت است. احترام به بزرگترها، احترام به عزیزان با تجربه و از نمایندگان ادوار گذشته استفاده خواهم کرد. از بازنشسته‎ها استفاده خواهم کرد اما یک نکته برای  من مهم است  و آن احترام به بزرگترها و اعتماد به جوانان است. ما باید آمایش سرزمین را انجام دهیم و نقشه راه منطقه را ایجاد کنیم به کمک همین مردم و اندیشمندان.»

جناح‌های سیاسی آفت کشور است

حسین‌شیری اشاره‌ای نیز به توریسم درمانی داشت و گفت: «در این چهار شهرستان شرایط برای توریسم درمانی مهیا است. در آینده‌ای نزدیک در شهرستان گراش یک بیمارستان با کمک خیرین اجرا می‌شود که ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که خیر تقبل کرده است و کجا چنین قطب پزشکی بزرگی وجود دارد؟ بیمارستان گراش، بیمارستان امام رضا لار، بیمارستان امیدوار و بیمارستان جدید اوز و بیمارستان خنج، ما امروز نیاز به تشکیلات قوی داریم که بتوانیم توریست‌ها را به اینجا بیاوریم و به واسطه اینکه ما فرودگاه داریم، پروازهای خارجی داریم می‌توانیم کشورهای حوزه خلیج فارس را به اینجا بیاوریم.»

حسین‌شیری با اشاره به ظرفیت‌های ایران گفت: «کشور ما ۱۸.۳ گاز دنیا و ۹.۳ نفت دنیا را دارد و ۷ درصد معادن دنیا را دارد که جوانان ما نباید بروند حمالی کشورهای حوزه خلیج فارس را بکند، نباید جوانان ما برای چند پاکت سیگار مورد اصابت گلوله قرار بگیرند. کشور ما کشور غنی است. ما ۸ درصد مساحت کشورمون را معادن تشکیل می‌دهد. دولت که الحمدالله بسته‌های رفع مشکلات معیشتی و مشکلات ازدواج و مسکن را ندارد و ان شاالله اگر مردم به من اعتماد کنند وحدت را ایجاد می‌کنیم. مشکل ما وحدت بین شیعه و سنی نیست، ما وحدت داریم، مشکل بین خود ما است و وقتی دو چیز باهم بجنگند ساقط می‌شوند.»

حسین‌شیری با نفی جناج‌بندی‌های سیاسی گفت:‌ «یکی از آفت‌های کشور همین جناح سیاسی است، اینکه یک رئیس جمهور و یک استاندار بیاید و اتوبوسی تا آبدارچی را عوض کند آفت کشور شده است. تحزب در کشور نهادینه نشده است . احزاب در ایام انتخابات قارچی است. من یک بسیجی هستم که از ۱۰ سالگی جذب بسیج شده‌ام و پرونده دارم و افتخار می‌کنم پیرو ولایت امر هستم. قایل به این جناح‌بندی‌های قارچی و زودگذر نیستم.»

لاری‌ها من را مخل پیشرفت لارستان نمی‌بییند

این نامزد مجلس یازدهم در مورد رای خود در شهر لار گفت: «تفاوت من با برخی از کاندیداها این است که لاری‌ها ما را مخل در پیشرفت لارستان نمی‌بینند، شاکله مردم لار به ویژه جوانان به بنده اعتقاد دارند و این را هم اقرار کنم فضای اختلافات بی مورد این دو شهرستان مانع از برخی مسائل شده است و تعصبات مانع از این شده است. وقتی بگویند یک  سفیدچوب خشک از شهر خودمان برود ولی به دانشمند شهر همجوار رای نمی‌دهیم یعنی چه؟ این خیلی منطقی نیست. وظیفه شرعی مردم است که به یک انسان قوی و یک انسان دست پاک، توانمند رای بدهند که در آینده هم جوابگو باشد. تعصبات منطقه‌ای به هیچ وجه صلاح این شهرستان‌ها نیست و بنده قائل به منطقه از بلوچی تا کورده خنج هستم و همه لارستان، گراش، خنج و اوز سرای من است.»

او در مورد تعدد نامزدهای اصول‌گرا در این دوره گفت: «فضای عمومی کشور همیشه یک چرخش دارد و این طبیعی است، اما نا کارآمدی‌های دستگاه‌های اجرایی هم تاثیر گذار است. اگر دستگاه اجرایی و دستگاه تقنینی که در راس قوه مقننه و مجریه هستند موفقیت داشتند قطعا مردم به سمت ادامه و استمرار می‌رفتند. این بد اقبالی به سمت نگاه حاکم قطعا ناکارامدی را می‌رساند.»

حسین‌شیری در میان سوالات یک کلمه‌ای در موضوع بنزین مفصل صحبت‌ کرد: «بسته‌ای که ارائه شد باید بسته جامعی بود، خود هدفمندی یارانه‌ها یک قانون است و دولت قبل رفت به سمت مجلس و به قانون در آمد. تصمیمات اخیر تصمیمات سران قوا است و قانون نیست ولی در حکم قانون است. وقتی ما می‌خواهیم قضیه‌ای مثل بنزین را تغییراتی ایجاد کنیم پیوست‌هایی لازم دارد، پیوست‌های فرهنگی، انتظامی، امنیتی، اقتصادی، بین المللی تا بسنجیم در کشور و در دهک‌های پایین چه خبر است. همه قبول دارند بنزین را مفت مجانی و یک سوم آب معدنی در کشور می‌فروشیم. برگردیم به عقب که در دولت‌های گذشته یک قانون هدفمندی یارانه‌ها آمد و کارت سوخت را با چه هزینه‌هایی ایجاد کرد و دولت بعدی منسوخ کرد و دوباره همین قانون را احیا کرد. برای افزایش باید زمینه سازی کنیم در فضای رسانه‌ای و مجازی تا مردم امادگی داشته باشند. وقتی تصمیم سران قوا انجام می‌شود باید تمکین کنیم همچنان که مقام معظم رهبری بر تصمیم سران قوا است صحه گذاشتند. اگر من نماینده بشم وکیل حُری می‌شوم چرا در اینجا محافظه کاری کنم مثل بقیه که بگویم موافقم یا مخالف باید کارشناسی کرد. در این چند روزه اخیر ۲۰ میلیون لیتر مصرف کاهش پیدا کرده است.»

درخواست استان شدن با نامه دادن عوامانه است

حسین‌شیری در پاسخ به سوال استان لارستان گفت: حتی وقتی می‌خواهیم دهستانی را بخش یا بخشی را شهرستان کنیم مولفه‌هایی وجود دارد. برای استان شدن، به مصوبه ی مجلس نیاز است. توسعه و پیشرفت منطقه باعث می شود که در آینده خود دولت به دنبال‌مان بیاید و ما را ارتقا دهد. درخواست کردن با نامه جزو کارهای عوامانه‌ای است که جواب نمی‌دهد بلکه باید زیرساخت را آماده کنیم این در حالی است که شهرستانی که می‌خواهد مرکز استان شود یک جاده دسترسی خوب ندارد. اگر می خواهیم توسعه پیدا کنیم باید مولفه های توسعه را کلید بزنیم.»

او استان شدن را از اهداف خود اعلام کرد و گفت: «این که استانی در منطقه ایجاد شود جزو آرمان‌ها و اهدافم است اما اسم استان را نباید از الآن پیش بینی کنیم چون چند شهرستان وجود دارد.»

بهمنی رفیق و رقیب من بود

او در پایان به سوالات کوتاه آفتاب لارستان پاسخ داد: 

جمشید جعفر پور: مدرس دانشگاه و نماینده ی فعلی

جاده ی لار جهرم: قتلگاه

ازدواج کودکان: منکوب

علی اصغر حسنی: نماینده‌ی دور قبل

سید محمد خاتمی: رئیس جمهور اصلاحات

دولت تدبیر و امید: یک سال و نیم دیگر مانده

FATF: در این قضیه، قصد و غرض دشمن هم باید فهمید که دنبال چه چیزی است. اگر کشورهای جهانی با حسن نیت با ما برخورد کنند ما نیز تابع قوانین بین المللی هستیم اما اگر همچون برجام با سوء نیت جلو بیایند آن وقت باید آن روز تصمیم گرفت.

اینستکس: یک ابزار مالی

محمدجواد ظریف: دیپلمات خنده‌رو

حضور زنان در ورزشگاه ها: نیاز

عادل فردوسی پور: جوانی پر انرژی که زبان انگلیسی بلد است

فرماندار اهل تسنن: در قانون اساسی، مذاهب را مانع انتصابات ندانسته اند و ما تابع قانون اساسی هستیم

خلیل بهمنی: نامزد دور قبل، رفیق و رقیب من

سایت «آفتاب لارستان»: اخیرا خیلی فعال شده است

 

 

خلاصه:

احترام به بزرگترها و اعتماد به جوانان از شعارهای من است.

راه اجماع را بسته نمی‌بینم.

اگر نماینده‌ای بیشتر کار نکرده توان نداشته است.

احساس تکلیف در کشور شده است عامل بازگشت به عقب

جوانان ما نباید بروند حمالی کشورهای حوزه خلیج فارس را بکنند.

بسیجی‌ام و از ۱۰ سالگی جذب بسیج شده‌ام.

فرق من این است لاری‌ها من را مخل پیشرفت لارستان نمی‌بییند.

درخواست استان شدن با نامه دادن عوامانه است

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

16 نظر

  1. سلام
    […]
    تو خود اصلا ثبات کاری نداری و از این شاخه به اون شاخه میپری!!
    تو خود اعتمقادی به امضا و اثر انگشت خودت نداشتی که هرشخصی کارگروه معرفی کرد تبعیت کنی اونوقت دم از وحدت میزنی !!
    فقط هوچی گری و روش کاریت پوپولیستی میباشدو فقط بلدی حرف بزنی وبس!!
    حیف ادمهای اطرافت که اگر ته و بیمت میدونستن …..
    امیدوارم گریشنا نظر منو بندازه تو سایت تا مردم واقیعت رو درمورد اشخاص بدونن وگمراه نشن

  2. احتمالاََشایدبایدمجبورباشم‌خودمو‌
    انتخاب‌کنم‌چون‌مدیریت‌اجرایی‌و
    کارایی‌و‌وجدان‌کاری‌خودم‌از‌همه‌ی
    کاندیداها‌بهتره.تازه‌چقد‌م‌گمنام‌و‌
    باتجربه‌وگوگولی‌و‌جذاب‌لعنتیم.
    البته‌که‌هرکاندیدایی
    اسم‌خودشو‌توی‌صندوق‌میندازه.
    اصلاََهمخودبینی‌‌نییییییست.

  3. گراشی های عزیز لطفا روی حسین شیری اجماع کنید تا کار تمام شود ان شا الله
    ما جوانان لاری هم رایمان حسین شیری است چون هم جوان است هم با تجربه هم توانمند هم دارای هوش سیاسی هم خیر هم دلسوز هم روابط عمومی بالایی دارد هم لار و گراش نمی زند هم سخنور هم آدم شناس هم خوشنام و . . .

  4. همه ابراز امیدواری می‌کنند برای اجماع اما کسی شروع نمیکنه. آقای حسین شیری قوی تر از باقی کاندیدا هاست اما با این وجود به ایشون هم رای نخواهیم داد مگر اینکه اجماع صورت بگیرد.

  5. درجواب جوانان لاری
    مگر لار خودش مدیر جوان ندارد
    فکر کنم لاریها برای گراش نقشه ای دارن
    این طرفداریشون از الان حسین شیری را از دور خارج میکنند
    فعلا مهندس حسین زاده گزینه بهتری است نسبت به بقیه

  6. حرف که خیلی ها میزنند ز عمل براید کار باید در میدون عمل خودی نشون بدی خیلی ها اینجوری گول مردم زدن

  7. به نام خالق جهان هستی
    بنده نه اصوال گرا هستم نه اصلاح طلب،اکثریت اقشار دنیا به دنبال یک زندگی راحت و آسوده هستن و این توقع زیای از عزیزان مسئول و راس کار نسیت و تنها خواهش بنده به عنوان یک رای دهنده از اون نماینده محترمی که رای میاره اینه تنها به فکر منفعت شخصی و جناح خاص نباشه و در راس مدیریت طوری امور را اداره کند نه تنها به فکر منعفت خود و اطرافیان خود بلکه به فکر اسودگی زندگی دیگران نیز باشند و نیز خالصانه عمل کنند!!!
    و اینکه واقعا دیدگاهشون رو به اطراف باز کنند و واقعیت را ببینند و احساس مسئولیت کنند، و امید هست خالصانه قدم بردارند و از خداوند متعال خواهنیم که نیت خیر در دلشان قرار دهند.
    خوشا به حال پاک دلان زیرا خدا را خواهند دید.

    1. دوست عزیز
      اتفاقا برای همین دلیل ها باید چشمت رو باز کنی و ببینی کدوم نماینده خواسته هات رو برآورده می کنه و رایت رو جهت بدی بهش

      خیلی از همین کاندیداها مثل شما برای رفاه شخصی خودشون میان
      شما به اونی رای بده که برای رسیدن به اهدافت مفیدتره

  8. اقای حسین شیری فقط بلدن چطور با کلمات بازی کنند با توجه به حرف های که زده اند این دوره هم معلوم هست اجماع نمیکنند و مثل دوره قبل چند نامزد انتخاباتی دارد گراش

  9. هدف گیری آقای حسین شیری برای خراب کردن اجماع است و نه شکل گیری اجماع به نفع خودش
    حتی اگر اجماع روی ایشون بشه باز هم قدرتی در منطقه نداره
    قدرت و نفوذ ایشون در منطقه بیشتر در سخنرانی های خودشون هستش نه یک واقعیت میدانی
    سبد گراش به تنهایی کارساز نیست و در کنار سبد باقی شهرها وزن پیدا خواهد کرد
    الان تصویر بالا رو هم ببینین بیشتر یه بافت قومی و دوستانه همراهش رفتن و یک لشکر کشی طایفه ایست تا وزنه های سیاسی. یا حتی بزرگان باقی اقوام و طوایف
    خودش بهتر از هرکسی می دونه و دور قبل هم می دونست و عالم بود رای نخواهد آورد و دور قبل علارغم موفقیت ایشون در لار تیمشون نتونست برنده لار باشه و برگ گراش در لار به نفع جعفر پور معامله شد
    این دور امیدوارن که بتونن با شکست تجمیع آراء گراش اون پروژه درست اجرا بشه
    گراش با عدم هماهنگی درونی و با جهل ناسیونالیستی عملا منافعش رو پس از حسنی قربانی کرد و بازیابی اعتبار سخته
    همه این بازی ها تنها با شناخت مردم از عوامل بازی و شناخت خیر و صلاح و مصلحت خودشون می تونه تبدیل به منافع براشون بشه
    مسئولین خیرخواه شهر بدون بصیرت مردم واقعا دست بسته هستن
    شرایط ما در منطقه شرایطی نیست که بتونیم هر جوری رای بدیم
    یک بار یک نفر غیر لاری رفت مجلس که واقعا نیروی کاملا کارآمدی نبود ولی چه حجم زیادی از برکت برای منطقه و باقی شهرها برای ارتقاء سیاسی داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 نظر
scroll to top