بستن

گردهم‌آیی بزرگ استقلالی‌های گراش

هفت‌برکه – گریشنا: هواداران تیم استقلال تهران در گراش در سینما فرهنگ گراش گرد هم آمدند تا با بازیکن سابق و رییس کانون هواداران تیم محبوبشان دیدار کنند و به تماشای فیلم مستند «آبی به رنگ آسمان» بنشینند.

چهارشنبه ششم آذرماه ۱۳۹۸، حنیف عمران‌زاده، بازیکن سابق استقلال، و رامین همتی، رئیس کانون هواداران استقلال تهران، مهمان استقلالی‌های گراش بودند. این برنامه را کانون هواداران استقلال تهران در شهرستان گراش تدارک دیده بود. گزارش تصویری مجید افشار را از این مراسم ببینید.

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

5 نظر

  1. چند ماه دیگه انشاءالله چهارمین سال پی در پی قهرمانی پرسپولیس جشن خواهیم گرفت و از الان خودتون با نشان دادن ۴ انگشتانتون به استقبال آن میروید و ۶ پرسپولیسها هم اینکه ۶ ساله در لیگ و جام حذفی استقال جامی نگرفته خدا را شکر کنید که بالاخره بعد از چندین سال حداقل برای یکهفته با دو بازی بیشتر استقلال صدر لیگ است دلتون بهمین دور همی ها خوش کنید

  2. خانم ها هم توی این برنامه حضور داشتن اما پوشش خبری فقط نشون میده آقایون بودن انگار. یکم به نظرتون بد نیست! احساس بی ارزشی کردم یک لحظه. که وقت گذاشتیم و اومدیم اما…..

  3. در جواب گراش پرسپولیسی
    اونقدر جمعیت زیاد بود که خیلی ها سر پا ایستاده بودن. من نظرم این بود چرا تو سالن ورزشی محبی این گردهم آیی رو نگرفتن. ماشالله گراش این همه آبی دوست داره. ایشالله سری بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top