بستن

واکسن کرونا به گراش هم رسید

هفت‌برکه: اولین واکسن کرونا به پزشک و پرستاران ICU کرونا در گراش تزریق شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، دکتر سیدجواد محقق، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی، در این باره گفت: «با دریافت اولین مرحله از واکسن‌های کرونا در گراش، امروز شنبه ۲۵ بهمن‌ماه، ۱۰ نفر از پرستاران بخش ICU کرونا بخش اورژانس بیمارستان گراش با تزریق واکسن، در برابر این ویروس واکسینه می‌شوند.»

دکتر محقق گفت: «مرحله دوم تزریق واکسن به این افراد، ۲۱ روز بعد انجام خواهد شد. با دریافت مراحل بعدی واکسن، بر اساس اولویت های اعلامی وزارت بهداشت، پرستاران دیگر بخش‌ها نیز واکسینه خواهند شد.»

دکتر محقق با بیان این که در روزهای اخیر تعداد مبتلایان و بستری‌های بخش تنفس در حال افزایش است گفت: «از امروز شهرستان گراش در وضعیت زرد قرار گرفت و این به دلیل عدم رعایت پروتکل‌هاست. ما از همه‌ی مردم تقاضا داریم برای مهار موج چهار کرونا، تمامی پروتکل‌ها را رعایت کنند.»

به گزارش ایرنا واکسیناسیون کرونا در ایران از ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ آغاز شد و در این مرحله واکسن‌های روسی اسپوتنیک تزریق می‌شود. برنامه وزارت بهداشت این است که به تدریج با افزایش دسترسی به واکسن‌های تایید شده خارجی و داخلی، واکسیناسیون همگانی را تا پایان سال ۱۴۰۰ به پایان برساند.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

  1. امروز اعلام شد یک نفر در ایران بر اثر کرونا انگلیسی مرده
    این واکسن برا اون هم خوبه یا فقط برا کرونا چینی هستش؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top