بستن

با دستور دادستان جشنواره نمایش کل گراش تعطیل شد

هفت‌برکه: با حکم دادستان گراش اجرای چهارمین جشنواره نمایش کل پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ در میان راه متوقف شد.

به گزارش هفت‌برکه جشنواره نمایش کل گراش که از ۹ اسفند آغاز شده بود، بعد از دو شب و اجرای ۴ نمایش متوقف شد و سه نمایش دیگر اجازه اجرا پیدا نکردند. در حالی که بازیگران نمایش مرز آماده اجرای نمایش خود بودند با ارسال دستور مکتوب دادستانی، تماشاگران که بیش از نیم ساعت منتظر بودند سالن را با تشویش گروه نمایشی ترک کردند.

در دستور دادستانی اشاره‌ای به دلیل  تعطیلی جشنواره نشده است.

سجاد فتحی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، گفت: «کلیه مراحل صدور مجوز نمایش‌ها طبق روال اداری انجام شده است و برای ما هم این موضوع جای تعجب داشت. از ظهر که به صورت شفاهی موضوع اعلام شد از طرق مختلف با مسئولین استان و شهرستان رایزنی کردیم ولی متاسفانه در نهایت دستور کتبی دادستانی به ما ابلاغ شد.»

فتحی گفت: «اجرای این جشنواره در راستای سیاست‌های دولت و وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ایجاد نشاط اجتماعی با دعوت از هنرمندان بود که متاسفانه خاطره تلخی را برای مهمانان ما رقم زد.»

محمدعلی شامحمدی، مسئول انجمن نمایش گراش و دبیر جشنواره، نیز گفت: «از همه هنرمندان و تماشاگران که از شهرستان‌های لامرد و خنج و خود گراش در جشنواره حضور داشتند پوزش می‌خواهیم که امکان میزبانی شایسته از آن‌ها فراهم نشد. آنان هم قطعا شرایط موجود را درک خواهند کرد.»

2 نظر

نظرات غیر فعال

2 نظر
scroll to top