بستن

یک امتیاز دیگر، سوغات هلال‌احمر از کرمان

هفت‌برکه: در پایان دور رفت لیگ برتر فوتبال جوانان کشور، هلال‌احمر گراش با گرفتن یک امتیاز در کرمان جایگاه خود در رده دوم گروه را تثبیت کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه فوتبال هلال احمر گراش چهارشنبه ۲۹ بهمن‌ماه، در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر فوتبال جوانان کشور تیم هلال احمر گراش در ورزشکاه شهدای کرمان به مصاف مس این شهر رفت و به تساوی یک بر یک دست یافت.

این بازی که با نتیجه صفر بر صفر تا دقیقه ۷۵ برای هر دو تیم در جریان بود، مس کرمان از روی نقطه پنالتی از هلال احمر گراش پیش افتاد، اما صادق صداقت مهاجم جسور هلال احمر در دقیقه یک وقت تلف شده پایان این دیدار، بازی را برای هلال احمر گراش به تساوی کشاند.

این گل با پاس‌ علیرضا پاکوهی نژاد از سمت چپ به محمد رسول صدیقی و در ادامه فرصت طلبی صادق صداقت در یک ضربه دقیق روانه دروازه کرمانی ها شد.

هلال احمر گراش با این نتیجه ۱۴ امتیازی شد و در رده دوم جدول جای گرفت و فولاد خوزستان نیز با ۱۷امتیاز صدرنشین ماند و قهرمانی نیم فصل را از ان خود کرد.

صادق صداقت با این گل توانست چهارمین گل خود را برای هلال احمر در این دوره از مسابقات را به ثمر برساند.

سرخپوشان هلال احمر گراش با ترکیب محمد رضا صابر، محمدامین یزدانجو، محمدرضا رضایی، محمدمهدی عزیزی، عرفان شیروانی، حسین فرجی(علی شیرشمسی ۷۰)، سینا واحدی، فاضل مرادی (محمد رسول صدیقی ۵۵)،سعید پیاپی، صادق صداقت و امیرحسن خسروی(علی رضا پاکوهی نژاد۸۵) وارد زمین شدند.

هدایت این تیم بر عهده محمد جواد آذرپادگان به سرپرستی حجت عابدی است و ابوالحسن غلامی، سید علی مجلسی، هاشم محمودی، مهدی ابراهیمی، حسین گنجی و احمد رضا محمودی اعضای کادر فنی این تیم را تشکیل می‌دهند.

هلال احمر در سه بازی خارج از خانه خود مقابل تیم های ایمان سبز شیراز، شاهین شهرداری بوشهر و مس کرمان دو بُرد و یک تساوی به دست آورده است.

هلال احمر گراش در هفت بازی خود چهار برد، دو مساوی و یک باخت در کارنامه نیم فصل خود به ثبت رسانده است و با ۱۴ امتیاز و ۹ گل زده و ۶ گل خورده در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد و تیم‌های گل گهر سیرجان و ذوب آهن اصفهان با ۱۰ امتیاز این تیم را تعقیب می‌کنند.

هلال احمر گراش در هفته هشتم و هفته اول دور برگشت مسابقات هفتم اسفندماه در ورزشگاه شفق اصفهان مهمان تیم ذوب آهن است

هلال احمر گراش در دور برگشت در بازی‌های خارج از خانه مهمان ذوب آهن، جندی شاپور دزفول، گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان خواهد بود و باید از ایمان سبز شیراز، شاهین شهرداری بوشهر و مس کرمان در خانه پذیرایی کند

بازی‌های هفته هفتم: چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه ۹۹

فولاد خوزستان ۳ – جندی شاپور دزفول ۱

گلزنان تیم میزبان: ایمان دانش – علیرضا باویه – علی خیری
گلزنان تیم میهمان:  فرزین معامله گری

مس کرمان ۱ – هلال احمر گراش ۱

گلزنان تیم میزبان: محمد امیر ارژنگی
گلزنان تیم میهمان: صادق صداقت

ذوب آهن اصفهان ۳ – گل گهرسیرجان ۲

گلزنان تیم میزبان: ابوالفضل طاهری نژاد – ادریس رحمانی – مهدی احمدی
گلزنان تیم میهمان: مرتضی نژاد پوراسماعیلی ۲گل

ایمان سبز شیراز ۲ – شاهین شهرداری بوشهر ۲

گلزنان تیم میزبان: پدرام حمیدی فرد – پوریا سلطانی
گلزنان تیم میهمان: ابوالفضل پولادی – محمدمهدی زیراحی فرد

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top