بستن

جوشن جام یادبود شهید سلیمانی را به خانه برد

هفت‌برکه – گریشنا: تیم فوتبال جوشن قهرمان جام حذفی فوتبال گراش، یادواره سپهبد شهید قاسم سلیمانی، شد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال گراش، یک دوره مسابقات فوتبال حذفی تحت عنوان جام سپهبد شهید قاسم سلیمانی با حضور هفت تیم شاهین، پرسپولیس نوین، اتحاد، انقلاب، ستاره آبی، جوشن و گراش جوان به صورت رفت و برگشت در مجموعه شهدا برگزار شد.

در دوره اول بازی‌ها، گراش جوان در مجموع دو بازی خود سه بر دو از سد اتحاد گذشت؛ پرسپولیس نوین در بازی رفت و برگشت سه بر یک انقلاب را شکست داد؛ و شاهین چهار بر سه در مجموع دو بازی مغلوب جوشن شد؛ و تیم ستاره آبی در دوره اول با قرعه استراحت مواجه شد.

با صعود تیم‌های گراش جوان، پرسپولیس نوین، جوشن و ستاره آبی، پس از قرعه‌کشی مجدد کمیته اجرایی مسابقات، تیم‌ها حریفان خود را شناختند. جوشن حریف ستاره‌آبی شد و پرسپولیس نوین به مصاف گراش جوان رفت.

در دور دوم، جوشن دو بر یک در مجموع دو بازی از سد ستاره آبی گذشت و راهی دیدار فینال مسابقات شد. همچنین گراش جوان در دیدار رفت و برگشت پنج بر سه پرسپولیس نوین را شکست داد و دیگر تیم فینالیست شد.

در دیدار پایانی مسابقات که به صورت تک‌بازی برگزار شد، تیم جوشن بهتر از رقیب دیرینه خود ظاهر شد و مزد بازی خوب خودش را با گلزنی از راه دور مسلم تابش در دقایق پایانی در نیمه اول گرفت. با شروع نیمه دوم و با تعویض‌هایی که دو تیم انجام دادند، گراش جوانی‌ها حملات خود را بیشتر کردند، ولی به نتیجه نرسیدند و بازی با همان تک‌گل به پایان رسید، تا تیم یک‌دست جوشن قهرمان مسابقات جام حذفی در سال نود و هشت شود.

مراسم پایانی این مسابقات نیز به همت هیات فوتبال شهرستان و با حضور احسان جوکار، رییس هیأت، عبدالرضا افشار، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی گراش جوان، مصطفی خیلتاش، کمیته اجرایی مسابقات، احمد غلامی دبیر هیات، مجید افشار مسئول کمیته داوران، خالد کریم‌پور عضو هیات فوتبال شهرستان اوز و عبدالمهدی شمسی برگزار شد.

در این مراسم ابتدا از داوران دیدار فینال، علی آشفته، محمدکاظم عابد، مرتضی آشفته و علیرضا ساکنی با اهدا تندیس تقدیر شد. سپس جوایز برترین‌های این دوره اهدا شد. بهترین دروازبان محمد امین اکبری از تیم گراش جوان؛ آقای گل مسابقات محمد قاسمی از تیم پرسپولیس نوین؛ و بهترین بازیکن مسابقات علی شیرشمسی از تیم جوشن انتخاب شدند. در پایان مراسم کاپ قهرمانی تیم فوتبال جوشن به کاپیتان این تیم محمدرضا عبدالهی اهدا شد.

برای تیم فوتبال جوشن، محمدرضا عبدالهی، عبدالله درویشی، مجتبی کهندلی، بهروز دادخدایی، اسدالله حسین‌پور، مسلم تابش، علی منصور جهرمی، مسعود مشکین، علی شیرشمسی، سعید رایگان، مسعود روزبه، وحید کریمی، امیرحسین کریمی، مهدی شکاری، مهدی درویشی، احسان شیرین بیان و وحید معمارزاده بازی کردند.

سرپرست این تیم مهدی موغلی، سرمربی مهدی کهندلی، مربی محمد مدرسی، کمک مربی مهدی آذرافروز، تدارکات جانعلی زارعی و مدیر عامل تیم محمد شکاری هستند.

هیات فوتبال گراش از زحمات داوران که در این دوره از مسابقات نیز تشکر کرد: احسان جوکار، احمد غلامی، مجید افشار، اسماعیل بلبلی، جعفر سعیدی، محمدحسین جوشن، حامد بابااحمدی، رضا اعتمادی، علی ساکنی، علی آشفته، محمد صحراگرد، محمدکاظم عابد، حمید واحدی، هادی افشار، مرتضی آشفته، احمدرضا محمودی و مهدی آذرافروز.

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

2 نظر

  1. کاشکی ادول رئیس اداره ورزش و جوانان میشد این قد که ادول است رئیس اداره نیست راستش اسمش هم فراموش کردم فامیلیش چه بود

  2. تبریک میگم به تیم خوب و یک دست جوشن واقعا فوتبال جذابی رو ارائه میدن، این تیم از همه لحاظ تیم خوبیه و حیفه که خیلی از تیمهای گراش حمایتی ازشون نمیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top