بستن

راکت‌به‌دستان گراشی بر پله‌ی سوم لیگ برتر کشور

هفت‌برکه: تیم ایمننت گراش مقام سوم مشترک را در لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه‌های نوجوانان و جوانان کشور کسب کرد.

 

به گزارش روابط عمومی هیات تنیس روی میز شهرستان گراش، لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه‌های نوجوانان و جوانان کشور در اصفهان با حضور ۱۳ تیم در سه گروه از ۲۹ بهمن الی ۲ اسفندماه برگزار گردید. تیم ایمننت گراش در گروه یک مسابقات توانست با شکست دادن تیم‌های حبوبات حاج احمد تبریز، دهیاری‌های بخش مرکزی ملارد تهران و آکادمی تایبی‌پور اصفهان، به عنوان تیم اول گروه مستقیما به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌ها راه پیدا کند.

در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات، ایمننت گراش به مصاف پادمایدک اصفهان رفت. در این مسابقه که حکم فینال رقابت‌ها را داشت، ایمننت بازی را با نتیجه ۴-۲ واگذار کرد و از راهیابی به فینال باز ماند و توانست مقام سوم مشترک لیگ برتر باشگاه های کشور را کسب کند.

در پایان رقابت‌ها، پادمایدک اصفهان و دهیاری‌های بخش مرکزی ملارد به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند و ایمننت گراش و پالایش نفت آبادان به مقام سوم مشترک رسیدند. تیم شهید سپهبد سلیمانی شیراز، دیگر نماینده فارس در لیگ برتر، نیز مقام پنجم را کسب کرد.

مسعود درویشی، علیرضا سبزواری، آرین غفاری، مبین علیپور، متین نجفی و رضا شریعتی به مربیگری عبدالهادی موغلی و حمیدرضا موغلی تیم ایمننت را تشکیل می‌دادند.

شایان ذکر است مراسم اختتامیه این رقابت‌ها با حضور پیمان حسنی، دبیر فدراسیون؛ مهدی تکابی، رییس هیات تنیس روی میز استان اصفهان؛ علیرضا حجازیان، رییس هیات استان البرز؛ محمدرضا خداپرست، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش؛ امید شمس، سرمربی تیم ملی نوجوانان؛ و مرتضی موغلی، رییس هیات تنیس روی میز شهرستان گراش برگزار شد.

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top