بستن

بانوان گراش دست به کار شدند: تولید روزانه هزار ماسک رایگان

هفتبرکه – گریشنا: بانوان شورای مشارکت مجمع خیرین سلامت با همکاری بانوان بسیج کوثر مسکن مهر و بانوان موسسه قرآنی بیت‌النور، در اقدامی جهادی برای مبارزه با کرونا، ماسک تولید کردند. 

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت، با شیوع ویروس کرونا، این مجمع با همراهی بانوان شورای مشارکت این مجمع، بانوان بسیج کوثر مسکن مهر و بانوان موسسه قرآنی بیت النور، اقدام به دوخت ماسک کردند. طبق مصوبه‌ی شورای تامین ماسک‌های تولید شده به دانشکده‌ی علوم پزشکی گراش تحویل داده می‌شود تا به صورت رایگان بین مراکز درمانی و مردم توزیع شود.

اقدام جهادی دوخت ماسک از هجدهم اسفندماه، مصادف با ولادت امام علی (ع) آغاز شد و بانوان آمادگی خود را اعلام کردند که تا هر زمان نیاز باشد این کار را ادامه بدهند. محل دوخت این ماسک‌ها در سالن فرهنگی ورزشی صالحین فاطمه زهرا(س) مسکن مهر است و روند اجرای کار به این صورت است که بیست نفر در هر شیفت مشغول به کار هستند و در هر شیفت حدود ۵۰۰ ماسک تولید می‌شود.

جنس ماسک‌ها از پارچه است که به تایید دانشکده علوم پزشکی رسیده است. هزینه‌ی دوخت این ماسک‌ها از محل کمک‌های خیرین، شهرداری، ناحیه مقاومت بسیج سپاه تامین شده است. کلیه‌ی این ماسک‌ها از طریق دستگاه اتوکلاو بیمارستان استریلیزه و بسته‌بندی می‌شود.

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top