بستن

دکتر مهروری سرپرست مرکز بهداشت گراش شد

هفت‌برکه – گریشنا: با حکم رییس دانشکده علوم پزشکی گراش، نخستین زن در سمت معاونت بهداشت دانشکده منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده، دکتر احمد عبدالهی، رییس دانشکده علوم پزشکی گراش، طی حکمی دکتر طیبه مهروری را به عنوان سرپرست معاونت بهداشت و همچنین سرپرست مرکز بهداشت و درمان شهرستان گراش منصوب کرد.

دکتر طیبه مهروری متخصص اطفال و فرزند ابراهیم مهروری، مدیر پیشین آموزش و پرورش گراش است. 

پیش از این دکتر علیرضا گلستان، معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی گراش را بر عهده داشت که در حال حاضر دکتر گلستان با حکم معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان سرپرست اداره ارزیابی و صدور پروانه ها منصوب شده است.

معاونت بهداشت، مدیریت مراکز جامع سلامت در شهرها و خانه‌های بهداشت در روستاها را بر عهده دارد.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

6 نظر

  1. انتخابی درست
    مدیری بانو و جوان
    طبابت ایشان هم عالی است..
    سواد مدیریتی خوبی هم دارند./

    اعتماد به جوانان

  2. سرکار کار خانم دکتر مهروری سلام علیکم
    انتصاب شایسته سرکار عالی را به معاونت بهداشت و رییس مرکز شبکه بهداشت شهرستان گراش را صمیمانه تبریک عرض نموده و خداوند را شاکریم که فردی شایسته و لایق عهده دار این مسولیت شده اند . همچنین از زحمات خالصانه و صادقانه جناب آقای دکتر گلستان در طی دوران تصدی تشکر و قدردانی می نماییم . انشاءالله در سایه الطاف الهی و بهره مندی از توانمندی های ارزنده شما شاهد ارتقاء سلامت این شهرستان ولایی خواهیم بود مدیر عامل و اعضا و کارکنان مجمع خیرین سلامت شهرستان گراش

  3. با سلام
    درشهری که جامعه مرد سالاری تقریبا حاکم میباشد انتصاب یک خانم جوان و متخصص مایه مباهات هست احسنت بردکتر عبداللهی عزیز وارزوی توفیق برای خانم مهروری .
    واما خانم مهروری : شما الان نماینده خیل عظیمی از بانوانی هستید در گراش که باتوجه به جوانی شما ، عملکرد شما را ببینند وکار بسیار سختی در پیش دارید لذا کمر همت بسته و با پشتکار فراوان وبا خلاقیت وبااحترام ومشاوره از بزرگان این مسیر پرپیچ وخم را امیدوارم باموفقیت طی کنی تا بتوانی نگاه مسوولین را به مدیریت بانوان عوض کنی و زمینه ساز بروز استعدادهای فراوان بانوان در گراش شوی .
    یاحق

  4. ضمن تبریک به خانم دکتر.امیدوارم به مشکلات درمانگاه نیمه خاموش فداغ نگاه ویژه داشته باشند.تجهیز امکانات و شبانه روزی کردن درمانگاه و اختصاص دادن پزشک باتجربه و کارآمد ان شاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top