بستن

برد خارج از خانه هلال احمر گراش در پایان نیم فصل

هفت برکه(گریشنا): در هفته یازدهم لیگ برتر بزرگسالان استان فارس تیم هلال احمر گراش در شیراز تیم زاگرس این شهر را با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب کرد. 

به گزارش روابط عمومی موسسه فوتبال هلال احمر گراش: تیم فوتبال هلال احمر گراش در هفته پایانی نیم فصل این دوره از مسابقات جمعه،۱۵ آذرماه در ورزشگاه سیمان به مصاف زاگرس شیراز رفت و توانست با نتیجه ۲ بر صفر بر این تیم غلبه کند.

محمد جواد آذرایین و مصطفی مرادی توانستند در این بازی برای هلال احمر گل‌زنی کنند.برای هلال احمر گراش، مسعود دشتابی، علی سبیلی، مصطفی رادمرد، محسن یوسفی، مصطفی مرادی،محمدرضا روزیه، محسن محمدی(عباس اسماعیلی۸۰)،حمید پزشک، محمد جواد آذرایین، رضا جوکار(مرتضی چوبین ۶۹)، صادق صداقت(مصطفی کارگشا۵۰) به مربی‌گری، مصطفی کارگشا به میدان رفتند.

تیم فوتبال هلال احمر گراش با ۱۹ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و تیم‌های استوک مرودشت با ۲۴ امتیاز، ایمان سبز شیراز یا ۲۲ امتیاز و پدیده ستارگان آباده با ۱۹ امتیاز در رده‌های اول تا سوم جدول قرار دارند.

امیر حسین یزدانی، داور این دیدار بود و عدنان پیروی، سجاد باباخانی و شایان صلواتی او را در امر قضاوت یاری کردند.حسین دشتی‌فرد ناظر داوری و هوشنگ گشتاسبی به عنوان نماینده هیات فوتبال استان فارس این بازی را برگزار کردند.

هلال احمر در هفته دوازدهم و هفته نخست دور برگشت در کازرون باید به مصاف تیم کاروتک این شهرستان برود.

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top